Taneli-
☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Tämä, esim. kun muutin tähän rapiat 10 vuotta sitten silloisen paremman puoliskon isä sekä tämän veli käyttivät vajaan viikon ja hioivat sisältä seinät sekä maalasivat. Olisinko osannut itse, en tiedä. Olisinko saanut parempaa jälkeä? Ehkä ajan kanssa. Mutta kun toinen oli koko pienen ikänsä (noh, varmaan kauemmin kuin itse olen elänyt) tehnyt töitä rakennuksilla antaa tehdä ja siitä noin vuosi teki lisää remonttia missä maksoin materiaalit. Eli ei voi tietää kuka ne remontit on tehnyt, onko saanut palkkaa, mikä on ollut motivaation aste jne.Sinä oletat nyt. Voi olla myös, että tällä asialla ei ollut heille väliä ja siksi maalasivat noin. Mutta se on totta, että moni ei ajattele asiaa pidemmälle ja ei sitä kautta saa niitä mahdollisia hyötyjä tulevaisuudessa.
(Ettei nyt ajatella että vain hyväksikäytin muita olen hankkinut kamat ja koonnut yhteen pöytäkoneeseen mikä meni heille ja autellut useamman läppärin sekä tabletin ja kännykän kanssa viimeksi tänään.. ..antaa henkilöiden tehdä niitä asioita mitä osaavat eikä turhaan yritetä oppia hommia mitä joku toinen voi ja osaa tehdä paremmin varsinkin jos se ei maksa itselle ns. mitään)
EDIT: Toki tuossa ylläolevassa tapauksessa varmaan laiskuus ollut syynä.