Uusi kone ei näytä kuvaa.

Liittynyt
28.09.2022
Viestejä
7
Juuri saamani uusi kone käynnistyy mutta näyttö ei saa signaalia koneesta. Näytönohjaimessa pyörii tuulettimet n. sekunnin ja sammuvat sen jälkeen. Olen irroittanut ja laittanut muistit takaisin.
Näytönohjain powercolor 6700 xt
Prosessori amd ryzen 5600
Emolevy gigabyte b550 gaming x v2
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
786
Juuri saamani uusi kone käynnistyy mutta näyttö ei saa signaalia koneesta. Näytönohjaimessa pyörii tuulettimet n. sekunnin ja sammuvat sen jälkeen. Olen irroittanut ja laittanut muistit takaisin.
Näytönohjain powercolor 6700 xt
Prosessori amd ryzen 5600
Emolevy gigabyte b550 gaming x v2
Onhan kaikki virtajohdot emolevyllä ja näytönohjaimessa kytketty?
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
141
saattaa kuva hämätä, mutta onko emon alla korokepalat paikoillaan? Ns. ruuvitornit.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Luulisin? En oikein tiedä miten tarkastaa tämä.
Onko emolevyn ja kotelon välissä standoffit eli korokkeet?
1673292358743.png

Näytönohjaimen virtakaapelit eivät näyttäisi olevan ihan pohjassa, kuvassa noin millin rako liittimissä.
Bios todennäköisesti pitää päivittää niin lähtee toimimaan, jos standoffit ovat paikallaan ja johdot kunnolla.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
704
Nyt olisi toki hyvä hetki vetää happea ja miettiä. Kirjoitit, että olet saanut kyseisen koneen? Onko se siis jonkun muun kasaama? Mikäli on yrityksen niin ottaisin heihin yhteyttä ennenkuin teet itse mitään, varsinkin jos et ole varma mitä teet.
 
Liittynyt
28.09.2022
Viestejä
7
Kone buuttasi normaalisti vaaka-asennossa, eli luulisin, että vika on piuhoituksessa. Kone on yrityksen kasaama, soitan sinne nyt ainakin ennen kun biosin kanssa lähden sohimaan,
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Kone buuttasi normaalisti vaaka-asennossa, eli luulisin, että vika on piuhoituksessa. Kone on yrityksen kasaama, soitan sinne nyt ainakin ennen kun biosin kanssa lähden sohimaan,
Kuinka pitkään olet antanut koneen käynnistyä? Jos kone on uusi niin ensimmäinen bootti voi kestää useita minuutteja ja käynnistyy usein muutamaan kertaan esimerkiksi memory trainingin vuoksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 805
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom