Ultrawide-näytöt (21:9, 2560x1080, 3440x1440, 3840x1600, 5120x2160)

Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
No tuohan vaikuttaiskin asialliselta näytöltä. Tarviikin miettiä tuota seuraavaksi näytöksi :)
Pitäskö laittaa tilaukseen kun SystemaStoresta irtois 780€ + postit. Vaikka viimeksi SystemaStore kusetti ostossa kun hinta nousi. Eiku jaa tota onkin kahta eri varianttia? Hieman virheitä kenties tai sitten eri variantti.

SAMSUNG C34H890 34inch 21:9 Wide Curved (1500R) 3440x1440 VA-LED Quantum dot 4ms 60Hz DP/HDMI/USB Type-C USB 3.0x3 Black/silver

• 21: 9, 3440x1440, 4ms, 100Hz
 
Viimeksi muokattu:

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 696
Gigantissa olisi taas tarjouksessa Acerin X34A eli 3440 x 1440 Gsync2 näyttö. 995 €
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
1
Itse myös pohtinut tuota Gigantin X34A:ta, mutta tuo uusi dell/alienware AW34DW kiinnostaa ehkä enemmän, joka näyttäisi olevan noin 1100€:n luokkaa ainakin saksassa.
Acerin X34P ilmeisesti myös viimein tulossa vuodenvaihteessa, joka voisi olla myös pätevä vaihtoehto, mutta saa nähdä malttaako odottaa.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
@aaltomar
Taitaa olla ekat freesync 2 näytöt CHG70 ja CHG90. Huonoilla resoilla ja liian iso jälkimmäinen. Tuon CH34890 näytön ainakin ainoa miinus spekseissä.
 
Liittynyt
25.02.2017
Viestejä
14
Onko noita 5760x2160 vielä ensimmäistäkään markkinoilla? Itsellä ei ole osunut silmään. Moinen reso jossain 38"-44" koossa olis aika nami. :think:
Eikun niin, menin sekaisin ja tarkoitin 3840x1600 joka on sen ~1500€. Mutta tosiaan tuo 5760x2160 olis kyllä vielä parempi :)
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
256
Minulla on tällainen:
Philips Brilliance Curved UltraWide LCD display 349.. 758€ | Hinta.fi

Se on käytännössä tämä, mutta Philipsin vilkkuvalla logolla:
Samsung C34F791WQU, 876€ | Hinta.fi

Arvostelu:
Philips 349X7FJEW Review - TFT Central

En pidä tuota lagia ärsyttävänä. Sen sijaan Freesync aiheutti värinää, ainakin RX480:


Se on EHKÄ korjattu Samsungin versiossa, mutta ei Philipsille ole tullut päivityksiä. RIME ei ollut pelattava, kun ruutu vilkkui. Se oli vielä ärsyttävää vilkkumista, kun ruutui vilkkui vähemmän valoisan ja normaalivaloisan välillä.

--

Niin ja Black Friday 2 viikkoa. Se voi tuoda pettymyksen, mutta voi siellä tarjouksiakin olla.
Freesync Värinää tuossa Samsungin VA paneelissa joita nuo kaikki käyttää ei ole korjattu vaikka väitetään. Ainoastaan Vega grafiikkakortilla värinä siirtyy taajuudelle josta sitä ei helposti erota.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Freesync Värinää tuossa Samsungin VA paneelissa joita nuo kaikki käyttää ei ole korjattu vaikka väitetään. Ainoastaan Vega grafiikkakortilla värinä siirtyy taajuudelle josta sitä ei helposti erota.
Toivotaan ettei tuossa C34H890 ole semmoista.
 

TMK

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
532
No niin. Uusi käyttäjä ilmottautuu :)

Mitä mieltä olette Omen X 35" UW näytöstä?
Aiemmin siinä kait oli overshooting ongelmaa, mutta korjattu uudella firmwarella?

Siitä löytyy aika huonosti arvosteluja ja varsinkin päivitettynä ei oikein sanaakaan.

Olisi tarjouksessa:
OMEN X by HP 35" LED G-Sync 35c - Näytöt
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
50
Ketjussa aiemmin on keskustelua Acerin Predator Z35P-näytöstä, siinä ja tässä OMENissa on käytännössä samat specsit (ja todennäköisesti sama paneeli) - niissä ei ole valitettavaa paperilla ja on oletettavaa, että näyttö on vähintään "ihan jees" - joka tapauksessa mitään parempaakaan G-syncin kanssa ei ole tulossa tämän vuoden puolella specisen puolesta. (Samsung ei ole kertonut milloin quantum dot-monitorit G-syncillä tulee, OLEDeja ei ole vielä tiedossa pitkään aikaan)

Oleellinen asia on pidätkö AMVA-paneelista vai et, etkä voi tietää ennen kuin olet kokeillut - sen vuoksi tutustu ainakin tuon myyntiliikkeen palautusehtoihin. Itse kokeilin Z35P:tä enkä tykännyt loppujen lopuksi tarpeeksi, Giganttiin sai kuitenkin palauttaa no questions asked kuukauden sisällä - nyt mietin X34a:n kokeilua (siinä on jo pari vuotta vanha tekniikka ja se on sikseen kallis, mutta kuitenkin paras IPS UW G-syncillä ehkä).

Anyway kohta on Black Friday ja pelinäyttöjä toivottavasti alennuksessa, niin voi olla, että parhaiden palautusehtojenkin kauppoihin tulee jotain tarjouksia näistä.
 

TMK

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
532
Miksi et tykännyt?

IPS näytöissä lukee olevan kaikenlaista ongelmaa (myös?) ja siksi olen kallistumassa tuohon.

Muistaakseni Kompletilla on myös palautusoikeus, jos ei satukkaan tykkäämään.

On kyllä jotenkin väärin, että ei ole hyvää olemassakaan ja sitten pitää johonkin vaan tyytyä.
 
Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
50
VA paneeleissa ei pitäis olla tummat sävyt heikkoutena. Eli ihan surkea näyttö ollut vissiin tuo Acer. Harkinnu tuota Asuksen PG348Q?
Joo, no vertasin mun telkkuun ja vanhaan ips-näyttöön, päättäkööt siis kukin itse elkääkö luottako pelkästään lepakkojen sanomaan, muiden kommentteja myös aikaisemmin threadissä.

Jes - just toi Asuksen PG348Q ja Acerin x34a kiinnostaa (käytännössä sama peli, molempia kehuttu tälläkin foorumilla), vaihtoehtoisesti kiinnostais myös testata 4k näyttöä acer xb321hk, mutta odottelen nyt vielä pari viikkoa josko tulisi tarjouksia.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Joo, no vertasin mun telkkuun ja vanhaan ips-näyttöön, päättäkööt siis kukin itse elkääkö luottako pelkästään lepakkojen sanomaan, muiden kommentteja myös aikaisemmin threadissä.

Jes - just toi Asuksen PG348Q ja Acerin x34a kiinnostaa (käytännössä sama peli, molempia kehuttu tälläkin foorumilla), vaihtoehtoisesti kiinnostais myös testata 4k näyttöä acer xb321hk, mutta odottelen nyt vielä pari viikkoa josko tulisi tarjouksia.
Työkaverilla on X34. Pitää sille kone käydä kasaamassa jossain välissä niin tulee sitten samalla katsastettua ja kalibroitua laitteella näyttö.
 

Hiikeri

Team Intel
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 963
Työkaverilla on X34. Pitää sille kone käydä kasaamassa jossain välissä niin tulee sitten samalla katsastettua ja kalibroitua laitteella näyttö.
X34:ia ei taida olla enää myynnissä. Kun eikös X34a ole päivitetty versio joka on nykyään myynnissä ja tulossa on taas tuostakin päivitetty X34p.

Muistaakseni eroja ainakin virkistystaajuuden mukaan (saa korjata jos muistini temppuilee):
X34 - Natiivi 60Hz, mutta asetuksista kellottamalla 100Hz (yleensä 95Hz toimii vakaasti kaikissa yksilöissä, koska 100Hz joissakin yksilöissä aiheuttaa ainakin skyline ongelmia).
X34a - Natiivi 75Hz, ylikellotus 100Hz.
X34p - Natiivi 100Hz, ylikellotus 120 tai 144Hz?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
355
Joo, no vertasin mun telkkuun ja vanhaan ips-näyttöön, päättäkööt siis kukin itse elkääkö luottako pelkästään lepakkojen sanomaan, muiden kommentteja myös aikaisemmin threadissä.

Jes - just toi Asuksen PG348Q ja Acerin x34a kiinnostaa (käytännössä sama peli, molempia kehuttu tälläkin foorumilla), vaihtoehtoisesti kiinnostais myös testata 4k näyttöä acer xb321hk, mutta odottelen nyt vielä pari viikkoa josko tulisi tarjouksia.
Tuota X34a:ta kannattaa odotella blackfridayhin asti. Gigantissa ollut jo halvimmillaan jossain yömyyntitarjouksessa tms niin n840€ hintaan, ja tuolla hinnalla ihan hyvä ostos ja BF tarjouksessa luultavasti tuohon hintaan ellei halvemmallakin. Itse ostin vuosi sitten blackfridayna gigantista touhutonnilla ja ollut tyytyväinen, menee 100hz eikä pidä sirinää, eikä mitään muutakaan ongelmaa, yläkulmissa pienen pientä valovuotoa, mutta ei huomaa normaalissa käytössä taikka peleissä mitään. Vähän epäillytti ostaa kun täällä aika paljon negatiivista palautetta kyseisistä näytöistä, mutta ainakin omalle kohdalle osui hyvä yksilö. Ja gigantista ostin siksi, että olisi vaan voinut palauttaa lähimpään myymälään sen enempää kyselemäti/selittämäti.

Ja siksi suosittelen ostamaan gigantista jos hiukankin epäilyttää miten "paneeliloton" kanssa käy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
X34 - Natiivi 60Hz, mutta asetuksista kellottamalla 100Hz (yleensä 95Hz toimii vakaasti kaikissa yksilöissä, koska 100Hz joissakin yksilöissä aiheuttaa ainakin skyline ongelmia).
X34a - Natiivi 75Hz, ylikellotus 100Hz.
Sama paneeli molemmissa on. A-mallissa on lähinnä päivitetty jalka ja kuuloketeline.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
222
Mikäli et kykene tämän rakentavampaan kommentointiin, on parempi jättää kommentointi kokonaan väliin.
Todella huonoja kokemuksia kyseisestä paneelista. Muuten hauskat ominaisuudet, mutta jäävät vikojen varjoihin. Tietysti jos hinnan saisi tarpeeksi alas niin voisin antaa ne anteeksi. :kahvi:

X34:ia ei taida olla enää myynnissä. Kun eikös X34a ole päivitetty versio joka on nykyään myynnissä ja tulossa on taas tuostakin päivitetty X34p.

Muistaakseni eroja ainakin virkistystaajuuden mukaan (saa korjata jos muistini temppuilee):
X34 - Natiivi 60Hz, mutta asetuksista kellottamalla 100Hz (yleensä 95Hz toimii vakaasti kaikissa yksilöissä, koska 100Hz joissakin yksilöissä aiheuttaa ainakin skyline ongelmia).
X34a - Natiivi 75Hz, ylikellotus 100Hz.
X34p - Natiivi 100Hz, ylikellotus 120 tai 144Hz?
Juuh elikkäs x34a/x34 täysin sama paneeli (säädettävä jalusta erona) ja molemmat ovat 60hz mutta jostain syystä jotkut liikkeet myyvät/myivät natiivina 75hz. Ja mitä tuohon ylikellotukseen tulee niin 90hz kohdalla taisi alkaa jo kelat vinkumaan. Ja mitä tuohon scan line ongelmaan tulee, niin se on kyllä paneelin pienin murhe. Eihän se erotu kuin tietyllä värisävyllä ja ei siihen itse tullut niin kiinnitettyä huomiota.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
150
Itse katsellut tätä 1080 TI kaveriksi:
ASUS MX34VQ 34" Designo Curved Ultra Wide 100Hz Quad HD Monitor

Gsynciä ei ole, mutta ei sillä nyt niin väliä. 100hz kuitenkin ja yksi halvimmista täällä UK:n suunnalla. Pitänee katsella kuitenkin mitä black friday tuo tullessaan.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Itse katsellut tätä 1080 TI kaveriksi:
ASUS MX34VQ 34" Designo Curved Ultra Wide 100Hz Quad HD Monitor

Gsynciä ei ole, mutta ei sillä nyt niin väliä. 100hz kuitenkin ja yksi halvimmista täällä UK:n suunnalla. Pitänee katsella kuitenkin mitä black friday tuo tullessaan.
Loppuviikosta saan Samsungin C34H890:n. Voin siitä sitten jotain mietteitä jakaa. Microboardin M340CLZ ja Philipsin 349X7FJEW näytöissä sama LTM340YP03 mikä löytyy ehkä C34H890:sta myös. Vaikka Samsung ei ole ilmottanut tuotetiedoissa tarkemmin mikä paneeli.
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Miten paljon huomaa eroa 100hz vs 144hz välillä? 75 hz siirtyessä 144hz näyttöön ero oli huomattava. Sillä mietin kun en vieläkään ole uskaltanut ultrawide-näyttöä ostaa jos vaikka petyn näytön sulavuuteen :facepalm::oops:

Onko tänä vuonna tai ensi vuoden alussa tulossa näyttöjä 144hz paneeleilla? Muita siis kuin edellä mainittu x34p.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Miten paljon huomaa eroa 100hz vs 144hz välillä? 75 hz siirtyessä 144hz näyttöön ero oli huomattava. Sillä mietin kun en vieläkään ole uskaltanut ultrawide-näyttöä ostaa jos vaikka petyn näytön sulavuuteen :facepalm::oops:

Onko tänä vuonna tai ensi vuoden alussa tulossa näyttöjä 144hz paneeleilla? Muita siis kuin edellä mainittu x34p.
Eikös helpointa olisi tehdä jokin custom-profiili näytölle Nvidian-ohjauspaneelista, jossa asettaa näytön päivityksen 100Hz tilaan. Saisit sitten katsottua itse huomaatko tuota eroa. Itse uskoisin ainakin 100Hz riittävän sulavan oloiseen käyttöön/pelaamiseen.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Miten paljon huomaa eroa 100hz vs 144hz välillä? 75 hz siirtyessä 144hz näyttöön ero oli huomattava. Sillä mietin kun en vieläkään ole uskaltanut ultrawide-näyttöä ostaa jos vaikka petyn näytön sulavuuteen :facepalm::oops:

Onko tänä vuonna tai ensi vuoden alussa tulossa näyttöjä 144hz paneeleilla? Muita siis kuin edellä mainittu x34p.
Alkaa olla se kynnys tuossa että mukamas 100Hz ei riitä jos on tottunut korkeampaan. Ainakin 90 huomaa jo selkeesti nopeissa liikkeissä jos on pelannut 165.

Tämän takia itse odottelen vielä uudempia 200Hz UW vaikka SLI vaatiikin.

Ellei Black Friday tuo hyviä tarjouksia.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Noista näyttöjen tarjouksista, kun ensviikolla on Black Friday, niin onko kellään tietoa alkaako tarjouksia tulla torstaina 24:00 jälkeen nettiin kaikki kerralla vai tupsahteleeko niitä sinne pitkin yötä / päivää?

Jos jotain hamuaa niin, lähinnä UW näyttöä tai TVtä, niin kannattaako valvoa vai katella rauhassa aamulla / päivällä mitä tulee esim Gigantti tai Power, Verkkokauppaan tarjouksia?
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Alkaa olla se kynnys tuossa että mukamas 100Hz ei riitä jos on tottunut korkeampaan. Ainakin 90 huomaa jo selkeesti nopeissa liikkeissä jos on pelannut 165.

Tämän takia itse odottelen vielä uudempia 200Hz UW vaikka SLI vaatiikin.

Ellei Black Friday tuo hyviä tarjouksia.
Täytyy itekkin odotella noita Black Friday tarjouksia ja katsella jos tulis jotain mielenkiintosta vastaan. Jos ei tule niin odotan.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Täytyy itekkin odotella noita Black Friday tarjouksia ja katsella jos tulis jotain mielenkiintosta vastaan. Jos ei tule niin odotan.
Just näin, ei kannata ennen ostaa ainakaan. Joku harakiri tarjous jos osuu kohdille niin päivittelee sen vaikka keväällä johonkin tuliterään malliin jos silloinkaan vielä mokomia hyllyssä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
222
Miten paljon huomaa eroa 100hz vs 144hz välillä? 75 hz siirtyessä 144hz näyttöön ero oli huomattava. Sillä mietin kun en vieläkään ole uskaltanut ultrawide-näyttöä ostaa jos vaikka petyn näytön sulavuuteen :facepalm::oops:

Onko tänä vuonna tai ensi vuoden alussa tulossa näyttöjä 144hz paneeleilla? Muita siis kuin edellä mainittu x34p.
Laitoin hetkeksi 144hz -> 100hz niin ero oli kyllä melko huomattava nettiselailussa. Jo pelkästään kursori vaikutti oudolta liikuttaa. Mutta siis jos on tottunut 60hz, niin 100hz ei ole mitenkään huono valinta. Ja eikös ne niitä 200hz paneeleita ole lupailleet, asia erikseen kuinka paljon ne lykkääntyvät :vihellys:
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Nyt sain tän Samsungin C34H890:n. Yhdessä pelissä vain väreili koko ruutu mutta se onkin ilmanen kökkö peli :) Mu Legends. Tuskin edes tarvitsee freesynciä siihen :D

Pikakatsaus:

Säätöä ja opettelua
Afterburner ei toimi tän näytön ja R9 Nanon kanssa = musta ruutu 3D peleissä
Värit aika hyvät mutta kannattaa kalibroida. Ei pärjää vanhalle PA246Q (10 bitin paneeli). Haaleammat värit. Voi olla että tarvii vielä uudelleen kalibroida. Kuitenkin parempi kuin TN :)
Ei freesync vilkkumista osassa peleissä ja jos ilmenee pelatessa niin värisee (valikoissa, latauksissa saattaa ilmetä värinää)
Vähän valovuotoa
VA paneelin heikkoudet (katselukulmat, värit blurraantuu vääristä kulmista)
Freesync toimii 20-100 Hz?

Edit. Freesynciä pysty alentaa 80 > 20 mutta aiheuttaa välkkymistä/värinää. Ei tullut mustia ruutuja. Ei taida freesync vielä oikein toimia. Katotaan paljonko voi kellottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Näillä asetuksilla näyttäis toimivan C34H890 freesync. Ei välkkymistä. Ainut että näyttö väreilee hieman kaikkialla oli sitten freesync päällä/ei, huomaa tasasissa tummissa väreissä paitsi mustassa ei, mahdoton huomata. Pistin Samsungin tukeen sähköpostia.

Kävi moka kun näköjään ei ollu freesync enää päällä jos ei ole synkassa virkistystaajuuden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
207
Mulla kävi viime viikolla pöydällä hetken tuo C34H890 & lähti samantien takas jo pelkästään valovuotojen takia. Huomasin itsekkin tuota väreilyä pelkässä työpöytäkäytössä (GTX 970, ei freesynciä). ~1/5 (tai 2/5) oikeasta puolesta oli myös huomattavasti haalveampi kuin muu osa ruudusta suoraan katsottuna.

C34F791 kävi sitä ennen, joka oli kaikinpuolin parempi, paitsi järkyttävän paska gray uniformity & muutama kuollut pikseli vierekkäin, ettei sitäkään jaksanu katella. Mustan taso/tasaisuus/valovuodottomuus taas oli siinä paras mitä olen mistään omistamastani IPS/VA paneelista nähnyt (20+).

Nyt jälkeenpäin ajateltuna olisi vain pitänyt tyytyä tuohon syksyllä olleeseen Z35P:hen, vaikka omat ominaisuudet/tyyppivikansa sekä yksi jumittunut pikseli siinäkin oli. Ja katsella sitten vuoden päästä uudelleen kun ensivuoden paneelit ulkona.
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Mulla kävi viime viikolla pöydällä hetken tuo C34H890 & lähti samantien takas jo pelkästään valovuotojen takia. Huomasin itsekkin tuota väreilyä pelkässä työpöytäkäytössä (GTX 970, ei freesynciä). ~1/5 (tai 2/5) oikeasta puolesta oli myös huomattavasti haalveampi kuin muu osa ruudusta suoraan katsottuna.

C34F791 kävi sitä ennen, joka oli kaikinpuolin parempi, paitsi järkyttävän paska gray uniformity & muutama kuollut pikseli vierekkäin, ettei sitäkään jaksanu katella. Mustan taso/tasaisuus/valovuodottomuus taas oli siinä paras mitä olen mistään omistamastani IPS/VA paneelista nähnyt (20+).

Nyt jälkeenpäin ajateltuna olisi vain pitänyt tyytyä tuohon syksyllä olleeseen Z35P:hen, vaikka omat ominaisuudet/tyyppivikansa sekä yksi jumittunut pikseli siinäkin oli. Ja katsella sitten vuoden päästä uudelleen kun ensivuoden paneelit ulkona.
Mulla ei valittamista muuten nyt kun tuo pieni väreily. Valovuotoa vasemmassa alanurkassa hieman ja lähellä vasenta ylänurkkaa. Mutta noi erottuu tietyissä tasasissa väreissä pienenä haalistumisena. Ei kuolleita tai jumittuneita pixeleitä. Katotaan mitä Samsungin aspa vastaa tohon väreilyyn. On tää ultra wide helmi pelaamiseen :) Ehkä turhan leveä vaan perus 16:9 leffojen/sarjojen katseluun.

Edit. Vielä kalibroidut värit. Itsellä noin 5500K. Valaistuksen mukaan. Gamma mode 3. Kirkkaus 0-10%, Kontrasti 100%. Vaikka jokainen näyttö on omanlaatusensa.

https://ufile.io/4wbfl

Valovuoto. Kuten näkyy pahin on tuossa alhaalla vasemmalla. Muuten aika hyvä. Aika yhteläinen.

 
Viimeksi muokattu:

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Mulla ei valittamista muuten nyt kun tuo pieni väreily. Valovuotoa vasemmassa alanurkassa hieman ja lähellä vasenta ylänurkkaa. Mutta noi erottuu tietyissä tasasissa väreissä pienenä haalistumisena. Ei kuolleita tai jumittuneita pixeleitä. Katotaan mitä Samsungin aspa vastaa tohon väreilyyn. On tää ultra wide helmi pelaamiseen :) Ehkä turhan leveä vaan perus 16:9 leffojen/sarjojen katseluun.

Edit. Vielä kalibroidut värit. Itsellä noin 5500K. Valaistuksen mukaan. Gamma mode 3. Kirkkaus 0-10%, Kontrasti 100%. Vaikka jokainen näyttö on omanlaatusensa.

https://ufile.io/4wbfl

Valovuoto. Kuten näkyy pahin on tuossa alhaalla vasemmalla. Muuten aika hyvä. Aika yhteläinen.

Kerrohan heti kun tiedät mitä vastaavat. Itse laittaisin jo takuuseen väreilynkin takia :tup:
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
1 248
Kerrohan heti kun tiedät mitä vastaavat. Itse laittaisin jo takuuseen väreilynkin takia :tup:
Toki jos se on tyyppivika :D Niin sit ei auta muu kuin palautus ei toivottu ominaisuus josta ei kerrottu.

Mutta taitaa nää VA paneelit olla mulle. Ihan erilaista kattoa tummia scifi sarjoja kun erottaa asioita mitä ei IPS näytöllä huomannut Kontrasti on näissä omaaluokkaansa. IPS näytöllä tummemmat värit näyttää kaikki samalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
139
Onko tietoa tuleeko lähiaikoina ASUPG348Q näytön kaltaista, mutta suuremmalla virkistystaajuudella olevaa näyttöä markkinoille Asukselta tai muultakaan valmistajalta?

Olisi muuten konekokonaisuus jo valmis, mutta näyttöä huutelee vielä ja kuitenkin kriteereinä olisi IPS,G-sync, UW, +144hz ja mielellään Asus.

Ainoa VA paneelinen jossa värien toisto voisi kelvata, olisi Asuksen PG35VQ, mutta milloin tämäkin sitten rantautuu suomen markkinoille?
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
Kuitenkin kriteereinä olisi IPS,G-sync, UW, +144hz ja mielellään Asus.
Minkälaiset näyttikset löytyy? Tuolla PG348Q resolla ei yhdellä 1080ti hirveesti yli 100fps pääse jos haluaa silmäkarkkeja pitää päällä. Lisäks iso näyttö suhteessa melko pieni reso niin ainakin omasta mielestä pelit näyttää karseelta ilman reunanpehmennyksiä (msaa x2 + fxaa melkein pakolliset)

Itse odotan uuden uw näytön ostoa siihen saakka kun resossa päästää 4K tasolle koossa 34-35".
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 009
Viestejä
4 188 964
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom