Uuden kahvinkeittimen ostoon apuja

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Olisi tullut aika ostaa uus kahvinkeitin mutta en oikein tiedä mikä olisi paras. Mua kiinnostaisi mahdottomasti sellanen kahvinkeitin jossa on kahvimylly integroituna. Myykä esimerkiksi Moccamaster tuollaista kahvinkeitintä jossa on mylly itsessään? Toisena vaihtoehtona mulla on Perkolaattori. Papuja olisi tarkoitus sitten käyttää pääsääntöisesti kunhan uuden keittimen saan. Ehdotelkaapa mulle hyviä kahvinkeittimiä jossa on integroitu mylly. Suodattimena olisi mukava käyttää jotain muuta kuin paperia, koska se paperinmaksu ihan oikeasti tulee siihen kahviin ellei sitä pese eka. Kiitos vinkeistä etukätee! :)
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
302
Ei millään pahalla mutta tuo on 2017 vuoden ketju, ja tässä välissä on varmasti tullut uusia innovaatioita. Katsoin tuota kyllä ennen kun tämän aloitin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Siinä on ketju jossa keskustellaan ja kysellään ostovinkkejä kahvinkeittimistä. Miksi piti tehdä uusi ketju? Samalla logiikalla pitäisi tehdä aina uusi mikä näytönohjain/prosessori/kotelo/virtalähde/auto minulle -ketju, jos ja kun alkuperäisen ketjun ensimmäinen viesti on vuodelta 2016.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 388
Viestejä
4 200 269
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom