Nämä silent-kompurat ovat kyllä mukavia. Itsellä on Stahlwerkin 12 bar versio jossa vieläpä moottorille 2 nopeutta.Äärimmäisen helppo suositella näitä Silent kompuroita nykyään. Ainoa mikä jäi vähän kaivelemaan, ettei saanut mahtumaan sopivaan koloseensa sellaista 4 moottorin ja 100 L versiota ja tyytyminen on nyt tähän. Siis tämä on suorastaan järkyttävän hiljainen vehje. Samat paino ja koko molemmissa.
Tuo 12 bar vs 8 bar antaa mukavasti lisäpotkua ja käyttöaikaa pienestäkin säiliöstä.
Nyt tosin näytti että Stahlwerkillä ei ole enää kuin 10 bar versioita, joista halvin on 50l 2.9kW 500L/min 400 eur versio. Tuo vois olla itsellä kärkikahinoissa jos olisin uutta katselemassa.