Uuden tietokoneen komponentit?

Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
2
Budjetti?: +-1600€, ei tiukka budjetti.
Kellotatko?: En
Koneen käyttötarkoitus: Full HD-pelaaminen 144hz virkistystaajuudella. Hyvä suorituskyky vaativissa fps-peleissä/tulevissa AAA peleissä prioriteettina. (em. PUBG, Metro Exodus)
Muuta?

Sen verran kerkesin kaavailla, että 1070Ti näytönohjain voisi sopia tämän hintaluokan kokoonpanoon. Muistia 16gb, 3200Mhz. Mitään suurempia toiveita ei muuten ole koneen suhteen. Suuri kiitos jos joku päätyy auttamaan komponenttien valinnassa!
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Voisit tietenkin täyttää muutkin tiedot, kuten mistä haluat ostaa. Myös kasaus vaikuttaa koska silloin ulkomaat ovat aika huono vaihtoehto.

Tarkoitatko nyt AAA pelejä vai jotain muita? PUBG on Indie peli, eikä mikään AAA. Metrot ovat myös kaukana AAA:sta.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
2
Voisit tietenkin täyttää muutkin tiedot, kuten mistä haluat ostaa. Myös kasaus vaikuttaa koska silloin ulkomaat ovat aika huono vaihtoehto.

Tarkoitatko nyt AAA pelejä vai jotain muita? PUBG on Indie peli, eikä mikään AAA. Metrot ovat myös kaukana AAA:sta.
Selkeytetään siis. Suomesta ehdottomasti (jimms?) ja kasaan itse. Indie/AAA statuksella peleissä ei ole isoa merkitystä kokoonpanon kannalta, vaan pelien vaativuudella kuten varmasti tiedät. Siinä oli vain muutama esimerkki tällä hetkellä kiinnostavista peleistä, jotka tiettävästi vaativat koneelta tehoja.

Tästä kun tilaat pois niin ei tarvitse miettiä turhia.

Komplett Gamer Premium i170 - Komplett Gamer Premium
Kuten mainitsin AP:ssa, tarkoituksena on ostaa nopeammat muistit, joita ei edes näihin pakettikoneisiin ole saatavilla. (Yksi vaihtoehto on, joka lisää hintaa vaatimattomat 400€) Muutenkin hieman skeptinen ollut aina pakettikoneiden kanssa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
3 930
Selkeytetään siis. Suomesta ehdottomasti (jimms?) ja kasaan itse. Indie/AAA statuksella peleissä ei ole isoa merkitystä kokoonpanon kannalta, vaan pelien vaativuudella kuten varmasti tiedät. Siinä oli vain muutama esimerkki tällä hetkellä kiinnostavista peleistä, jotka tiettävästi vaativat koneelta tehoja.
PUGB ei vaadi koneelta tehoja juuri ollenkaan. Metro Exoduksesta ei tiedä vielä, mikäli noudattaa samaa kaavaa kuin edeltäjät, tehovaatimukset ovat kovat mutta peli näyttää kuralta millä tahansa koneella ja AI on tasoa zombie.

Jimm's Gamer Crusader 1080, pelitietokone - 1 849,00€

Ei tarvi edes kasata ja takuulla :) Nopeampia muisteja varmaan tuohon saa halvemmalla kuin 400 eurolla :)
Muuten voisi olla OK mutta

- Massamuisti: 480GB SSD: tarkoittaa jotain halvinta Kiinalaista TLC kuraa
- Virtalähde: 650W 80+: joku 80+ ei edes Bronze pommi

Itse ostaisin tuollaista Jimmsiltä, osaa osista pitäisi tulla viikon sisään, kotelon saat valita itse:



Karsisin näytönohjaimesta kovan hinnan takia, se on nyt sellainen mitä toivottiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 154
Viestejä
4 193 155
Jäsenet
70 868
Uusin jäsen
Kaskii

Hinta.fi

Ylös Bottom