USB-C monitorit

Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 749
Olen pidemmän aikaa pohtinut matkakäyttöön tuollaista kannettavaa näyttöä. Onko näistä kokemuksia?

Joko 15,6" tai 13,3", melkein tuo pienempi olisi parempi, menee myös pienemmän läppärin kanssa pienempään laukkuun tarvittaessa.

Tätä olen zoomaillut: BlitzWolf® BW-PCM2 13.3 Inch FHD 1080P Type C Portable Computer Monitor Gaming Display Screen for Smartphone Tablet Laptop Game Consoles Computer Peripherals from Computers & Office on banggood.com

Tulee vaan mieleen, että on turha kapistus kun periaatteessa tuon asian ajaisi iso tablet, niihin on jotain sovelluksia saatavissa, mutta mitä vähän olen testaillut, niin ne ovat aavistuksen kömpelöitä. Tietysti matkalla voisi riittää hdmi piuha jos hotellihuoneessa on tv sopivasti, tai chromecast, tosin se ei taida tukea windows koneen näytön laajentamista, korkeintaan videotoistoa. Tarve on saada excel toiseen ruutuun tai jotain vastaavaa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
224
Moi, ei ole kokemuksia mutta, vähän saisi ensin hinnat tippua kuitenkin kun kyse on pelkästä näytöstä ja samaan hintaan saa vaikka mitä näyttöä.
Lenovolla on pari mallia tyrkyllä, riippuu miten käyttää kyllä tuosta saa työpöydälle läppärin näytölle lisänäytön kuitenkin.

LENOVO 14" M14 FHD IPS 1920X1080/16:9/2XUSB-C
LENOVO 14" M14 FHD TOUCH USB-C(65W)/PEN/SLEEVE
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 749
tänään tuli postissa tuo alkupostauksessa linkitetty näyttö. Ensivaikutelma on hyvä, toimii ilman erillistä virtalähdettä kun kytkee usb-c kaapelin tietokoneeseen. Eli toiminee hyvin siinä käytössä mihin sen hankin. Puhelimen koitin kytkeä niin ei tapahdu mitään, vaikka liittää virtalähteen, ehkä androidpuhelimeen pitää asennella jotain.
 

saami

luumu.eu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
519
tänään tuli postissa tuo alkupostauksessa linkitetty näyttö. Ensivaikutelma on hyvä, toimii ilman erillistä virtalähdettä kun kytkee usb-c kaapelin tietokoneeseen. Eli toiminee hyvin siinä käytössä mihin sen hankin. Puhelimen koitin kytkeä niin ei tapahdu mitään, vaikka liittää virtalähteen, ehkä androidpuhelimeen pitää asennella jotain.
Ei taida toimia kuin samsungeissa joissa dex?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 329
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom