Tyhmät ihmiset

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Ei tuokaan ole mitään varsinaista tyhmyyttä. Lisäksi - tuolla tiedolla on useimpien kannalta nollamerkitys.
No ainakin 99% naisille pitäisi saada taottua päähän ettei mehiläinen tai kimalainen ole vaaraksi ihmiselle ja ne kannattaa päästää luontoon elävänä koska niillä on tärkeä tehtävä siellä.

Ampiaisen voi sitten tappaa huoletta.

Edelleen, tuo perustietoa mikä opetetaan ala-asteella, toki tyhmiä ihmisiä ei kiinnosta kuin minä itse.
 

Pirjo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.08.2019
Viestejä
67
No ainakin 99% naisille pitäisi saada taottua päähän ettei mehiläinen tai kimalainen ole vaaraksi ihmiselle ja ne kannattaa päästää luontoon elävänä koska niillä on tärkeä tehtävä siellä.

Ampiaisen voi sitten tappaa huoletta.

Edelleen, tuo perustietoa mikä opetetaan ala-asteella, toki tyhmiä ihmisiä ei kiinnosta kuin minä itse.
Minkä takia mielestäsi ampiaisen voi tappaa huolella mutta mehiläistä ei? Oletko sitä mieltä, että ampiaisia ei ole "tärkeää" tehtävää luonnossa?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Minkä takia mielestäsi ampiaisen voi tappaa huolella mutta mehiläistä ei? Oletko sitä mieltä, että niillä ei ole "tärkeää" tehtävää luonnossa?
No ne ei ainakaan pölytä ja ne pistää ihmisiä ja eläimiä.

Kaikilla siis on tehtävä totta kai, mutta kun ihmisten pitäisi ymmärtää niiden ero.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Pitäisikö tällä logiikalla hävittää ihmiset? Ei ne huvikseen pistä vaan jos niitä häiritään. Johtopäätös siis, että ihminen on syypää tuohon. :)
No se on aihe erikseen, mutta jos lyhyesti niin puolet ihmisistä pois tekisi kyllä maapallolle pelkkää hyvää.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 447
No niiden häiritsemiseksi riittää pelkkä ihmisen paikallaolo 100m säteellä. Mutta kait sekin ihmisen vika juu.
Jännä juttu. Tasan yhden kerran elämässä pistänyt ja syy on ollut, kun tuollainen junnuna jäi mopon ja jalan väliin jumiin. Usein ollut noita alle 100 metrin eikä koskaan ole pitänyt. Olisikohan nyt ollut hiukan värikynää mukana tai näitä kalajuttuja?

Edit. Monta pesää ollut talon räystäässä tai tiilien alla eikä nekään ole pistänyt. Mökillä pesä aina terassin yläpuolella eikä nekään ole pistänyt.

@Dr. Who
No se on aihe erikseen, mutta jos lyhyesti niin puolet ihmisistä pois tekisi kyllä maapallolle pelkkää hyvää.
Samaa mieltä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
130
Olisikohan nyt ollut hiukan värikynää mukana tai näitä kalajuttuja?
Niin no, tää on kumma homma kun aina meikäläisen kimppuun sitten vissiin käyvät. Kaikki pistot olen vastaanottanut niin että istun rauhassa ulkona ja pimppari lentää iholle, pistää, ja lentää pois. Tuon tulkitsen suoraksi vittuiluksi luonnolta enkä suostu ottamaan syytä niskaani. Pesien lähellä yleensä on saanut olla ihan rauhassa.

Aikuisiällä olen havainnut että kun huitoo mahdollisimman paljon ja tarvittaessa ottaa muutaman juoksuaskeleen, niin eivät käy kiinni vaan lentävät pois. Melko vahvoja allergisia reaktioita aiheuttavat, niin ei noita nyt huvikseen taisteluun haasta. Paikallaan ollessa ne vaan laskeutuvat kokoajan hankalampiin paikkoihin iholle, jotta pistos on varmasti mahdollisimman fataali.

Taidat sekoittaa kimalaisiin ja mehiläisiin, ne ei käy ihmisen kimppuun kovinkaan pienistä syistä koska delaavat siihen pistoon yleensä. Ampiaisella ei ole mitään hävittävää.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 447
Niin no, tää on kumma homma kun aina meikäläisen kimppuun sitten vissiin käyvät. Kaikki pistot olen vastaanottanut niin että istun rauhassa ulkona ja pimppari lentää iholle, pistää, ja lentää pois. Tuon tulkitsen suoraksi vittuiluksi luonnolta enkä suostu ottamaan syytä niskaani. Pesien lähellä yleensä on saanut olla ihan rauhassa.

Aikuisiällä olen havainnut että kun huitoo mahdollisimman paljon ja tarvittaessa ottaa muutaman juoksuaskeleen, niin eivät käy kiinni vaan lentävät pois. Melko vahvoja allergisia reaktioita aiheuttavat, niin ei noita nyt huvikseen taisteluun haasta. Paikallaan ollessa ne vaan laskeutuvat kokoajan hankalampiin paikkoihin iholle, jotta pistos on varmasti mahdollisimman fataali.

Taidat sekoittaa kimalaisiin ja mehiläisiin, ne ei käy ihmisen kimppuun kovinkaan pienistä syistä koska delaavat siihen pistoon yleensä. Ampiaisella ei ole mitään hävittävää.
Kyllähän noi erottaa. Kimalainen nyt on jo ihan eri mallinenkin. Sinulla on varmaan ampiaisten kanssa sama, kuin itsellä hyttysten kanssa. Jos hehtaarin alueella on 1 hyttynen ja sata ihmistä, niin se on minun kimpussa ja muut saa olla rauhassa.

No, se tästä OT:sta.

1620572676817.png


AMPIAINEN ON HYÖTYHYÖNTEINEN
Keväällä ja kesällä ampiaiset pyydystävät puutarhoista tuhohyönteisiä toukkien ravinnoksi, joten ampiaisen pesää kannattaa jopa suojella, ellei se ole vaarallisen lähellä asuintiloja tai kulkureittejä. Ampiainen pistää vain uhattuna tai hätistettynä, joten huitominen on lähinnä pahasta. Sisätiloihin työläiset eksyvät varsinkin loppukesällä, jolloin niitä ei enää tarvita pesällä ruokkimassa toukkia. Ne suuntaavat makeiden tuoksujen perässä ja hakevat ennen kaikkea hiilihydraatteja, esimerkiksi hedelmiä. Työläiset ja koiraat kuolevat viimeistään lokakuussa. Ainoastaan kuningatar talvehtii.

 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
Niin no, tää on kumma homma kun aina meikäläisen kimppuun sitten vissiin käyvät.
Syy siihen että ne tulee päälle, niin voi johtua dödöstä. Ainakin aikoinaan kun faija vainaalla oli mehiläisiä useampikin pesä, niin sinne jos eksyi kennoja hakemaa ja oli turauttanut Axea kainaloon, niin ainakin mehilaiset oli pirun kärkkäästi tulossa päälle. Sitten kun taas tuli suoraan saunasta pesulta ja jätti dödön laittamatta, niin olivat paljon rauhallisempia.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
No ne ei ainakaan pölytä ja ne pistää ihmisiä ja eläimiä.

Kaikilla siis on tehtävä totta kai, mutta kun ihmisten pitäisi ymmärtää niiden ero.
Ampiaiset pölyttävät ja toisaalta mehiläiset ja kimalaiset kyllä pistävät ärsytettyinä.

Oman turvallisuutensa vuoksi ampiaisen kohdalla kannattaa kuitenkin tehdä ennaltaehkäisevä isku, kun mehiläisten ja kimalaisten voi vaan
antaa pörräillä omissa puuhissaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 205
Ei tuo mehiläisjuttu kyl tän ketjun asioita ole. Ehkä noi pitäis osata, mut ei tee ihmisestä tyhmää, jos ei erota.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 602
Tottahan tuokin että Axe haiskahtaa pahalta. Tästä nyt on se 25v aikaa kun niitä mehiläisiä oli, niin varmasti ei kyl voi sanoa oliko se Axea, se nyt oli eka mikä noista tuli mieleen. Mutta saattahan se pimppareiden kimppuun käyminen johtua naamastakin. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 122
Kanssakeskustelijat eivät itse aina tiedä mitä tarkoittavat. Itsellä se menee näin.
- ampiainen (vittupää joka hyökkää päälle ja pistää varsinkin loppukesästä)
- mehiläinen (se karvainen versio joka käy läpi kaikki kukat)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 180
No se on aihe erikseen, mutta jos lyhyesti niin puolet ihmisistä pois tekisi kyllä maapallolle pelkkää hyvää.
Mutta tästä päästään kysymykseen että miksi minua pitäisi kiinnostaa mikä tekee maapallolle hyvää? Itsehän minä täällä olen ja elän itseäni varten, en maapalloa. Tyhmää sekin tavallaan on, mutta itsekkäistä syistä on välillä oltava "tyhmä". Tyhmällä tarkoitan ajatella yksilön, ei kollektiivista hyvää.

Ja jos oikein filosofoidaan niin mistä ihminen edes voi tietää mikä on maapallolle hyväksi? Jos tarkoitus onkin kansoittaa maa niin täyteen että on etsittävä muita asuinpaikkoja. Jospa maapallon ainoa olemassaolon tarkoitus onkin palvella ihmistä tässä tarkoituksessa?
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 447
Mutta tästä päästään kysymykseen että miksi minua pitäisi kiinnostaa mikä tekee maapallolle hyvää? Itsehän minä täällä olen ja elän itseäni varten, en maapalloa. Tyhmää sekin tavallaan on, mutta itsekkäistä syistä on välillä oltava "tyhmä". Tyhmällä tarkoitan ajatella yksilön, ei kollektiivista hyvää.

Ja jos oikein filosofoidaan niin mistä ihminen edes voi tietää mikä on maapallolle hyväksi? Jos tarkoitus onkin kansoittaa maa niin täyteen että on etsittävä muita asuinpaikkoja. Jospa maapallon ainoa olemassaolon tarkoitus onkin palvella ihmistä tässä tarkoituksessa?
Ehkä kysymys on myös siitä mitä ihminen tekee muille eläimille näin esimerkkinä sitä mukaan, kun laajenee.

Linkin takaa löytyy listaa mitkä on metsästetty sukupuuttoon by ihminen.

 

Pirjo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
27.08.2019
Viestejä
67
No ne ei ainakaan pölytä ja ne pistää ihmisiä ja eläimiä.

Kaikilla siis on tehtävä totta kai, mutta kun ihmisten pitäisi ymmärtää niiden ero.
Kertoo vain kuinka vieraantunut olet luonnosta. Kas kun et ehdottanut rumien eläinten tappamista ja kivojen lutuisten säästämistä.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
624
No onko olemassa mitään todisteita siitä että eläimet edes haluaisivat elää? Sukupuuttoon kuoleminen saattaa olla lajille yhtä vahingollista kuin kuolema parantumattomasti sairaalle ja kovista kivuista kärsivälle yksilölle. Ainakin luontodokumenteista saa usein sellaisen mielikuvan, että elämä luonnossa on pääasiassa kärsimystä, ja joidenkin lajien kohdalla valtaosa yksilöistä ei selviä edes pariutumisikään asti. Jos ehkäisy tai abortti olisi vapaasti valittavissa luonnossa, niin kuinkakohan paljon eri eläinlajien kannat romahtaisivat?

edit: Tämä siis vastauksena ei edelliseen, vaan sitä edelliseen viestiin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
890
Serkun mies perusti viime kesänä raskaanliikenteen huoltofirman. No nyt serkku sanoo "meidän firma" vaikka se ei ole koskaan edes hloautoon renkaita vaihtanut.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 205
Serkun mies perusti viime kesänä raskaanliikenteen huoltofirman. No nyt serkku sanoo "meidän firma" vaikka se ei ole koskaan edes hloautoon renkaita vaihtanut.
? Edit: sori, oli nollapostaus..tarkoitin, että avaisitko lisää siis? Mikä oli tyhmää?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 785
Serkun mies perusti viime kesänä raskaanliikenteen huoltofirman. No nyt serkku sanoo "meidän firma" vaikka se ei ole koskaan edes hloautoon renkaita vaihtanut.
Niin minäkin sanon molemmista lorton firmoista vaikken ole missään tekemisissä niiden kanssa muuten, samoin se puhuu mun firmoista meidän firmoina. No problem.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
890
Sitä vaan ettei se tiedä koko alasta tai työstä mitään. Ja nyt se on mukamas niin mukana
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Sitä vaan ettei se tiedä koko alasta tai työstä mitään. Ja nyt se on mukamas niin mukana
Voi olla, että viesteistä ei nyt käynyt joku osa esille ja käsitin väärin, mutta en oikein ymmärrä pointtia. Jos kyse on puolison kanssa yhdessä perustetusta firmasta, jossa myös riskit ovat jossakin määrin yhteisiä, niin miksi se pitäisi keskustelussa erotella alan substanssiosaamisen perusteella vain toisen firmaksi? Ihan normaalia on mielestäni puhua perheen sisällä "meidän firmasta", vaikka itse ei hoitaisi firman touhuista kuin laskujen kuittaamisen.
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
624
Mun mielestä kuulostaa kyllä aika häiriintyneeltä puhua "meidän firmasta" tilanteessa jossa ainoa oikea sanamuoto olsi "mun miehen firma". Tulee mieleen akateemisen maailman tyypit jotka haluaa nimensä laitettavan jokaiseen tutkimuspaperiin sillä perusteella että on esim. joskus istunut samassa huoneessa tutkijan kanssa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Mun mielestä kuulostaa kyllä aika häiriintyneeltä puhua "meidän firmasta" tilanteessa jossa ainoa oikea sanamuoto olsi "mun miehen firma". Tulee mieleen akateemisen maailman tyypit jotka haluaa nimensä laitettavan jokaiseen tutkimuspaperiin sillä perusteella että on esim. joskus istunut samassa huoneessa tutkijan kanssa.
Riippuu varmaan aika paljon tilanteesta ja myös parisuhteesta. Jos on kaikki muukin yhteistä, niin on melko luonnollista puhua "meidän firmasta", vaikka molemmat eivät sitä firmaa aktiivisesti pyörittäisikään. Sitten taas on myös väkeä, joille avioliitossakin kaikki alkaa sellaisen avioehdon solmimisesta, että yhteiset ruoatkin ostetaan ruutupaperin kanssa ja kotona siirretään rahaa tililtä toiselle kun ottaa makkaran kaapista. Sellaisessa taloudessa tuskin tunnetaan mitään "meidän firmoja".
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
No onko olemassa mitään todisteita siitä että eläimet edes haluaisivat elää? Sukupuuttoon kuoleminen saattaa olla lajille yhtä vahingollista kuin kuolema parantumattomasti sairaalle ja kovista kivuista kärsivälle yksilölle. Ainakin luontodokumenteista saa usein sellaisen mielikuvan, että elämä luonnossa on pääasiassa kärsimystä, ja joidenkin lajien kohdalla valtaosa yksilöistä ei selviä edes pariutumisikään asti. Jos ehkäisy tai abortti olisi vapaasti valittavissa luonnossa, niin kuinkakohan paljon eri eläinlajien kannat romahtaisivat?

edit: Tämä siis vastauksena ei edelliseen, vaan sitä edelliseen viestiin.
Opettele käyttämään lainausta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Riippuu varmaan aika paljon tilanteesta ja myös parisuhteesta. Jos on kaikki muukin yhteistä, niin on melko luonnollista puhua "meidän firmasta", vaikka molemmat eivät sitä firmaa aktiivisesti pyörittäisikään. Sitten taas on myös väkeä, joille avioliitossakin kaikki alkaa sellaisen avioehdon solmimisesta, että yhteiset ruoatkin ostetaan ruutupaperin kanssa ja kotona siirretään rahaa tililtä toiselle kun ottaa makkaran kaapista. Sellaisessa taloudessa tuskin tunnetaan mitään "meidän firmoja".
Vaihtoehtona on myös jättää avioehto tekemättä ja eron sattuessa viinakaapin vajaatkin pullot jaetaan 50-50 :D
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Vaihtoehtona on myös jättää avioehto tekemättä ja eron sattuessa viinakaapin vajaatkin pullot jaetaan 50-50 :D
Niin sen mielestäni kuuluukin mennä. Paskaako sitä edes menemään naimisiin, jos alusta lähtien asenne on "mun rahat ja sun rahat" .

Mutta tästä taisi olla puhetta jo aiemminkin, eikä se johda mihinkään, joten se siitä.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
2 234
Niin sen mielestäni kuuluukin mennä. Paskaako sitä edes menemään naimisiin, jos alusta lähtien asenne on "mun rahat ja sun rahat" .

Mutta tästä taisi olla puhetta jo aiemminkin, eikä se johda mihinkään, joten se siitä.
Niin tai paskaako sitä mennä naimisiin, jos se pitää tehdä just jollain tietyllä tavalla? Vai oliko toi sarkasmia, ei ole tutka kunnossa näin aamulla. :hmm:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
No ainakin 99% naisille pitäisi saada taottua päähän ettei mehiläinen tai kimalainen ole vaaraksi ihmiselle ja ne kannattaa päästää luontoon elävänä koska niillä on tärkeä tehtävä siellä.

Ampiaisen voi sitten tappaa huoletta.

Edelleen, tuo perustietoa mikä opetetaan ala-asteella, toki tyhmiä ihmisiä ei kiinnosta kuin minä itse.
No nyt ollaan typerät ihmiset ketjussa :tup:

Sovinismi yhdistettynä täydelliseen luonnon kunnioittamattomuuteen: mikä ei hyödytä minua, voi tappaa huoletta.

Ampiaisen voi viedä ikkunalta pihalle pahvimukin ja A4-paperiarkin avulla.

lataus.jpeg
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
No nyt ollaan typerät ihmiset ketjussa :tup:

Sovinismi yhdistettynä täydelliseen luonnon kunnioittamattomuuteen: mikä ei hyödytä minua, voi tappaa huoletta.

Ampiaisen voi viedä ikkunalta pihalle pahvimukin ja A4-paperiarkin avulla.

ja kun luet vähän enemmän niin huomaat että tarkensin asiaa :facepalm: , mutta tosiaan, ollaan oikeassa ketjussa sitten molemmat :tup:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Niin tai paskaako sitä mennä naimisiin, jos se pitää tehdä just jollain tietyllä tavalla? Vai oliko toi sarkasmia, ei ole tutka kunnossa näin aamulla. :hmm:
Ei sitä tarvitse millään "tietyllä tavalla" tehdä, mutta naimisiin meneminen itsessään sisältää yleensä idean yhteisestä elämästä ja siksi tuntuu erikoiselta, jos halutaan kuitenkin pitää päivittäiset rahat ja muu omaisuus erillään.

Avioehdolle voi silti olla ihan perustellusti paikkansa vaikkapa yrityksen tai jonkin oman suvun perintökartanon kohdalla tms.

Mutta kuten sanoin, tästä on keskusteltu aiemminkin, eikä asia kuulu tähän ketjuun, joten annetaan olla.
 

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
Mielestäni on tyhmää injektoida ja muokata huulia haettaessa "viettelevää" ilmettä. Luonnollisen näköisestä ihmisestä tulee koomisen näköinen ja toivottavasti tämä on pian katoava muotiilmiö. Mahdollisuus saada komplikaatio tai allerginen reaktio lienee todellinen. Moni varmaan nähnyt epäonnistuneita.
Toki kauneus on makuasia mutta omaan silmään näyttää luonnottomalta. Mikäs siinä jos se auttaa huonoon itsetuntoon ja parantaa elämänlaatua.
 

navigaattori

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
268
No nyt ollaan typerät ihmiset ketjussa :tup:

Sovinismi yhdistettynä täydelliseen luonnon kunnioittamattomuuteen: mikä ei hyödytä minua, voi tappaa huoletta.

Ampiaisen voi viedä ikkunalta pihalle pahvimukin ja A4-paperiarkin avulla.

Ampiainen ei ole sukupuuttoon kuolemassa ja niiden pesät voi ja kannattaa pihalta ja lähialueelta tuhota. Jos on oikein lämmin kesä, niin se pesä kasvaa aivan järjettömän kokoiseksi ja niitä vittupäitä lentelee kaikkialla ja alkavat sitä aggressiivisemmin reviiriänsä puolustamaan yhä kauempaa. Eikä se kyllä seinärakenteillekaan hyvää tee, jos ovat villoihin kaivautuneet.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Mielestäni on tyhmää injektoida ja muokata huulia haettaessa "viettelevää" ilmettä. Luonnollisen näköisestä ihmisestä tulee koomisen näköinen ja toivottavasti tämä on pian katoava muotiilmiö. Mahdollisuus saada komplikaatio tai allerginen reaktio lienee todellinen. Moni varmaan nähnyt epäonnistuneita.
Toki kauneus on makuasia mutta omaan silmään näyttää luonnottomalta. Mikäs siinä jos se auttaa huonoon itsetuntoon ja parantaa elämänlaatua.
Mikäs siinä jos haluaa näyttää imukupin ja pusukalan välimuodolta, varsinkin jos se on omalle itsetunnolle hyvästä. Toivottavasti ei kuitenkaan moinen kummajainen osu ikinä omalle kohdalle.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Ampiainen ei ole sukupuuttoon kuolemassa ja niiden pesät voi ja kannattaa pihalta ja lähialueelta tuhota. Jos on oikein lämmin kesä, niin se pesä kasvaa aivan järjettömän kokoiseksi ja niitä vittupäitä lentelee kaikkialla ja alkavat sitä aggressiivisemmin reviiriänsä puolustamaan yhä kauempaa. Eikä se kyllä seinärakenteillekaan hyvää tee, jos ovat villoihin kaivautuneet.
No ei mehiläispesäkään ole kiva metrin korkeudella naamasta räystäässä, tai paikassa jossa kulkuaukko asukkaiden kanssa on yhteinen. Puhumattakaan karhun talvipesästä terassin lattian alla.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Mielestäni on tyhmää injektoida ja muokata huulia haettaessa "viettelevää" ilmettä. Luonnollisen näköisestä ihmisestä tulee koomisen näköinen ja toivottavasti tämä on pian katoava muotiilmiö. Mahdollisuus saada komplikaatio tai allerginen reaktio lienee todellinen. Moni varmaan nähnyt epäonnistuneita.
Toki kauneus on makuasia mutta omaan silmään näyttää luonnottomalta. Mikäs siinä jos se auttaa huonoon itsetuntoon ja parantaa elämänlaatua.
Sen jotenkin ymmärrän, että täytetään ryppyjä, mutta toi huulten täyttäminen on kyllä älytöntä... Etenkin kun lopputulos on helposti sellainen, että näkee kilometrin päähän, että noissa huulissa on jotain outoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 395
Sen jotenkin ymmärrän, että täytetään ryppyjä, mutta toi huulten täyttäminen on kyllä älytöntä... Etenkin kun lopputulos on helposti sellainen, että näkee kilometrin päähän, että noissa huulissa on jotain outoa.
Tai pikemminkin nuo huulet näyttävät oksettavan kamalalta. Emännän kanssa tuosta yksi päivä juteltiin eikä hänkään tuota ymmärrä. Ehkä jos täytettä laitettaisiin hillitysti mutta kun se on aina se puoli litraa per huuli.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Tai pikemminkin nuo huulet näyttävät oksettavan kamalalta. Emännän kanssa tuosta yksi päivä juteltiin eikä hänkään tuota ymmärrä. Ehkä jos täytettä laitettaisiin hillitysti mutta kun se on aina se puoli litraa per huuli.
Taitaa olla ennemminkin että ne jotka eivät laita hillitysti erottuvat. Paljon on ihmisiä jotka käyttävät "oikein" ja heistä on vaikea sanoa onko laitettu vai ei jos ei ole ennen/jälkeen -kuvia vertailtavana.

Se on sitten toinen kysymys onko siinä pienessä määrässäkään järkeä, mutta toisaalta ei tuossa omassa kaljanjuonnissakaan aina ole ja silti tulee harrastettua :think:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 142
Tai pikemminkin nuo huulet näyttävät oksettavan kamalalta. Emännän kanssa tuosta yksi päivä juteltiin eikä hänkään tuota ymmärrä. Ehkä jos täytettä laitettaisiin hillitysti mutta kun se on aina se puoli litraa per huuli.
Taitaa olla ennemminkin että ne jotka eivät laita hillitysti erottuvat. Paljon on ihmisiä jotka käyttävät "oikein" ja heistä on vaikea sanoa onko laitettu vai ei jos ei ole ennen/jälkeen -kuvia vertailtavana.

Se on sitten toinen kysymys onko siinä pienessä määrässäkään järkeä, mutta toisaalta ei tuossa omassa kaljanjuonnissakaan aina ole ja silti tulee harrastettua :think:
Niinpä niin, sitä on vaikea sanoa kuinka paljon joukossa sitten liikkuu niitä, joilla on huulitäytettä järkevä määrä...

Kuitenkin tuntuma on se, että toi menee hyvin helposti överiksi.

Mutta huulitäytteethän otetaan yleensä tilapäisillä täyteaineilla, jotka katoaa ajan kanssa, ja pientähän toi nyt sitten on verrattuna siihen, että tehdään esimerkiksi jotain pysyviä rasvansiirtoja takamukseen, johon liittyy isommat riskitkin...
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 632
Viestejä
4 197 224
Jäsenet
70 759
Uusin jäsen
$amii

Hinta.fi

Ylös Bottom