HD-TV-ohjelmat ei näy. Missä pullonkaula?
Kyselin taannoin, että miksi Hauppauge WinTV Dusl HD:llä ja Raspberry Pi 3b+;llä näkyy hyvin tavis telkkarikanavat, mutta HD-kanavat näkyy pikselipuurona. Löysinkin vastauksen itse: Raspi kolmosessa ei riiitä tehot. Nyt tökkäsin samaisen virittimen tavan tietokoneeseen ja silti sama juttu.
Vähän mietityttää että mikä tässä on pullonkaula.
-Kaapeli TV => ainakin TV:ssä toistuu HD-kanavat.
-Kuten sanottu, Hauppauge WinTV Dual HD -usb-tikku
-emo: Msi B450M-a Pro Max
-Prossu AMD Ryzen 3 3200G
-Muistia 16Gb DDR4 2666
-Näyttö on Samsungin 28" 4k-näyttö 28
Olettaisin itse että joko tuo viritintikku ei nimestään huolimatta selviä HD-kanavista, tai sitten prosessorin näyttis ei pysy perässä.
Olisiko tähän joku helppo päivitys?
Onko kaapeleilla väliä? Antennikaapeli on uudehko. Näyttö on kiinni HDMI-piuhalla.
Kyselin taannoin, että miksi Hauppauge WinTV Dusl HD:llä ja Raspberry Pi 3b+;llä näkyy hyvin tavis telkkarikanavat, mutta HD-kanavat näkyy pikselipuurona. Löysinkin vastauksen itse: Raspi kolmosessa ei riiitä tehot. Nyt tökkäsin samaisen virittimen tavan tietokoneeseen ja silti sama juttu.
Vähän mietityttää että mikä tässä on pullonkaula.
-Kaapeli TV => ainakin TV:ssä toistuu HD-kanavat.
-Kuten sanottu, Hauppauge WinTV Dual HD -usb-tikku
-emo: Msi B450M-a Pro Max
-Prossu AMD Ryzen 3 3200G
-Muistia 16Gb DDR4 2666
-Näyttö on Samsungin 28" 4k-näyttö 28
Olettaisin itse että joko tuo viritintikku ei nimestään huolimatta selviä HD-kanavista, tai sitten prosessorin näyttis ei pysy perässä.
Olisiko tähän joku helppo päivitys?
Onko kaapeleilla väliä? Antennikaapeli on uudehko. Näyttö on kiinni HDMI-piuhalla.