Mitä olette mieltä. En paljasta työnantajaa ja varsinaista tapaa, mutta esimerkkinä kirjoitan miten homma tulee menemään. Näin työnantajamme ohjeisti toimimaan henkilökuntansa. Työnantajilla on useampi toimipiste joissa kaikissa ko. tapa. Rahan tulo on näin varsin huomattava esimerkiksi vuoden mittakaavalla.
toimipisteeseen saapuu tuote x:ää vaikka 10kpl. nämä tuotteet on hyvässä kunnossa. Tuote x:ää on jo ennestään toimipisteessä jota myydään asiakaskunnalle. Mutta hyllyssä oleva tuote on huonokuntoinen, eikä näin ollen myyntikelpoinen. Se miten tästä eteen päin toimitaan on: että huonossa kunnossa oleva tuote poistetaan myynnistä, mutta ne tilalle tulleet 10kpl reklamoidaan, ja niistä saadaan rahat takaisin. Eli kun yksi vanha tuote on huono niin sen sijasta reklamoidaan 10 uutta, otetaan rahat takaisin ja siltikin myydään nämä saapuneet 10 uutta tuotetta eteenpäin.
Ja tätä toimintamallia käytetään laajasti kaikissa tuoteryhmissä.
Ja toihan on petos? Teenkö ilmoituksen poliisille..
toimipisteeseen saapuu tuote x:ää vaikka 10kpl. nämä tuotteet on hyvässä kunnossa. Tuote x:ää on jo ennestään toimipisteessä jota myydään asiakaskunnalle. Mutta hyllyssä oleva tuote on huonokuntoinen, eikä näin ollen myyntikelpoinen. Se miten tästä eteen päin toimitaan on: että huonossa kunnossa oleva tuote poistetaan myynnistä, mutta ne tilalle tulleet 10kpl reklamoidaan, ja niistä saadaan rahat takaisin. Eli kun yksi vanha tuote on huono niin sen sijasta reklamoidaan 10 uutta, otetaan rahat takaisin ja siltikin myydään nämä saapuneet 10 uutta tuotetta eteenpäin.
Ja tätä toimintamallia käytetään laajasti kaikissa tuoteryhmissä.
Ja toihan on petos? Teenkö ilmoituksen poliisille..