Uusi pelikone max 1800€

Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
4
Terve,

Uutta pelikonetta hakusessa, budjetti on max 1800 € (oma ostokori close enough).
Tällä hetkellä hakkaan vain kynäriä, mutta jospa uuden koneen myötä innostuisi kokeilemaan myös muitakin pelejä.

Mitä mieltä paketista, vaihtaisitteko jotain osia? Puuttuuko tästä mitään? Winukan asennan itse myöhemmin.


Itselle koneen ulkonäkö on myös tärkeä ja ainakin tuon kotelon haluan pitää. Jotkut osat on myös valittu ajatuksella, että sisältökin olisi suht valkoinen.
Toki jos joitain näistä osista ei ole järkeä hankkia, niin oon tietty valmis vaihtamaan osan myös muuhun väriin :)


Kiitos jo etukäteen!
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Varsinkin reson kasvaessa 6800xt on aika paljon nopeampi kuin ylihintainen 3070. 13600K sisältää nopeita ytimiä vain 6kpl joten valkkaisin ennemmin 7700:n.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 912
Tuolle FD Northille niiden tukkurin arvio saapumisesta on kesäkuun loppu, ainakin niin Datatronic on tuolla omassa ketjussaan ilmoittanut. Joten kauan joutuu odottamaan :(
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
4
Tuolle FD Northille niiden tukkurin arvio saapumisesta on kesäkuun loppu, ainakin niin Datatronic on tuolla omassa ketjussaan ilmoittanut. Joten kauan joutuu odottamaan :(
Hmm no joo se on kyllä pitkä aika odotella. Huomasin että Jimmsillä olisi tuota boksia. Ainahan sitä voi tilata komponentit Datatronicilta ja kotelon sitten Jimmsiltä ja kasailla itse..
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
4
Varsinkin reson kasvaessa 6800xt on aika paljon nopeampi kuin ylihintainen 3070. 13600K sisältää nopeita ytimiä vain 6kpl joten valkkaisin ennemmin 7700:n.
Kiitos palautteesta, tuo paketti näyttää varsin hyvältä! Voisi melkein laittaa tilaukseen, kunhan ensin päätän mitä teen kotelon kanssa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 440
Viestejä
4 218 597
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom