Heps! Vanha mylly joutaa sivuun ja uusi hakusessa. Oon miettinyt AM4 ja AM5 settien välillä, mutta ilmeisesti on fiksumpaa(?) valita tuo AM5, kun joustaa sitten paremmin tulevaisuuden päivitysten suhteen, eikä se nyt mahdottoman paljoa enempää maksa.
Eniten pelailen CS2 ja Apex, eli minimivaatimuksena että ne pyörii hyvin. Lähtökohtaisesti tarkoitus pysyä 1080p, mutta lähitulevaisuudessa ehkä myös 1440p näyttö hakusessa.
Oon miettinyt alustavasti tällaista:
Muutama juttu kuitenkin vielä mietityttää:
→ Onko näyttis hyvä, vai valitsenko ennemmin RTX 4060? Oon Nvidiaan tottunut, mut ilmeisesti 6700XT on jokusen prosentin tehokkaampi ja toi +4GB houkuttelee.
→ Pärjääkö 16GB ramilla nykyään? Olettaisin, että näihin omiin käyttötarkoituksiin riittänee.
→ Onko jäähy riittävä? (ei ole myöskään mahdoton ajatus vaihtaa toiseen koppaan, jos auttaa asiaa.)
Kuulisin mielellään vinkkejä ja kaikki ehdotukset otetaan vastaan!
Eniten pelailen CS2 ja Apex, eli minimivaatimuksena että ne pyörii hyvin. Lähtökohtaisesti tarkoitus pysyä 1080p, mutta lähitulevaisuudessa ehkä myös 1440p näyttö hakusessa.
Oon miettinyt alustavasti tällaista:
Ostoskori
datatronic.fi
Muutama juttu kuitenkin vielä mietityttää:
→ Onko näyttis hyvä, vai valitsenko ennemmin RTX 4060? Oon Nvidiaan tottunut, mut ilmeisesti 6700XT on jokusen prosentin tehokkaampi ja toi +4GB houkuttelee.
→ Pärjääkö 16GB ramilla nykyään? Olettaisin, että näihin omiin käyttötarkoituksiin riittänee.
→ Onko jäähy riittävä? (ei ole myöskään mahdoton ajatus vaihtaa toiseen koppaan, jos auttaa asiaa.)
Kuulisin mielellään vinkkejä ja kaikki ehdotukset otetaan vastaan!