Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottaisin myös poweriksi jonkin laadukkaamman kuin tuon corsairin vs:n. Esimerkiksi tämä Seasonic 650W FOCUS+ 650 Gold, modulaarinen ATX-virtalähde, 80Plus Gold - 94,90€
Itsellä aiemman sukupolven Ryzen ja voin sanoa että huonosti optimoiduissa peleissä tulee microstutteria, jota en ole millään saanut pois, ilmeisesti kyseessä on ominaisuus joka liittyy CCX:ään. Tästä uudemmasta sukupolvesta en tiedä, mutta jos pelikonetta itse hankkisin, niin hankkisin Intelin, omalla kokemuksella AMD:llä pelaamisesta ei tule muuta kuin paha mieli.
Yhdellä GPU:lla en mitään tuollaista ole havainnut. Sanoisin, että valitat turhasta.
Tai sitten on kellotettu väärin, mikä on todennäköisempää.
--
Tietenkin Intel oli peleissä aina 10-15% nopeampi, mutta tuollaiset mikrostutterit on hevonpaskaa.
En ole ainoa noiden ongelmien kanssa, useilla eri säädöillä olen saanut pienennettyä noita microstuttereita, mutta edelleen ovat kyllä havaittavissa ja tämä on vain yksi monista peleistä. Toki joillekin ei ilmeisesti ole väliä miten pelit pyörivät, mutta kyllä mielestäni niiden pitäisi smoothisti pyöriä ilman nykimisiä ja Inteliä käyttävillä pelikavereilla ei ole ollut vastaavia ongelmia. Jos ei pelaa fps- tai hyvin optimoituja pelejä, niin noita stuttereita ei tule samalla tavalla huomattuakaan. Tosiaan ihan vaan varoituksen sanana AMD:n suhteen, itsekin aikanaan kuvittelin että onhan nuo nykimiset korjattavissa täysin pienillä säädöillä ja vuoden jälkeen vieläkin taistellaan.
Jos väärin kellotuksiin haluaa vedota, niin otan kyllä opastuksen mielellään vastaan ja haluan todeta kuinka olen ollut väärässä AMD:n suhteen, privalla saa kyllä yhteyden.