• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Uusia ja käytettyjä autoja (korkotarjous)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zone
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
93
Tuote: Uusia ja käytettyjä autoja
Tarjoushinta: korkotarjouksia 0-2%
Normaalihinta:
Kauppa: Auto Bassadone
Voimassa: 30.11.24 asti
Linkki: Black Weeks -tarjoukset | Autobassadone.fi


Kommentti tarjouksesta: Joitain uusia autoja täysin korottomasti, osa käytetyistä 0-2% (+kulut). Harvempi autoliike tarjoaa tällä hetkellä käytettyihin hyviä korkotarjouksia.
 
Huomiona, että nollakorko vaikuttaa myös leasing autojen hintaan. Eli liisarit "melkein uusi" ja "uusivuodeksi" myös alennettuun hintaan. Bassadonessa miinuspuolena Ranskalaisuus, eli oikeita autoja ei juurikaan ole tarjolla. Liisarilla tietysti poistaa jäännösarvoriskin, jos muuten kehtaa kyseisillä tuotteilla ajella.
 
Bassadonessa miinuspuolena Ranskalaisuus, eli oikeita autoja ei juurikaan ole tarjolla. Liisarilla tietysti poistaa jäännösarvoriskin, jos muuten kehtaa kyseisillä tuotteilla ajella.
Onhan tuolla muutakin ku ranskalaisia. Jeep, Hyundai, Suzuki ja Opel. En sitten tiedä mitkä lasket oikeiksi autoiksi. Niin ja Alfa Romeo & Fiat.
 
Ei näköjään heidän sivujen valikot toimi Bravella ollenkaan joten siinä oli se selailu. :D
 
Ei näköjään heidän sivujen valikot toimi Bravella ollenkaan joten siinä oli se selailu. :D
Braven mainosesto blokkaa noiden cookie consentin joka puolestaan blokkaa valikot. Shields down -> evästeiden kielto/hyväksyntä -> shields up niin pitäis toimia.
 
Onhan tuolla muutakin ku ranskalaisia. Jeep, Hyundai, Suzuki ja Opel. En sitten tiedä mitkä lasket oikeiksi autoiksi. Niin ja Alfa Romeo & Fiat.
Stellantis taitaa omistaa enemmän tai vähemmän nuo kaikki. Hyny ja Suzuki taitavat olla ainoat poikkeukset. Eli nuo merkit jakavat tai tulevat jakamaan saman tekniikan ranskisten kanssa
 
Itse en ole ikinä oikein ymmärtänyt ranskalaisten sorsimista, itsellä aina pelittänyt hyvin. En toki ole mikään autofanaatikko vaan kustannustehokkuus ja käytännöllisyys edellä. Mikä noissa ranskalaisissa on huonompaa kuin muissa? Erityisesti nämä uusimmat korimallit ovat vielä omaan silmään erittäin hyvännäkösiäkin (308, 408, 508, c4, c5, megane, scenic...)

Nykyisessä maailmantilassa suosin mielellään mahdollisimman eurooppalaista. Toki hieman tekopyhää sanoa kun tällä hetkellä hyundai alla. Vähän kyllä kiinnostelisi isompaan vaihdella, mutta ei taida kukkaro olla samaa mieltä
 
Itse en ole ikinä oikein ymmärtänyt ranskalaisten sorsimista, itsellä aina pelittänyt hyvin. En toki ole mikään autofanaatikko vaan kustannustehokkuus ja käytännöllisyys edellä. Mikä noissa ranskalaisissa on huonompaa kuin muissa? Erityisesti nämä uusimmat korimallit ovat vielä omaan silmään erittäin hyvännäkösiäkin (308, 408, 508, c4, c5, megane, scenic...)
Kyllähän Skodankin "maine" on parantunut vuosien varrella ja miksei ranskalaistenkin. Itsellä mennyt yhden pösön moottori vaihtoon ennen kuin mittarissa oli 20 tkm, lisäksi oli sähkövikaa ja talvella ilmeni käyntiongelmia. Muuten sillä oli kyllä mukava ajella.
 
Ei ole mitään ongelmia ollut pari vuotta nuoressa sähköisessä Ranskalaisessa. Erittäin mukavat pehmeät kyydit antaa. Samalla tuttujen Teslat ja kiinanihmeet jatkuvasti huollossa. Äläkee ottako neuvoja Esson baarin Peralta ja Keijolta.
 
Ei ole mitään ongelmia ollut pari vuotta nuoressa sähköisessä Ranskalaisessa. Erittäin mukavat pehmeät kyydit antaa. Samalla tuttujen Teslat ja kiinanihmeet jatkuvasti huollossa. Äläkee ottako neuvoja Esson baarin Peralta ja Keijolta.
Kyllähän nuo hetket tiettyjen automerkkien parissa palaa sieluun kiinni jos yhtä ravaamista korjaamolla tai jätettynä tien päälle pakkasella.

Vaikka uudemmat mallit olisi luotettavampia vanhoihin verrattuna, niin vaikea antaa uutta mahdollisuutta.
 
Ei ole mitään ongelmia ollut pari vuotta nuoressa sähköisessä Ranskalaisessa. Erittäin mukavat pehmeät kyydit antaa. Samalla tuttujen Teslat ja kiinanihmeet jatkuvasti huollossa. Äläkee ottako neuvoja Esson baarin Peralta ja Keijolta.
Oletko sinä nyt oman esimerkkisi Pera ja minä Keijo, vai toisinpäin? En myöskään kuuntelisi suosituksia suuntaan enkä toiseen. Autoissa jokainen kantaa lopulta oman ristinsä ja maanantai kappale voi toki osua vaikka siihen sadan tonnin Mersuun.
 
Kyllähän nuo hetket tiettyjen automerkkien parissa palaa sieluun kiinni jos yhtä ravaamista korjaamolla tai jätettynä tien päälle pakkasella.

Vaikka uudemmat mallit olisi luotettavampia vanhoihin verrattuna, niin vaikea antaa uutta mahdollisuutta.

Ja toisinpäin. Mersu taitaa edelleen ratsataan vuosikymmenten takaisella luotettavuudella. "200tkm on vasta sisäänajettu" ei nykyään pidä sen paremmin paikkaansa kuin kilpailijoillakaan.
 
Oletko sinä nyt oman esimerkkisi Pera ja minä Keijo, vai toisinpäin? En myöskään kuuntelisi suosituksia suuntaan enkä toiseen. Autoissa jokainen kantaa lopulta oman ristinsä ja maanantai kappale voi toki osua vaikka siihen sadan tonnin Mersuun.

Itse en ainakaan ole kumpikaan kun en päätä mielipidettäni kulutustavarasta X loppuelämäkseni jonkun vanhan kokemuksen tai kuultujen tarinoiden perusteella.

Mutta ei ole varmaan kenenkään etu että tästä lähtee 50-sivuinen vänkäysketju niin myö ainakin lopetan tähän! Kaikkia merkkejä saapi ostaa, kunhan on ite tyytyväinen!
 
Korkotarjous = auton hintaa nostettu. Kyllä myyjä/liike aina osansa ottaa. Nojoo, kivempi se on silti rahoituksella auto ottaa max 1-2% korolla (+kulut) kuin 5%.
 
Korkotarjous = auton hintaa nostettu. Kyllä myyjä/liike aina osansa ottaa. Nojoo, kivempi se on silti rahoituksella auto ottaa max 1-2% korolla (+kulut) kuin 5%.
Totta kai täytyy verrata esim muiden vastaavien autojen hintaan eikä sokeasti ostaa. Uusiin hyundai sähköautoihin tämä 0% korko on oikeasti kova, sillä saa mm. konan ja ioniq 5:sen erinomaiseen hintaa. Listahinta ei ole mihinkään noussut kun näitä tarjouksia on parin vuoden aikana selannut.
 
Hyvä tarjous sinällään, mutta valikoima aika surkea.

Paljonkohan jonkun uuden rellun arvo laskee parissa vuodessa, ja mihin hintaan noita esimerkiksi nyt 22k€ Megane plugareita on 2021 myyty uutena?
 
Hyvä tarjous sinällään, mutta valikoima aika surkea.

Paljonkohan jonkun uuden rellun arvo laskee parissa vuodessa, ja mihin hintaan noita esimerkiksi nyt 22k€ Megane plugareita on 2021 myyty uutena?
Sanoisin, että pääsääntöisesti sähköautosta on lähtenyt kahdessa vuodessa noin puolet. Merkistä riippumatta mutta ei Stellantiksen tuotteet varmasti kärjessä keiku. Siis se hinta mitä autoliikkeestä saa hyvitystä.

Tässä yksi esimerkki
Youtube e-208
 
Hyvä tarjous sinällään, mutta valikoima aika surkea.

Paljonkohan jonkun uuden rellun arvo laskee parissa vuodessa, ja mihin hintaan noita esimerkiksi nyt 22k€ Megane plugareita on 2021 myyty uutena?
En osaa suoraan relluun ottaa kantaa, mutta meillä on hyundai sähkäri joka on tällä hetkellä hieman yli 2v vanha ja noin 25-35% arvosta sulanut. Jos veisin nyt liikkeeseen olisi vaihto aikalailla +/-0 peliä. Kk erä ollut suurin piirtein samaa tasoa kuin vastaavissa yksityisleasing sopimuksissa. Yleensä autoissa tippuu arvo välittömästi liikkeestä ulos ajaessa ja parin ensimmäisen vuoden aikana käyttövoimasta ja merkistä riippumatta.
 
Viimeksi muokattu:
En osaa suoraan relluun ottaa kantaa, mutta meillä on hyundai sähkäri joka on tällä hetkellä hieman yli 2v vanha ja noin 25-35% arvosta sulanut. Jos veisin nyt liikkeeseen olisi vaihto aikalailla +/-0 peliä. Kk erä ollut suurin piirtein samaa tasoa kuin vastaavissa yksityisleasing sopimuksissa. Yleensä autoissa tippuu arvo välittömästi liikkeestä ulos ajaessa ja parin ensimmäisen vuoden aikana käyttövoimasta ja merkistä riippumatta.
Meillä 3 vuotta vanha hyundain sähkäri, josta oli ostohetkellä (2,5 vuotias, 30 tkm) sulanut karvan vajaa 50%. Riippuu paljon myös mallista, meillä toki jo myynnistä poistunut malli. Nyt toki saisi vielä aika lailla saman hinnan myydessä.
 
Totta kai täytyy verrata esim muiden vastaavien autojen hintaan eikä sokeasti ostaa. Uusiin hyundai sähköautoihin tämä 0% korko on oikeasti kova, sillä saa mm. konan ja ioniq 5:sen erinomaiseen hintaa. Listahinta ei ole mihinkään noussut kun näitä tarjouksia on parin vuoden aikana selannut.

Onko tuo Ioniq 5 jo ns. vanha malli? Sinänsä se on kiinnostellut, kun olisi varsin tilava (2 lasta) ja tuo retrolook miellyttää - sekä on tuo muistaakseni arvostelumenestystä kerännyt.

Mutta joo, kalliita nuo isot sähkärit silti on ja arvo tippuu niissä(kin) kuin kivi. TokEdelleen toivoisin että tulisi jonkinlaisena leasingina järkevään hintaan Suomessakin autoja niin ei tarttis arvonalemaa sinänsä huolia.
 
Meillä 3 vuotta vanha hyundain sähkäri, josta oli ostohetkellä (2,5 vuotias, 30 tkm) sulanut karvan vajaa 50%. Riippuu paljon myös mallista, meillä toki jo myynnistä poistunut malli. Nyt toki saisi vielä aika lailla saman hinnan myydessä.
Joo näinhän se menee, suhteellisen uudessa autossa sekä vanhoissa arvonalenema on pienin. Meilläkin arvonalenema olisi varmasti suurempi, otin ajatuksissani huomioon aikanaan liikkeestä saadun alennuksen ja muutaman vuoden takaisen sähköautonhankintatuen. Vertasin nykyhintoja nettiauton vastaaviin autoihin (jotka myyntihinnaltaan hieman korkeampia kuin mitä vaihdossa liikkeestä varmasti saa). Eli jos nuo alennukset otetaan pois niin arvonalenema olisi varmasti 40% luokkaa.

Auto hankittiin aikanaan 0% rahoituksella, vastaavasta kampanjasta kuin nyt. Laskin silloin että 45k€ laina 0% rahoituksella vastaa noin 35k€ lainaa 7% rahoituksella (riippuen tilinhoitpalkkioista ja avausmaksusta). Eli 0% rahoitus on oikeasti merkittävä alennus jos on suhteellisen uutta autoa katselemassa rahoituksella ja tällöin kannattaa antaa uudelle autolle mahdollisuus vaikka arvon alenema olisi hurja, erityisesti jos autoa aikoo pitää koko rahoituksen ajan.

Onko tuo Ioniq 5 jo ns. vanha malli? Sinänsä se on kiinnostellut, kun olisi varsin tilava (2 lasta) ja tuo retrolook miellyttää - sekä on tuo muistaakseni arvostelumenestystä kerännyt.

Mutta joo, kalliita nuo isot sähkärit silti on ja arvo tippuu niissä(kin) kuin kivi. TokEdelleen toivoisin että tulisi jonkinlaisena leasingina järkevään hintaan Suomessakin autoja niin ei tarttis arvonalemaa sinänsä huolia.
Ei valitettavasti. Olisi kyllä pitänyt silloin ostaa ioniq 5 kun myyjä sitä kovasti koitti tuputtaa, mutta ostettiin kuitenkin vm 2022 Kona kun ei uskallettu laittaa enempää rahaa autoon kiinni. Ei sekään missään nimessä huono auto ole, mutta se on todella pieni. Mahtuu juuri ja juuri yhden lapsen perheessä tavarat autoon, mutta joudutaan pian etsimään isompaa autoa. Kiikarissa myös ensisijaisesti Ioniq 5, koska siinä on vielä jonkin verran fyysisiä nappuloita kojelaudassa. Ajateltiin myös tsekata Kia EV6, Kiva EV3, Skoda Enyaq, VW ID7 ja Polestar. Model Y on varmasti tilava ja erinomainen auto samassa koko luokassa, mutta se jää pois fyysisten nappuloiden puutteen vuoksi (ja ehkä vähän myös Musk).
 
Viimeksi muokattu:
Leasingia en ole saanut päässäni käännettyä vielä paremmaksi kuin ostamista. Yleensä aina joko jää varusteita puuttumaan tai hinta pomppaa korkeaksi. En myöskään halua tapella liisaria palauttaessani joistain kiveniskemistä ja muista piilovioista. Tästä on muutama kokemus tutuilla joissa liisaava firma on veloittanut tuhansia euroja palautuksen jälkeen. Mieluusti muutan mieleni, jos joku pystyy asian perustelemaan. :)
 
Leasingia en ole saanut päässäni käännettyä vielä paremmaksi kuin ostamista. Yleensä aina joko jää varusteita puuttumaan tai hinta pomppaa korkeaksi. En myöskään halua tapella liisaria palauttaessani joistain kiveniskemistä ja muista piilovioista. Tästä on muutama kokemus tutuilla joissa liisaava firma on veloittanut tuhansia euroja palautuksen jälkeen. Mieluusti muutan mieleni, jos joku pystyy asian perustelemaan. :)

Olen myös koittanut miettiä, että millä tavalla myyjäliike tekee voitot jos leasingmaksu on vähemmän kuin rahoitus. Tällöin myyjä maksaa auton lainan korkokulut (tuskin rahoittavat leasingia suoraan omasta kassasta) ja kantavat myös riskin arvonalenemasta. Pakko se on jotenkin hinnoitella kk-maksuihin?
 
Ei valitettavasti. Olisi kyllä pitänyt silloin ostaa ioniq 5 kun myyjä sitä kovasti koitti tuputtaa, mutta ostettiin kuitenkin vm 2022 Kona kun ei uskallettu laittaa enempää rahaa autoon kiinni. Ei sekään missään nimessä huono auto ole, mutta se on todella pieni. Mahtuu juuri ja juuri yhden lapsen perheessä tavarat autoon, mutta joudutaan pian etsimään isompaa autoa. Kiikarissa myös ensisijaisesti Ioniq 5, koska siinä on vielä jonkin verran fyysisiä nappuloita kojelaudassa. Ajateltiin myös tsekata Kia EV6, Kiva EV3, Skoda Enyaq, VW ID7 ja Polestar. Model Y on varmasti tilava ja erinomainen auto samassa koko luokassa, mutta se jää pois fyysisten nappuloiden puutteen vuoksi (ja ehkä vähän myös Musk).

Onhan tuo Ioniq 5 kallis auto. Siinä missä melkein kaikki tilavista perhekäyttö sähkäreistä. Mikäs siinä jos on millä mällätä mutta itse en todellakaan hanki 50-60k€ autoa, oli korko vaikka -1%. :D Mutta se siitä vaikka sinänsä ketjun aiheeseen liittyykin. Tapauskohtaisia nämä aina on.
 
Olen myös koittanut miettiä, että millä tavalla myyjäliike tekee voitot jos leasingmaksu on vähemmän kuin rahoitus. Tällöin myyjä maksaa auton lainan korkokulut (tuskin rahoittavat leasingia suoraan omasta kassasta) ja kantavat myös riskin arvonalenemasta. Pakko se on jotenkin hinnoitella kk-maksuihin?

Leasingfirma ostaa auton valmistajalta alennuksella. Tämä on käytännössä epäsuora tapa saada autoja myydyksi, kuten korkokampanjat, varuste-edut yms.

Suora alennus auton hintaan saattaisi närästää auton juuri tilanneita joten helpompi on antaa ale välillisesti rahoituskoron kompensoinnilla tai myymällä auton leasingfirmalle alennuksella.

Ja siis huom. muistetaan tässäkin, että on olemassa leasingeja ja "leasingeja".

Suurin osa on nykyään "leasingeja" eli osamaksupohjaisia rahoituksia takaisinostosopimuksella.

Polestaria saa esim. nyt Drivalialta aitona leasingina.
 
Itse en ole ikinä oikein ymmärtänyt ranskalaisten sorsimista, itsellä aina pelittänyt hyvin. En toki ole mikään autofanaatikko vaan kustannustehokkuus ja käytännöllisyys edellä. Mikä noissa ranskalaisissa on huonompaa kuin muissa? Erityisesti nämä uusimmat korimallit ovat vielä omaan silmään erittäin hyvännäkösiäkin (308, 408, 508, c4, c5, megane, scenic...)

Nykyisessä maailmantilassa suosin mielellään mahdollisimman eurooppalaista. Toki hieman tekopyhää sanoa kun tällä hetkellä hyundai alla. Vähän kyllä kiinnostelisi isompaan vaihdella, mutta ei taida kukkaro olla samaa mieltä

Vanhoja Essonbaarin peruja nuo enimmäkseen on, mutta en kyllä muista nähneeni ranskalaisia katsastustilastojen yläpäässä. Alapäässä jenkkien kanssa enemmänkin. En o kyllä esim. Renault Zoesta hirveesti huonoa lukenut.
 
Auto hankittiin aikanaan 0% rahoituksella, vastaavasta kampanjasta kuin nyt. Laskin silloin että 45k€ laina 0% rahoituksella vastaa noin 35k€ lainaa 7% rahoituksella (riippuen tilinhoitpalkkioista ja avausmaksusta). Eli 0% rahoitus on oikeasti merkittävä alennus jos on suhteellisen uutta autoa katselemassa rahoituksella ja tällöin kannattaa antaa uudelle autolle mahdollisuus vaikka arvon alenema olisi hurja, erityisesti jos autoa aikoo pitää koko rahoituksen ajan.
Tämähän se. Tuntuu että liian moni lainalla ostava ei ymmärrä kuinka paljon vaikuttaa korko. 30 000€ lainassa 8% korolla kulut on ~200€ isommat kuukaudessa ekana vuonna kuin nollakorolla. Toki se ero tuosta pienenee kun laina lyhenee, mutta pitkässäkin juoksussa ero on valtava. Eli helpostikin voi ostaa tuon 10k kalliimman auton ja kustannukset ovat karkeasti samat.
 
Tarttis pikana hommata nelipyöränen. Työmaa vaihtuu huomenna (hauska varotusaika) hevon persiisee ja julkinen ei viddu nappaa. Uus auto vuodeksi diili 199€/kk näin alkuun riittäisi mutta mitäs piilokuluja siihen vielä sisältyy? T. Vantaalta
 
Tarttis pikana hommata nelipyöränen. Työmaa vaihtuu huomenna (hauska varotusaika) hevon persiisee ja julkinen ei viddu nappaa. Uus auto vuodeksi diili 199€/kk näin alkuun riittäisi mutta mitäs piilokuluja siihen vielä sisältyy? T. Vantaalta
Pitää maksaa lisäksi vakuutukset, huollot ja kaikki takuun ulkopuoliset asiat.
 
Pitää maksaa lisäksi vakuutukset, huollot ja kaikki takuun ulkopuoliset asiat.
Tässä on pikkainen sudenkuoppa. Liisaava yhtiö vaatii, että auto on tiptop palautuksen koittaessa. Omassa ei välttämättä haittaa vähän paskaistuneet penkit ym. sisätilan damaget tai edes ulkokuoren muutamat lommot vähemmän näkyvissä paikoissa jne. Näistä peritään premium-hinta korjattaessa, jos et siis hoida kaikkea kuntoon ennen palautusta.
 
Tässä on pikkainen sudenkuoppa. Liisaava yhtiö vaatii, että auto on tiptop palautuksen koittaessa. Omassa ei välttämättä haittaa vähän paskaistuneet penkit ym. sisätilan damaget tai edes ulkokuoren muutamat lommot vähemmän näkyvissä paikoissa jne. Näistä peritään premium-hinta korjattaessa, jos et siis hoida kaikkea kuntoon ennen palautusta.
Autoonhan tulee pakostikkin kulumaa ja sen autoliike varmasti ymmärtää, mutta jos esimerkiksi otat uuden auton vuodeksi niin ei uuteen autoon kovin paljoa voi tulla damagea vuodessa jos se on normaalissa käytössä. Toki lommot sun muut saa varmasti vakuutuksen piikkiin
 
Tarttis pikana hommata nelipyöränen. Työmaa vaihtuu huomenna (hauska varotusaika) hevon persiisee ja julkinen ei viddu nappaa. Uus auto vuodeksi diili 199€/kk näin alkuun riittäisi mutta mitäs piilokuluja siihen vielä sisältyy? T. Vantaalta
Noita melkeinuusia sai vielä hieman halvemmalla, toki pituus minimissään 2 vuotta. Kuten mainittua niin huollot, vakuutukset ja bensat päälle. Ja näissä myös kilometriraja 15 tkm mikä tulee helposti täyteen. 25tkm saa myös lisähinnalla.

Meillä oli aikanaan melkeinuusi peugeot 308 2 vuotta. Palautuksessa ei ollut ongelmia eikä kilometrejäkään liian tarkkaan syynätty (oli hieman yli). Toki firma oli silloin autoverkkokauppa, ennen myyntiä.
 
Koskaan en ole omistanut autoa niin saakohan käytetyn liikkeestä samana päivänä ajoon?
 
Koskaan en ole omistanut autoa niin saakohan käytetyn liikkeestä samana päivänä ajoon?
Pääsääntöisesti kyllä jos lainahakemus menee läpi tai maksat käteisellä. Virka-aikana jos meet niin pitäisi lainahakemusten manuaalitarkistuksetkin mennä läpi kohtalaisessa ajassa.
 
  • Tykkää
Reactions: jml
Koskaan en ole omistanut autoa niin saakohan käytetyn liikkeestä samana päivänä ajoon?
Hidasteeksi voi tulla myös jos käytetystä löytyy koeajon aikana jokin sellainen vika tai puute, jonka korjauksesta pääsette kuitenkin myyjän kanssa yhteisymmärrykseen. Tyypillisesti myyjät hoitaa korjaukset omien kumppaniensa kautta, ja tällöin luovutus voi viivästyä.

Mutta jos kaupantekoa hidastavia vikoja ei löydy ja rahoitus järjestyy, niin 15-30 min siinä menee kun auto vaihtaa omistajaa. Tarvittaessa onnistuu myös etänä, eikä myyjää välttämättä tarvitse edes nähdä kasvotusten.
 
  • Tykkää
Reactions: jml

Statistiikka

Viestiketjuista
261 300
Viestejä
4 534 317
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom