Uusi pelimylly noin 1200€

Liittynyt
20.07.2023
Viestejä
9
Hei etsinnässä pelikone cs:go / sekä tarkov muuta ei tule oikeen pelailtua. Kaikki framet hyödyllisiä siis! Itse en tietokoneista hirveemmin tiedä joten apua tarvis että minkälaista myllyä lähettäis rakentaa.
 
Viimeksi muokattu:

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 500
Näiden pelien vuoksi laittaisin kaiken panoksen prosessoriin ja loppubudjetilla raapii mitä saa kasaan.


koodilla iotech-kasaus
saa kasauksen maksutta, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse. Googlaamalla löytyy lisenssi edullisesti.

Jos haluat koneen vähemmillä kompromisseilla niin toinen hyvä vaihtoehto on i5-13600K.
 
Liittynyt
20.07.2023
Viestejä
9
Näiden pelien vuoksi laittaisin kaiken panoksen prosessoriin ja loppubudjetilla raapii mitä saa kasaan.


koodilla iotech-kasaus
saa kasauksen maksutta, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse. Googlaamalla löytyy lisenssi edullisesti.

Jos haluat koneen vähemmillä kompromisseilla niin toinen hyvä vaihtoehto on i5-13600K.
Okei tämmösen kokoonpanon lyön varmaankin tilaukseen onko mitään tietoa kauanko menee datatronicilla kasailla vermeet + postittaa?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 213
Näiden pelien vuoksi laittaisin kaiken panoksen prosessoriin ja loppubudjetilla raapii mitä saa kasaan.


koodilla iotech-kasaus
saa kasauksen maksutta, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse. Googlaamalla löytyy lisenssi edullisesti.

Jos haluat koneen vähemmillä kompromisseilla niin toinen hyvä vaihtoehto on i5-13600K.
Cs:ssä 7700x on nopeampi.

 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 912
Okei tämmösen kokoonpanon lyön varmaankin tilaukseen onko mitään tietoa kauanko menee datatronicilla kasailla vermeet + postittaa?

Eli jos kaikki osat löytyy varastosta niin tuon perjantain tilanteen mukaan kasausarvio on 1-2 päivää. Riippuen toki kuinka monta kasausta on vkl aikana tilattu.
:Edit: Eipä tuosta nyt varmaksi pysty sanomaan sittenkään mutta oletettavasti siis päiviä on kasausjono ennemmin kuin viikkoja.
 
Liittynyt
20.07.2023
Viestejä
9

Eli jos kaikki osat löytyy varastosta niin tuon perjantain tilanteen mukaan kasausarvio on 1-2 päivää. Riippuen toki kuinka monta kasausta on vkl aikana tilattu.
:Edit: Eipä tuosta nyt varmaksi pysty sanomaan sittenkään mutta oletettavasti siis päiviä on kasausjono ennemmin kuin viikkoja.
Jees eli näyttikset ja virtalähteet mahtuu koteloon yms! :)
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 500
Jees eli näyttikset ja virtalähteet mahtuu koteloon yms! :)

Hätäiselle ostajalle muutokset, noita kaikkia löytyy hyllystä ;)
ja mikäli budjetti vähän venyy niin ottaisin tämän 3060ti koriin, löytyy myös hyllystä.
Mikäli pelaat 2K-resoluutiolla niin sitten muutos koriin ja isompaa näytönohjainta pakettiin, esim. 6700XT.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 424
Viestejä
4 217 491
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom