Onko julkinen paikka mielestäsi sama asia kuin yksityinen? Jos joku tunkee mun kotiin niin totta helvetissä se heitetään pihalle, mutta jos joku menee naapurin pihalle niin en mä sitä sieltä lähde häätämään. Se on naapurin tehtävä.Jos sinun asunto vallataan, niin sekin on varmasti sinulle ihan ok, koska valtaajat halusivat vain huomiota asialleen ja sillä tavalla se onnistui parhaiten? Graffiti-anarkia ja julkisten paikkojen muu rikkominen on sekin mainio tapa ilmaista asiaansa.
Mielenosoituksia voi järjestää monella tavalla, mutta nämä taidetta paskovat ja kaduilla liikennettä estävät hipsterit aiheuttavat lähinnä oksennusreaktion heitä ja heidän asiaansa kohtaan. Olen pahoillani vain siitä, että eivät ole saaneet kärsiä pahemmin, eikä kukaan ole uskaltanut ajaa yli tai laittaa kunnolla pataan. Ehkä haluavatkin sitä, koska sillä tavalla huomiota vasta saisikin.
Jos joku osoittaa mieltään julkisella paikalla on virkavallan tehtävä tehdä asialle jotain, ei randomin kansalaisen. Siinä missä sinulla on oikeus ajaa JULKISIA teitä on mielenosoittajilla oikeus myös osoittaa siinä mieltä. Se että sinä et pääse nyt kulkemaan siinä tiellä niin se on voivoi, sinä et sitä tietä omista vaan me kaikki, sinä, minä autoilija ja mielenosoittaja. Virkavallan tehtävä on sitten mahdollisesti tehdä asialle jotain.