Uusi tietokone mietinnässä

Liittynyt
01.12.2019
Viestejä
38
no niin tässä on ollut pieni tietokone kuume jo tovin verran .himottaisi laittaa pöytäkone varmaan 15 vuoden tauon jälkeen.
pohtinut itse rakennettavaa ja valmista konetta. toki olisi myös vaihto ehto odottaa,että tulee rtx 4000 sarja mikäli malttaa .
itsellä on ollut noin parivuotta käytössä asus tuf fx505dt-hn450t kannettava jossa on ryzen 3550h ,gtx 1650 4gb sekä 16gb ramia ja 1.5tb ssd . tämän kaverina on sitten pari kuukautta vanha 24" samsung Odysseys 24" 144hz näyttö.
ei ole mikään teho mylly mutta on sillä saanut asiat hoidettua, surffailtua sekä pelattuakin, mutta joutuu tietenkin aikalailla tinkimään grafiikasta.
olisi kumminkin mukava tietokone mikä olisi kohtuu tehokas ja menisi useamman vuoden sekä olisi vielä päivitettävissä. hinta voisi olla siellä 1500€ huitteilla alustavasti . pelejä mitä on tullut viime aikoina pelattua on erilaiset simulaattorit , death stranding,dirt 2.0 , halo collection ,rdr2

kone paketit mitä olen silmäillyt on ollut nämä :

pari hp omenia powerista



ja yksi lenovo gigantista


päivitysbundleja mitä olen myös miettinyt pohjaksi ovat olleet tämmöiset :



sen verran olen noista hp:n koneista lukenut ,että tuulettimia täytyy laittaa,jotta tuuletus toimisi jollain ilveellä . lenovon koneista en ole vielä kerennyt etsimään tietoa .
 
Viimeksi muokattu:

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Aika pitkälti on samat koneet pyörineet joka ketjussa nyt viikon pari.

jos on kiinnostusta ja aikaa jumpata kone itse kasaan, niin silloin kannattaa ottaa tuo Jimssin bundle ennemmin kuin tuo 1100€ HP. Saat tuolla 1100€ kasattua tehokkaamman, hiljaisemman ja viileämmän koneen.

Muuten ei kannata tuota tuuletusta murehtia. Foorumilla on useita jotka on tuulettimien lisäyksellä saaneet nuo valmiskoneet siedettäviksi ja uuden kotelon sekä prossujäähyn saa kuitenkin alle satasella.

budjettihan sen ratkaisee, itselläni olisi
1100€, kasattu.
1500€ HP (rtx3070ti)
1800€ tämä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 401
Viestejä
4 236 102
Jäsenet
71 202
Uusin jäsen
sinisilmä

Hinta.fi

Ylös Bottom