Uutispalvelut - Oman uutiskeräimen kehitys

Liittynyt
17.05.2022
Viestejä
4
Tervehdys!

Olen kehittänyt omaa uutiskeräintä nyt jonkun aikaa ja olisi mielenkiitoista tietää, löytyisikö täältä kiinnostuneita testaamaan kyseistä palvelua.

io-tech on ilmeisesti vielä muutama vuosi sitten kehittänyt omaa uutiskeräintä nimeltään rbot.fi ampparien kilpailijaksi. Kävin tuota vanhaa ketjua läpi mutta en saanut yksiselitteistä vastausta sille, miksi uutiskeräimen kehitys lopetettiin? Alkuperäinen motiivi uutispalvelun kehittämiseen oli kuitenkin ilmeisesti se, että ampparit ei julkaise io-tech:n uutisia ollenkaan?

Osaisiko joku valaista minua asiasta? Olisi myös mielenkiintoista käydä keskustelua siitä, mitä kautta ihmiset nykyään lukevat tai katsovat uutisia, ja mitä vaatimuksia tällaisille palveluille on.

Tällä hetkellä olemassa olevia uutiskeräimiä ovat ainakin seuraavat:
  • ampparit.com (Alma Median, oletettavasti suosituin)
  • high.fi (Afterdawn)
  • uutispalat.com (Meidän kehittämä)
 
Liittynyt
22.09.2020
Viestejä
312
Mitäs sellaista tämä uutispalat.com tarjoaa mitä ampparit.com ei? Eli miksi vaihtaisin ampparit palveluunne?
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Makuasioita. Itse pidän Ampparista, koska se listaa uutiset simppelinä teksteinä (ihan hyvällä alulla tämä mainostettu uutispalatkin), silmäykseen mahtuu kerralla pidempi listaus uutisista.

Io-techin uutiset saa Amppariin itse lisättyä, joten silläkin tavalla loistava (tai siis saa sen puutteen korjattua).
 
Liittynyt
17.05.2022
Viestejä
4
Mitäs sellaista tämä uutispalat.com tarjoaa mitä ampparit.com ei? Eli miksi vaihtaisin ampparit palveluunne?
Jos en nyt ihan hakuteillä ole, niin amppareista ei pysty suodattamaan julkaisijoita pois. Siellä ei myöskään ole uutisotsikoiden ryhmittelyä :)
Toki jos tällaisia ominaisuuksia ei tarvitse niin varmasti kaikki uutiskeräimet tarjoavat samat peruspalvelut.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 166
Ampparit oli itsellä juuri siksi käytössä, että en yksinkertaisesti ole kiinnostunut lihatiski-uutisista ja täydestä clickbait materiaalista. Suoraan sain keltaiset mediat kuikkan ja sitä perussuodatusta väistävät uudet yms poikkeavat palvelut saa myös pois selaus näkymästä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 503
Viestejä
4 164 452
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom