Uusi kone pelaamiseen n.2350 €

Liittynyt
25.02.2024
Viestejä
2
Hei kaikille! :)

Tarvitsisin apua uuden koneen osien valintaan, rakensin n.8 vuotta sitten viimeksi koneen ja nyt olisi aika päivittää uuteen. Silloin kysyin apua täältä ja kone on pyörinyt hyvin, mutta nyt ei enää pelit toimi gtx 970 :D. Tarkoituksena on pelata 1440p laadulla CS2 ja yksinpelejä, niin että pelit pyörii maksimiasetuksilla ja ei tarvii heti päivittää.

Olen nyt katsonut tämmöistä pakettia:


Tässä myös näyttö jonka aattelin hommata:


Miltä osat vaikuttaa? Näyttö on kallis, mutta youtube videoiden perusteella olisi siistiä hommata OLED näyttö ja haluan siihen panostaa.
Budjetti siis n.2350e koneelle ja 1000e näytölle. Ensiviikon aikana laitan tilauksen sisään.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Samaan rahaan RTX4080S kortilla


Windows lisenssin löytää muutamalla eurolla markkinapaikasta missä voi huutaa..


Kasauksen saa maksutta koodilla iotech-kasaus
 
Liittynyt
25.02.2024
Viestejä
2
Kiitos vastauksesta!

En tiedä jaksanko odottaa 4080s korttia kun ei löydy varastosta ja suorituskyky vain vähän parempi...
Itse ajattelin koota, kun niin aikaisemminkin tehnyt ja se on mukavaa puuhaa.

Windows lisensistä huonoja kokemuksia, kun ostin netistä. Tällä hetkellä kone aina päättää käynnistää itsensä klo 2:00 yöllä päivityksiä varten, kesken pelien : ( . Tällä hetkellä asetuksissa "Organisaatiosi hallitsee joitakin asetuksia" ja olen yrittänyt kaikenlaisia keinoja saadakseni sen pois, mutta mikään ei auta. Uuteen koneeseen en jaksaisi ottaa samaa vaivaa. Oman koneen vanhaa Windowsia ei myöskään pysty siirtämään uuteen koneeseen.

Mietin vielä otanko Windowsin sitten kuitenkin halvemmalla netistä.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499

Tuossa 2 vaihtoehtoa normi 4080 korttiin. Eipä noilla juuri eroa ollut Superiin testien perusteella.

Taitaa nuo mainitsemasi asiat olla 2 täysin eri asiaa eivätkä liity toisiinsa. Windowsin suhteen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 302
Viestejä
4 219 430
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom