• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Udemy kesäalennukset

Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
21
Tuote: Udemyn kurssitarjonta
Tarjoushinta: Alkaen 9,99€
Normaalihinta: Sadan euron paikkeilla tai ylikin
Kauppa: Udemy
Voimassa: 31. elokuuta
Linkki: https://www.udemy.com/
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Udemylla paljon kursseja tarjoushinnoin. Udemyssa pyörii normaalistikin alennuksia todella usein, joten täydellä hinnalla kursseja ei kannata koskaan ostaa. Mutta nyt kesäalennuksissa kursseja on paljon tavallista enemmän alennuksessa.
 
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
1 142
Onko kellään mitään suosituksia kursseista webbidevaukseen liittyen? Olen käynyt kohta läpi Stephen Griderin postgres kurssin. Se on ollut hyvä kun aika huonosti löytyy noita ilmaisia sql kursseja jotka käy kaikki perusteet läpi.
 
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
Onko kellään mitään suosituksia kursseista webbidevaukseen liittyen? Olen käynyt kohta läpi Stephen Griderin postgres kurssin. Se on ollut hyvä kun aika huonosti löytyy noita ilmaisia sql kursseja jotka käy kaikki perusteet läpi.
Paras kurssi ja ajantasainen webbidevaukseen:


Webbidevaus on kyllä omassa kirjassa kaukana "oikeasta ohjelmoinnista" mutta kyllähän tuota ammatikseen tekee enemmän ihmisiä kuin "oikeaa ohjelmointia". Itse ohjelmoin siis työpöytäohjelmia ja sovelluksia, mutta jos työt loppuu alta niin tuo Helsingin yliopiston kokonaisuus olisi nopea tapa omaksua tarpeellista tietoa nykytyylin webkehityksestä.
 
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
1 142
Paras kurssi ja ajantasainen webbidevaukseen:


Webbidevaus on kyllä omassa kirjassa kaukana "oikeasta ohjelmoinnista" mutta kyllähän tuota ammatikseen tekee enemmän ihmisiä kuin "oikeaa ohjelmointia". Itse ohjelmoin siis työpöytäohjelmia ja sovelluksia, mutta jos työt loppuu alta niin tuo Helsingin yliopiston kokonaisuus olisi nopea tapa omaksua tarpeellista tietoa nykytyylin webkehityksestä.
Olen tehnyt tuon kurssin react native osioon asti. Oli kyllä kanssa hyvä varsinkin nuo tehtävät.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 687
Tuote: Udemyn kurssitarjonta
Tarjoushinta: Alkaen 9,99€
Normaalihinta: Sadan euron paikkeilla tai ylikin
Kauppa: Udemy
Voimassa: 31. elokuuta
Linkki: https://www.udemy.com/
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Udemylla paljon kursseja tarjoushinnoin. Udemyssa pyörii normaalistikin alennuksia todella usein, joten täydellä hinnalla kursseja ei kannata koskaan ostaa. Mutta nyt kesäalennuksissa kursseja on paljon tavallista enemmän alennuksessa.
Oliko näitä saanut jossain vaiheessa täysin ilmaiseksi? Muistelisin, että joskus sai, mutta unohtui tietenkin ladata.
 

pp7

Liittynyt
25.12.2022
Viestejä
20
Webbidevaus on kyllä omassa kirjassa kaukana "oikeasta ohjelmoinnista" mutta kyllähän tuota ammatikseen tekee enemmän ihmisiä kuin "oikeaa ohjelmointia". Itse ohjelmoin siis työpöytäohjelmia ja sovelluksia, mutta jos työt loppuu alta niin tuo Helsingin yliopiston kokonaisuus olisi nopea tapa omaksua tarpeellista tietoa nykytyylin webkehityksestä.
Mitäs helvettiä? :D Jos koodataan esim javascriptillä tai typescriptillä niin kyllä se on ihan yhtä oikeaa ohjelmointia kuin ne sinun työpöytäsovellusten ohjelmoinnit. Itse molempia (työpöytä+webdev) tehnyt ja en lähtis kumpaakaan väheksymään. Ei tietenkään kuulu tähän ketjuun tämä keskustelu, mutta jos täällä on aloittelijoita niin voivat saada väärän kuvan.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
269
Mua kiinnostaisi UI/UX kurssit. Osaisiko joku ehdottaa jotain hyvää nyt tuolta alennuksista?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
Mitäs helvettiä? :D Jos koodataan esim javascriptillä tai typescriptillä niin kyllä se on ihan yhtä oikeaa ohjelmointia kuin ne sinun työpöytäsovellusten ohjelmoinnit. Itse molempia (työpöytä+webdev) tehnyt ja en lähtis kumpaakaan väheksymään. Ei tietenkään kuulu tähän ketjuun tämä keskustelu, mutta jos täällä on aloittelijoita niin voivat saada väärän kuvan.
Pahoittelen latautunutta miellettä. Ammattimainen webdev on tunnetusti vaativaa ja kovaa hommaa, kun olisi hyvä tietää yhtä sun toista, todella laajasti kuten tuon Full stack kurssin sisältökin osoittaa. Udemy on varmasti hyvä paikka kartuttaa tätä tietoa. Yleisemmin, aloittelijoille suosittelen tutustumaan juuri siihen ohjelmoinninhaaraan, joka kaikista eniten kiinnostaa - kiinnostus kääntyy oppimiseksi, ja oppiminen työmahdollisuuksiksi tai hyväksi harrastukseksi tai omaksi projektiksi, joka saattaa vaikka poikia rahaa. Jokatapauksessa kaikessa tulee vastaan oppimiskäyrän jyrkkyys ennen pitkää ja siinä mitataan kiinnostus - jos kiinnostusta ei ole, ammattimainen ohjelmointiurakin jää epätodennäköiseksi. "Oikea ohjelmointi" on näköjään provosoiva jos sillä ei tarkoita webkehitystä tai webkehittäjiä. Yhteydessä tarkoitus oli viittata yksittäisen sovelluksen kehitykseen yhdellä ohjelmointikielellä lokaaliin ympäristöön ajettavaksi, kuten vaikka Rust, C, C++, tai vastaava käännettävä kieli, jolla luodaan vaikka .exe ohjelma Windows koneelle. Ja kuten pp7 kirjoittaa, ei tämä pitkässä juoksussa ole joko tai valinta. Voi ennen pitkää ehtiä tekemään webbiä että muunlaistakin - itse olen korvamerkinnyt webdev polun tarvittaessa varasuunnitelmaksi - en sen takia, että väheksyisin sitä, sehän suorastaan pelottaa - vaan koska alunperin kiinnostuin grafiikkaohjelmoinnista ja sitäkautta C/C++. Käsittääkseni webtouhut on kuitenkin volyymissa mitattuna yksi parhaista ja rahakkaimmista haaroista, joten jos sellainen kiinnostaa niin se on leipää pöytään ja sen "oikeampaa ohjelmointia" ei voi ollakaan, kuin se, mistä maksetaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
625
Jollain suositella Python kurssia? Pythonia nyt väännetty jo jonkun verran eli ns perusasiat kunnossa, mutta vähän hakee vielä luokat, periytymiset yms mikä toisaalta on tuttua itselle C++:sta.
 
Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
146
Jollain suositella Python kurssia? Pythonia nyt väännetty jo jonkun verran eli ns perusasiat kunnossa, mutta vähän hakee vielä luokat, periytymiset yms mikä toisaalta on tuttua itselle C++:sta.
Jos Udemy kiinnostaa niin laittaisin Python siellä hakusanaksi ja nuo pari 1M-1.5M studenttia ja 250k-500k arvostelua saanutta katselisin previewit ja asialistat, hieman arvosteluja. Että missä kokee enemmän relevanttia asiaa itselle ja mikä tyyli sopii.

Asian vierestä suosittelisin unohtamaan nuo C++ perinnät, luokat, yms sellaisenaan ja joku päivä miettimään mihin ne oikeasti tuossa P:ssä sopii ja mihin jotain muuta. Mutta tähän nyt tulee varmaan jo 10 pätijää kertomaan että olen väärässä, joten ehdotan tuota itsenäistä kurssikatselmointia ja menen pöydän alle piiloon etsimään hyviä tarjouksia.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 647
Jollain suositella Python kurssia? Pythonia nyt väännetty jo jonkun verran eli ns perusasiat kunnossa, mutta vähän hakee vielä luokat, periytymiset yms mikä toisaalta on tuttua itselle C++:sta.
Tää Angela Yun python kurssi on hyvä. Käsittelee kyllä vähän jokaista asiaa pythonista eli siinä tehdään vähän kaikkea yksinkertaisista peleistä lähtien resti-rajapintoihin yms. Mutta helppo kun voi jaksottaa niin että yksi tunnin kurssi = yksi päivä jne.

https://www.udemy.com/course/100-days-of-code/?kw=100+days+pyt&src=sac
 
Liittynyt
08.01.2022
Viestejä
7
Ihan käypästä materiaalia voi löytyä myös ilmaiseksi, esim.
https://www.freecodecamp.org/

Webdevaukseen olen käynyt tätä jonkin matkaa omiem amk-opintojen ohessa, Full-Stack kurssin jälkeen ettei asiat unohdu ja syventämään omaa osaamista. Toiminee hyvin myös ihan alkajalle. Minusta ihan toimiva, vaikka tässä ei olekaan kivoja videoita, kuten Udemyn kursseilla.
https://www.freecodecamp.org/learn/javascript-algorithms-and-data-structures/

YouTubesta löytyy myös paljon tosi hyvää ja tietysti monenkirjavaa matskua koodailuun liittyen. Etenkin Pythoniin, jonka parissa on tullut väännettyä enemmänkin viime aikoina. Haasteena yksittäisten videoiden kanssa voi olla vaan rakentaa toimivaa kokonaispakettia. Sen takia kai tuolla koulussakin olen, jossa käytetään nykyään myös noita vapaasti saatavilla olevia videoita ym. aika sujuvasti. :thumbsup:

Työtähän se vaatii, siitä olen samaa mieltä ja oma innostus asiaan auttaa jaksamaan. :geek:
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
278
Mitä online kursseja tekkiläiset on ottanut tarjouksesta.
Itse kokeilen mitä saa irtin Machine learning A-Z kurssista 11,99€
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 569
Viestejä
4 236 804
Jäsenet
71 222
Uusin jäsen
breiska

Hinta.fi

Ylös Bottom