USB-C liitin

Mandelbrot

Tukijäsen
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
79
Onko noissa usb-c johtojen liittimissä mallikohtaisia eroja? Mulla on Xperia-1 luuri johon liitin ei mene kunnolla pohjaan vaan jää ikäänkuin löysästi huulille ja irtoaa herkästi puhelinta liikuttaessa. Kun taas Samsungin tabletissa menee pohjaan asti. On kyllä kokeiltu eri johdoilla, vai likaantuvatko tai kuluvatko liittimet käytössä?
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
303
Onko noissa usb-c johtojen liittimissä mallikohtaisia eroja? Mulla on Xperia-1 luuri johon liitin ei mene kunnolla pohjaan vaan jää ikäänkuin löysästi huulille ja irtoaa herkästi puhelinta liikuttaessa. Kun taas Samsungin tabletissa menee pohjaan asti. On kyllä kokeiltu eri johdoilla, vai likaantuvatko tai kuluvatko liittimet käytössä?
Mulla on xperia 1 ja sitten xperia 1 iv ja kyllä noissa ihan normaalisti liittimet pohjaan menee, kuten pitäisi kaikissa muissakin. toi liittimen paskaisuus kannattaa tosiaan tarkistaa, kuten tuossa ylempi kirjoittelija vinkkasikin.

Korkeintaan jonkun vekottimen erikoiskaapeli ei välttämättä sovi toiseen vekottimeen, jos fyysisesti ottaa kiinni esim muovit.
 

Mandelbrot

Tukijäsen
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
79
Olen kyllä yrittänyt roiskia liittimeen contact cleaneria ja jollain hammastikulla rassata.
Ei siellä ainakaan näy mitään irto skeidaa ja tuonnehan ei uskalla mennä ronkkimaan millään ohuella metallisella kuten ruuvarilla.
 
Liittynyt
16.03.2018
Viestejä
1 595
Mulla on joku Samsung HDMI adapteri, siinä on USB liittimessä jotku lisäväkäset ettei mene normi USB-C liittimeen. (siis muihin tabletteihin)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
275
Olen kyllä yrittänyt roiskia liittimeen contact cleaneria ja jollain hammastikulla rassata.
Ei siellä ainakaan näy mitään irto skeidaa ja tuonnehan ei uskalla mennä ronkkimaan millään ohuella metallisella kuten ruuvarilla.
Paineilmaa tarvii, oli omassa luurissa jotain siellä ja ipat ja hammastikut ei auttanut, painepullo ampu naamaan jotain sieltä ja nyt liitin toimii kunnolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 541
Viestejä
4 203 168
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom