Turvavyöistuin autoon

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
671
Onkos tekkiläisillä suosituksia Turvavyöistuimeksi. Nelivuotias alkaa kasvamaan palkkijakkarasta ulos ja pitäisi siirtää isompaan jakkaraan. Hintahaarukka tällä hetkellä
100-150e. Isofix pitäisi löytyä. Tällä hetkellä vahvivampana on kidfix sl, jota on näkynyt
tarjouksessa 130e pintaan.
 

HiekkaP

Influensseri
BANNED
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Onkos tekkiläisillä suosituksia Turvavyöistuimeksi. Nelivuotias alkaa kasvamaan palkkijakkarasta ulos ja pitäisi siirtää isompaan jakkaraan. Hintahaarukka tällä hetkellä
100-150e. Isofix pitäisi löytyä. Tällä hetkellä vahvivampana on kidfix sl, jota on näkynyt
tarjouksessa 130e pintaan.
CYBEX Free-Fix turvavyöistuin 15-36 kg Pure Black - Ozbaby.fi verkkokauppa
Tämmösiä meillä on kolme ja hyviä ovat (vaimo tietää enemmän, mutta hyvät arvostelut vissiin saanut) ei tarvi isofixiä, mutta aika slimmi malli, omaan autoon menee kolme rinnakkain

Edit: näyttää olevan isofix malli tämä, mutta meillä oli ilman isofixiä ja muistaakseni satasen luokkaa maksettiin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
366
Täällä on ollut ja on edelleen käytössä Britax Römer malleja eikä niistä ole valittamista kuin niiden suuri leveys mutta se sama ongelma on muillakin valmistajilla. Hetken sai mahdollisimman kapeeta hakea.

Tuolta sitten testitulokset:
Turvaistuintestit | Autoliitto
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 091
CYBEX Free-Fix turvavyöistuin 15-36 kg Pure Black - Ozbaby.fi verkkokauppa
Tämmösiä meillä on kolme ja hyviä ovat (vaimo tietää enemmän, mutta hyvät arvostelut vissiin saanut) ei tarvi isofixiä, mutta aika slimmi malli, omaan autoon menee kolme rinnakkain

Edit: näyttää olevan isofix malli tämä, mutta meillä oli ilman isofixiä ja muistaakseni satasen luokkaa maksettiin
Ozissa näytti olevan Solution malliakin tarjouksessa lähes samaan hintaan. Selkänojaa kun korottaa, niin kasvattaa samalla myös leveyttä. 5/5 ominaisuus, joka varmistaa että juniori myöhemmin mahtuu. Lisäksi noissa on sivutörmäystä varten lisäsuoja, todellinen vaikutus lienee aika pieni. Stryroxia näytti olevan sisällä.
 

HiekkaP

Influensseri
BANNED
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Solution X-fix | CYBEX Suomi

Tämän ja kidfix SL:n välillä olen nyt. Taitavat olla aika samanlaisia. Cybexin taitaa saada 10e halvemmalla Saksasta...

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Joo Saksasta ollaan itse tilattu vissiin kaikki istuimet ja kärryt Britanniasta. Kannattaa selata jos ois hyviä tarjouksia siellä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
671
Tilasin mytoys.de:stä tuon Cybexin solution x-fixin. 128,56e tuli hintaa. Hinta oli aluksi halvempi, mutta maksuvaiheessa pamahti Saksan alveista Suomen alveihin.. eiköhän tuolla pärjää. Kiitos kaikille kommenteista.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 

HiekkaP

Influensseri
BANNED
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Tilasin mytoys.de:stä tuon Cybexin solution x-fixin. 128,56e tuli hintaa. Hinta oli aluksi halvempi, mutta maksuvaiheessa pamahti Saksan alveista Suomen alveihin.. eiköhän tuolla pärjää. Kiitos kaikille kommenteista.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Eipä kestä, meillä on kyllä ollut hyviä istuimia nuo :) ei valittamista
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 211
Viestejä
4 330 640
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom