Uusi prosessori ei toimi

Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
5
Ostin täältä käytettynä i5-2500k prosessorin. Tarkotus oli laittaa tän nykysen i3-2120 tilalle, eikä ois pitäny olla mitään ongelmaa. Jostain syystä en saa bootattua edes biosiin kun laittaa ton 2500kn kiinni emoon. Emona toimii HP and Compaq Desktop PCs - Motherboard Specifications, H-CUPERTINO2-H61-uA TX (Cupertino2) | HP® Customer Support
Kattelin noita emon pinnejä ja yks pinni oli painunu alas, mutta emo toimii kuitenkin tällä i3:sella. Jääkö nyt sit mitään muita vaihtoehtoja ku et toi mun ostama prossu ois rikki?
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Luultavasti sun tarvitsee etsiä "uusin" bios tuolle laudallesi. Toivotaan että sille on useampi kuin se jolla tullut tehtaalta. :D Satavarma en ole, mutta vanha kivi kiinni ja googletusta.

Mikäli ei lopunkaiken tuota tulosta, 2500K testaus toisella emolevyllä, ennen kuin myyjää syyttelemään lähtee.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 183
Joo, BIOS-päivitys voisi tuon ratkaista. Aikanaan itse hommasin Q9xxx prosessorin vanhalle abitin emolle, eikä postannut lainkaan. Vanha prosu takas kiinni ja intternjettiin hakee biospäivitystä, jota sitten ei ollut edes abitilta tullut... :facepalm: Jouduin ostaa uuden emolevyn sitten..
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
5
BIOSiin ei uudempaa päivitystä löydy kun tää mikä mulla nyt on. Tällä pitäis kuitenki toi 2500k toimia.
Koitan saada testailtua toiseen emoon tätä josko ois omassa emossa vaan jotain häikkää.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 382
Viestejä
4 196 728
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom