living_death
★ Still alive ™
- Liittynyt
- 15.11.2016
- Viestejä
- 8 000
Testasin äsken laitetta noin ½ tuntia, että miltä se tuntuu ja tuli joka kerta melkoinen paniikki jos vahingossa avasin suun ja sieltä alkoi tulemaan paineella ilmaa ulos.
Ei voi siis haukotella, aivastaa tai sanoa sanaakaan kenellekään, vai pitääkö joka kerta muistaa raottaa nenämaskia irti kasvoista?
Tämän lisäksi nyt on tukka kipeä, eli särkee päätä.
Ei voi siis haukotella, aivastaa tai sanoa sanaakaan kenellekään, vai pitääkö joka kerta muistaa raottaa nenämaskia irti kasvoista?
Tämän lisäksi nyt on tukka kipeä, eli särkee päätä.