• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Työttömän elämä -thread

Humanoidirobottien kehitys on muutenkin ollut heikkoa, joten ohjelmointilogiikan merkityksen väheneminen AI:n myötä tuskin muuttaa mitään. Tönkköä ja kankeaa liikehdintää, kaatumisia ja vähän väliä pitäisi ladata akkuja. Tuskin ihan heti timpuroivat rakennustyömailla...
No siis, näitä otetaan nyt käyttöön.

"We just made U.S. history. Today, Gatsby ran the first-ever consumer cleaning by a humanoid robot in the United States," Gatsby wrote in a press release earlier this month.
....
The company noted, "We picked someone random off our SF waitlist, they booked a cleaning, we delivered the robot, and it cleaned their entire apartment on its own. No humans inside. This is the first of its kind in the U.S., and we're proud to be the pioneers writing this line in the history books today."
....


$150 Humanoid Robot House Cleaning Service Threatens To Undercut Maid Services<!-- --> | ZeroHedge

Katsotaan, kuinka paljon vastalauseet painavat, kun toimitaan tulosten perusteella. Että mitähän kahdenkymmenen vuoden päästä...
 
Lisäksi työnantajat alkavat vaatimaan nopeampia tuloksia koska "me tarjotaan sulle nämä AI työkalut". Ne jotka eivät kelkkaan hyppää heitetään mäkeen varmasti suht nopeasti.
Joo, ja ne jotka hyppää, heitetään mäkeen vain hieman myöhemmin, kun ovat riittävästi opettaneet tekoälyä hoitamaan heidän hommansa. :poop:
 
Joo, ja ne jotka hyppää, heitetään mäkeen vain hieman myöhemmin, kun ovat riittävästi opettaneet tekoälyä hoitamaan heidän hommansa. :poop:

No näinpä.
Tarpeeksi pitkäikäisen hevosmiehen tuli opetella traktorilla ajelu maatilallaan.
Jokaisen tulee tehdä itsestään arvokkaampi taidoiltaan ja kyvykkyyksiltään, tai sitten on tyytyminen joko varastamiseen tai vähempään.
 
No siis, näitä otetaan nyt käyttöön.

Vanhusten hoivarobotteja on esitelty jo kauan, mutta hoitsut haetaan Filippiinien terveysasemilta eikä Japanin teknologiateollisuudesta.

Jostain autonomisesta ajosta puhumattakaan. Luulin vuosis sitten, että kohta se on arkipäivää. Ei ole vieläkään.
 
Vanhusten hoivarobotteja on esitelty jo kauan, mutta hoitsut haetaan Filippiinien terveysasemilta eikä Japanin teknologiateollisuudesta.

Jostain autonomisesta ajosta puhumattakaan. Luulin vuosis sitten, että kohta se on arkipäivää. Ei ole vieläkään.
Me ollaan ihan alussa vasta. Ei olla päästy kolkytluvulle asti edes.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
309 176
Viestejä
5 243 050
Jäsenet
83 446
Uusin jäsen
typokeke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom