UPS-sekoilu

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Sen verran tuosta otsikosta, että olen saattanut itse tehdä virheen.

Tilasin suoraan Nvidialta näytönohjaimen viime viikolla, paketin arvioitu saapumisaika tälle päivälle (tiistai). Tilausnumerolla UPS:n sivuilta viimeinen kirjaus tälle päivälle:
Yritetty toimitusta | Työskentelemme saadaksemme käyttöön paketin toimittamista varten tarvittavan turvallisuusluokituksen.
Minulle ei ole soitettu, vaikka annoin tilatessa Nvidialle (Digital River) puhelinnumeron — mutta toki heillä ei välttämättä ole oikeutta välittää tietojani eteenpäin. "UPS My Choice" -palvelu (kuvassa oikealla keskellä) ohjaa aina rekisteröintiin uudelleen, vaikka olen kirjautunut sisään UPS-tililleni. Samoin tekee "toimitusvaihtoehdot"-painike (kuvassa alhaalla).

UPS.png


Olen ollut UPS:ään yhteydessä, odotan vastausta.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 262
Sen verran tuosta otsikosta, että olen saattanut itse tehdä virheen.

Tilasin suoraan Nvidialta näytönohjaimen viime viikolla, paketin arvioitu saapumisaika tälle päivälle (tiistai). Tilausnumerolla UPS:n sivuilta viimeinen kirjaus tälle päivälle:

Minulle ei ole soitettu, vaikka annoin tilatessa Nvidialle (Digital River) puhelinnumeron — mutta toki heillä ei välttämättä ole oikeutta välittää tietojani eteenpäin. "UPS My Choice" -palvelu (kuvassa oikealla keskellä) ohjaa aina rekisteröintiin uudelleen, vaikka olen kirjautunut sisään UPS-tililleni. Samoin tekee "toimitusvaihtoehdot"-painike (kuvassa alhaalla).



Olen ollut UPS:ään yhteydessä, odotan vastausta.
Ei ups soita.
 

Phoenix

:|
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
87
Työskentelemme saadaksemme käyttöön paketin toimittamista varten tarvittavan turvallisuusluokituksen.
Tämä ilmoitus tulee seurantaan jos esimerkiksi rapun ovi on lukossa eikä toimitusta voida tämän takia yrittää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 308
Viestejä
4 214 331
Jäsenet
71 036
Uusin jäsen
möhkisfantti

Hinta.fi

Ylös Bottom