Ulkomailla suomalaiseen puhelinnumeroon soittaminen ulkomaisesta numerosta

Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Elikkäs olen lähettämässä pakettia eu maahan ulkomaille suomalaiselle jolla on käytössä suomalainen puhelinnumero ja hänelle sitten lähetti soittelee ulkomaisesta puhelinnumerosta kun lähetys valmiina tulemaan mutta laitonko hänen puhelinnumeron eteen +358 ja lisäänkö siihen vielä jotain muuta esim. ulkomaantunnuksen? "Ulkomaantunnus on Euroopassa yleensä 00. " Kansainvälinen suuntanumero – Wikipedia
 

Honzo

Make ATK Great Again
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 842
Elikkäs olen lähettämässä pakettia eu maahan ulkomaille suomalaiselle jolla on käytössä suomalainen puhelinnumero ja hänelle sitten lähetti soittelee ulkomaisesta puhelinnumerosta kun lähetys valmiina tulemaan mutta laitonko hänen puhelinnumeron eteen +358 ja lisäänkö siihen vielä jotain muuta esim. ulkomaantunnuksen? "Ulkomaantunnus on Euroopassa yleensä 00. " Kansainvälinen suuntanumero – Wikipedia
Siis tä?

+358 ja numero perään tietty.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 803
ihan itse osasit laittaa linkin jossa kerrotaan että "Merkki ”+” tarkoittaa kansainvälisen puhelun maittain vaihtelevaa ulkomaantunnusta. Ulkomaantunnus on Euroopassa yleensä 00 " mut et kai enää jaksanut lukea sitä. Eli 00358 tai +358 on sama asia.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
517
Ulkomaantunnuksia voi olla monta, eri operaattoreilla kullakin omansa. Kun se korvataan plussalla, käytetään soittajan defaultia.

E: eli siis Suomesta ulkomaille Elisan numerosta soitettaessa jos laitat plussan eteen, käytät Elisaa. Ulkomailta kun soitat niin plussa yleensä merkitsee roaming-operaattorin ulkomaanpuheluita. Joskus työnantajalla oli diili ulkomaanpuheluista erikseen jonkun operaattorin kanssa ja silloin tuon kanssa piti rassata.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 917
Viestejä
4 206 462
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
yoinks

Hinta.fi

Ylös Bottom