• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Pelit Ubisoft+ ilmainen 7 päivää, aktivoitavissa 21.6. klo 16:00 asti

Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
420
Tuote: Try Ubisoft+ for free for 7 days. For new and former subscribers.
Tarjoushinta: 0 € ensimmäiset 7 päivää
Normaalihinta: PC Access 14,99€/kk tai Multi Access 17,99€/kk
Kauppa: Ubisoft store
Voimassa: 21.6. klo 16:00 asti (June 21, 2023 at 3pm CEST)
Linkki: Ubisoft+ Game Subscription Service | 100+ PC Games
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Jos ei ole tarkoitus jatkaa, niin muistakaa lopettaa tilaus, ettei jatku maksullisena!
 
Liittynyt
02.10.2020
Viestejä
420
Tästä vielä se, että jos omistaa jostain pelistä esim. Standard-version ja pelaa Ubisoft+:n kautta laajinta mahdollista versiota (siellä kun on tarjolla paras versio, esim. Ultimate tai Gold), niin savefilet eivät välttämättä ole yhteensopivia.

Enemmän aiheesta ja lista peleistä

Ohje varmuuskopion tekemiseen eli "Creating a backup copy of Ubisoft Connect save files on PC"

Eli jos haluaa olla varma, niin pelaa viikon aikana vain sellaisia pelejä, joita ei ole ennestään. Tai tekee ensin varmuuskopion, josta tarvittaessa (jos on ongelmia) sitten voi palauttaa aiemman savefilen. Kannattaa kopioida koko savefiles-kansio muualle talteen.

Ainakin itse aion kokeilla Ubisoft+:sta vain minulle uusia pelejä ja antaa olemassa olevien odottaa. :)
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
580
Jos ajattelee ettei viikossa ehdi pelata sitä mitä haluaa, niin voi odotella, että tulee 1 €/kk tarjous taas, kuten tammikuussa oli tarjolla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Testijakson aikana kannattaa testata Anno 1800 (pelkästään musiikinkin osalta.)
Monesti pelisession aikana jäänyt oikein kuuntelemaan miten hyvät musiikit on.

Kappale "Hush":


Joku tehnyt YouTubeen coverinkin:
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Testijakson aikana kannattaa testata Anno 1800 (pelkästään musiikinkin osalta.)
Monesti pelisession aikana jäänyt oikein kuuntelemaan miten hyvät musiikit on.

Kappale "Hush":


Joku tehnyt YouTubeen coverinkin:
Outoa miten erilaisia näkemyksiä ihmisillä on. Itse kertoilen tuosta pelistä traagisena esimerkkinä siitä kuinka paskoja nykypelit voivat olla. En keksinyt oikein mitään hyvää koko pelistä. Käsittämättömän halvasti tehty. Tragikoomisuuden multihuipentumana stoorissa kaksi päähenkilöä ovat samannimisiä ja samannäköisiä. Ultimaattiset cringet kun sama tyyppi kertoo kloonilleen jotain ja yrittää itse miettiä kumpi on kumpi, että pysyisi jotenkin mukana stoorissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 218
Viestejä
4 216 485
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Raxe

Hinta.fi

Ylös Bottom