• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka USB-C Mobiilipeliohjain, Backbone One (1st Gen) PlayStation Edition, 59€ Clas Ohlson

Tuote: Backbone One (1st Gen) PlayStation Edition Peliohjain, USB-C
Tarjoushinta: 59€
Normaalihinta: 129€
Kauppa: Clas Ohlson
Voimassa:-
Linkki: Backbone One (1st Gen) PlayStation Ed Peliohjain, USB-C | Clas Ohlson

Edit: ei taida ollakaan jäljellä kuin seinäjoen myymälässä :itku:

69€ myös tarjouksessa Proshopilla:
https://www.proshop.fi/Pelit-lisaev...ndroid-White-Wired-Controller-Android/3170679

Kommentti tarjouksesta: Jos haluaa käyttää myös tietokoneen kanssa vaatii kk maksullisen palvelun ostamista. Ensimmäinen vuosi ymmärtääkseni ilmainen.

Viimeksi muokattu:
Jos haluaa käyttää tätä ihan tavallisena langallisena ohjaimena tietokoneen kanssa, täytyy olla maksullinen Backbone+ tilaus! Yhdistäminen tehdään kännykkä sovelluksen kautta, asetuksiin ei pääse ilman tilausta.

Tosin tietokoneelle saa tuohon hintaan ja halvemmallakin paljon parempia ohjaimia.

En tiiä näistä mitään, mutta John Digital Foundrysta toiseksi viimeisimmässä pitkässä viikkojaksossa kehui Pro-mallia tästä ja sanoi että paljon parempi. Ja paljon kalliimpi kuin tämä.:D

Itse kyllä ollut tyytyväinen 8bitdo ohjaimeen mikä irtoaa 47€ normihintaan:
Hall-sensori joikkarit ja liipasimet yms.

Myös pikkuveljensä on erinomainen lähes samoilla ominaisuuksilla ja puoleen hintaan

Myös pikkuveljensä on erinomainen lähes samoilla ominaisuuksilla ja puoleen hintaan
Eri tuote kategoria. Tarjous ohjain ja minun linkkaama ohjain on tarkoitettu kännykkä-telakaksi millä saa aikaiseksi köyhän miehen Steam Deckin.

Itse kyllä ollut tyytyväinen 8bitdo ohjaimeen mikä irtoaa 47€ normihintaan:
Hall-sensori joikkarit ja liipasimet yms.
Kappas tollanenkin markkinoilla :hmm:
8bitdo on kyllä saanut paljon kehuja arvosteluissa näppäinten laadusta ja hyvästä käteen sopivuudesta.
Itse ajattelin käyttää ohjainta lähinnä GeForce Now’n kanssa, niin vähän mietityttää tuo Bluetoothin mahdollinen viive kun pilvipelaamisessa sitä on jo muutenkin omasta takaa.
Myöskin houkuttelee, että puhelinta voi ladata backbonessa samaan aikaan eikä tarvii erikseen huolehtia ohjaimen akusta, kun se saa virtansa suoraan puhelimesta.

Nyt kun näitä lähti enemmän tutkimaan niin vaihtoehtona olisi kanssa aika tuore "GameSir X5 Lite Type-C" jossa olisi kanssa Hall-sensori joikkarit ja mahtuisi esim ipad mini suoraan sisään.
Kiinankaupoista taitaisi saada tuon jollain 30€ hinnalla.

Statistiikka

Viestiketjuista
278 704
Jäsenet
77 793
Uusin jäsen
Jarno_R

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom