Uusi kone pelaamiseen

Liittynyt
18.01.2024
Viestejä
23
Tarkoitus olis ostaa kone 1440p pelaamiseen näytönohjaimeksi oon ajatellut 7800xt muuten osista en turhan paljoa tiedä yhteensopivuutta ym. Mutta haluaisin että on Wifi ja hinta noin 1300€
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Koodilla iotech-kasaus saa kasauksen maksutta, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse.

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 200
Koodilla iotech-kasaus saa kasauksen maksutta, käyttöjärjestelmä täytyy asentaa itse.

Ihan ok osat. Itse panostaisin hiukan lisää ja ottaisin nämä osat tilalle.


Ja harkitsisin tätä

 
Liittynyt
18.01.2024
Viestejä
23
Kiitos näistä ehdotuksista. Olisiko tämä hyvä 1440p jos vaihtaisin nuo Timo 2 ehdottamat osat tilalle ja onko kotelo hyvä tai kannattaisiko johonkin panostaa lisää?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 604
Tämä näytöksi?
Juu tuo on hyvä perustason näyttö, mutta Verkkiksellä ei ole tietoa saatavuudesta. Datatronicilla löytyy heti lähetettäväksi:

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 200
Kiitos näistä ehdotuksista. Olisiko tämä hyvä 1440p jos vaihtaisin nuo Timo 2 ehdottamat osat tilalle ja onko kotelo hyvä tai kannattaisiko johonkin panostaa lisää?
Ssd on loppu.
Tästä jos jaksat odottaa.

Tästä, jos haluat suoraan varastossa olevan.
 
Liittynyt
18.01.2024
Viestejä
23
Taidan laittaa tilaukseen
Mikä tossa toisessa emolevyssä olisi parempaa kannataako se vaihtaa kanssa?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Taidan laittaa tilaukseen
Mikä tossa toisessa emolevyssä olisi parempaa kannataako se vaihtaa kanssa?
Isoimmat erot on paperilla ainakin Asrockin hyväksi parempi virransyöttö ja 1x PCI-e 5.0 M.2 -paikka. Tuon M.2 paikan myötä on myös slotteja yhdelle levylle enemmän kuin Gigabytellä.

ts. jos ei ole ajatusta laittaa kolmea M.2 levyä koneen käyttöiän aikana niin ei pitäisi olla suurta eroa, mutta huomioiden koneen hankintahinnan niin ei tuo nyt euroissa kovin iso panostus ole ottaa Asrock.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 200
Isoimmat erot on paperilla ainakin Asrockin hyväksi parempi virransyöttö ja 1x PCI-e 5.0 M.2 -paikka. Tuon M.2 paikan myötä on myös slotteja yhdelle levylle enemmän kuin Gigabytellä.

ts. jos ei ole ajatusta laittaa kolmea M.2 levyä koneen käyttöiän aikana niin ei pitäisi olla suurta eroa, mutta huomioiden koneen hankintahinnan niin ei tuo nyt euroissa kovin iso panostus ole ottaa Asrock.
Juuri näin. Siksi kehoitin harkitsemaan, enkä suoraan suositellut.

@Miksuuq
Nämä olisivat ymmärtääkseni laadukkaammat kotelot paremmilla tuulettimilla.


Mutta en ole varma kannattaako maksaa näistä extraa
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 092
Viestejä
4 208 020
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom