Uusi pelikone 1500-2000€

Liittynyt
25.02.2022
Viestejä
2
Vanha kone alkaa vetää viimeisiään, joten pitäisi keksiä uusi tilalle. Nykyisellä koneella on siis ikää jo lähes 8 vuotta, joten siitä tuskin saa järkevästi napattua osia uuteen koneeseen. Budjetti on melko laaja, mutta haen siis lähinnä hinta-laatusuhteelta hyvää laitetta. Olisin tarttunut Powerin 1500€ tarjoukseen OMEN 25L:stä, kun huomasin että sitä suositeltiin täällä, mutta se on valitettavasti myyty jo loppuun. Löytyisikö täältä ehdotuksia minulle uudeksi koneeksi? Onko lähiaikoina tiedossa jotain erityistä tarjouspäivää tms. johon kannattaisi odottaa koneen hankinnan kanssa?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Esim.

1400e (5600G+RTX3070)

jos tarvitset enemmän ytimiä, niin vanhemmalla prossulla 1500e (3700x+RTX3070)

tai kasauttamalla vaikka Datatronicilla, jotain tällaista 1900e. Tuosta nyt voi pienillä muutoksilla vetää i5-12600k, z690 +50e.

16GB muistilla heillä on jo omat koneet valmiina tarjottavaksi.

 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.02.2022
Viestejä
2
Iso kiitos! Ensimmäinen vaihtoehto osui ostoskoriin ja hyvin pelittää!
 
Liittynyt
20.06.2021
Viestejä
7
16GB muistilla heillä on jo omat koneet valmiina tarjottavaksi.

Onko kellään tuosta lainatusta koneesta mielipiteitä?

Olen vähän seurannut palstan keskusteluja pakettikoneista kun itsellä on edessä uuden koneen hankinta, ja olen saanut vaikutelman että esim. Lenovon ja HP:n konepaketeissa on onneton tuuletus/jäähdytys jonka takia niitä pitäisi sitten ostamisen jälkeen itse parannella. En sellaiseen tahtoisi ryhtyä, vaan kone saisi tosiaan olla sellaisenaan valmis pelaamiseen. Koneeseen pitäisi myös saada kiinni 2 näyttöä.

Olisiko tätä konetta tällä hinnalla järkeä hankkia pelikoneeksi? Budjetti on 2000 euron luokkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 000
Perus laadukkaista osista kasattu tasapainoinen kokonaisuus tuo on.
Näyttisten hinnat olleet nyt toista kuukautta laskusuunnassa, joten itse kasaamalla tuohon hintaa saanee hieman edullisen/tehokkaamman koneen. Mut jos vaivattomuutta arvostaa niin ei tuo datatronicin paketti huono ole.

Edit: Kyllä vaikeaa on saada parempaa pakettia kasaan, ainakaan yhdestä kaupasta. Kokeilin proshopin tonnin strixin ja 12600kf ympärille kasata, kun nuo olisi nyt edes hieman parempia mutta budjetti karkaa yli tuon 1800e.
Ehkä jos poimisi osaset yksittäin aina sieltä mistä halvimmalla saa niin mahdollista. Mukaan lukien saksan maa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 387
Viestejä
4 235 473
Jäsenet
71 197
Uusin jäsen
Fomppa

Hinta.fi

Ylös Bottom