Terve,
Specsit:
Coffee Lake i7-8086K, LGA1151
ROG STRIX Z370-H GAMING
16GB (2 x 8GB) Ripjaws V, DDR4 3200 MHz, CL14, 1.35V
500GB 970 EVO SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3400/2300 MB/s
Geforce Gtx 1080
Ensimmäinen ongelma: Jäätymiset / Kuvan pysähtyminen
Näillä tavaroilla kone kasattu ja windows 10 uudelleen asennettu. Nyt olen tässä 2 pv ratkonut ongelmaa kun kone oudosti jäätyilee aina välillä. Jäätymisellä tarkoitan sitä, että 3-5 sekunnin kuvan pysähtymistä, mutta hiiri silti liikkuu ?
- Biossi on uusimmassa versiossa
- Kaikki Windows päivitykset asennettu
- Uusimmat ajurit kaikkeen haettu ja samoin myös testattu vanhempia mitkä tuli cdn mukana emon kanssa
- Windows asennettu uudelleen noin 3-4 kertaa
- Olen juossut m.2 ssdlle kaiken maailman testejä mitkä näyttävät kaiken olevan ok
- Lämmöt eivät nouse koskaan korkealla
- Biossissa vaihdellut kaikenlaisia asetuksia testaillut jos jokin auttaisi
- Olen käynyt testaamassa pelaamista myös ja siellä peli kulkee todella hyvin, mutta jäätymisiä / piikkejä tulee silti aina välillä.
Toinen ongelma: Netti
Uusien osien laiton jälkeen ja windowssin uudelleen asentamisen jälkeen esim. Chrome ei enään toimitus vaan joko ei löydä mitään tai toimii tosi hitaasti. Geforce Experience huutaa erroria ja ei suostu avautumaan.
- Uusimmat lani driverit laitettu
- Firefox toimii suht ok, mutta ongelma piilee enemmikseen Twitch Desktop App, Geforce experiencessä yms.
- Testattu 2 eri modeemilla
Tuossa nyt ihan alkuun hieman tietoa mitä olen jo tehnyt. Alkaa tietotaito loppumaan näissä asioissa. Oliskohan mahdollisestä täällä joku kuka tietää näistä hieman enemmän?
Specsit:
Coffee Lake i7-8086K, LGA1151
ROG STRIX Z370-H GAMING
16GB (2 x 8GB) Ripjaws V, DDR4 3200 MHz, CL14, 1.35V
500GB 970 EVO SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3400/2300 MB/s
Geforce Gtx 1080
Ensimmäinen ongelma: Jäätymiset / Kuvan pysähtyminen
Näillä tavaroilla kone kasattu ja windows 10 uudelleen asennettu. Nyt olen tässä 2 pv ratkonut ongelmaa kun kone oudosti jäätyilee aina välillä. Jäätymisellä tarkoitan sitä, että 3-5 sekunnin kuvan pysähtymistä, mutta hiiri silti liikkuu ?
- Biossi on uusimmassa versiossa
- Kaikki Windows päivitykset asennettu
- Uusimmat ajurit kaikkeen haettu ja samoin myös testattu vanhempia mitkä tuli cdn mukana emon kanssa
- Windows asennettu uudelleen noin 3-4 kertaa
- Olen juossut m.2 ssdlle kaiken maailman testejä mitkä näyttävät kaiken olevan ok
- Lämmöt eivät nouse koskaan korkealla
- Biossissa vaihdellut kaikenlaisia asetuksia testaillut jos jokin auttaisi
- Olen käynyt testaamassa pelaamista myös ja siellä peli kulkee todella hyvin, mutta jäätymisiä / piikkejä tulee silti aina välillä.
Toinen ongelma: Netti
Uusien osien laiton jälkeen ja windowssin uudelleen asentamisen jälkeen esim. Chrome ei enään toimitus vaan joko ei löydä mitään tai toimii tosi hitaasti. Geforce Experience huutaa erroria ja ei suostu avautumaan.
- Uusimmat lani driverit laitettu
- Firefox toimii suht ok, mutta ongelma piilee enemmikseen Twitch Desktop App, Geforce experiencessä yms.
- Testattu 2 eri modeemilla
Tuossa nyt ihan alkuun hieman tietoa mitä olen jo tehnyt. Alkaa tietotaito loppumaan näissä asioissa. Oliskohan mahdollisestä täällä joku kuka tietää näistä hieman enemmän?