"Turvallisuuteen liittyvä virhe" kun haluaa nähdä ilmoituksissa olevat uusimmat viestit

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Capture.JPG

Eli tämmönen ikkuna nykyään aukeaa silloin tällöin kun yrittää painaa tuota kellon kuvaa oikeasta ylälaidasta ja nähdä uusimmat ilmoitukset. Ongelma häviää sillä, että päivittää sivun uudestaan. Usein tulee silloin kun en hetkeen ole sivulla käynyt, eli vaikka aamulla kun koneen käynnistää. Tätä jatkunut jo useamman viikon jos en väärin muistele.

Käytössä Operan uusin versio.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 683
Mulla on tuota silloin tällöin tullut, mutta harvoin.

Uskoisin että tuo virhe tarkoittaa sitä että sulla on silloinen sessio mennyt vanhaksi. Eli sulla on tabi auki, mutta et ole päivittänyt sitä pitkään, tai kenties selain on ollut suljettuna. Sitten sulla on kuitenkin se automaattinen kirjautuminen päällä, joten kun päivität sen sivun, niin se heittää uuden session ja on tyytyväinen.

Mulla on myös Opera, en usko että se on selaimesta riippuivainen, vaan siitä miten käyttää sitä ja tätä foorumia.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Mulla on tuota silloin tällöin tullut, mutta harvoin.

Uskoisin että tuo virhe tarkoittaa sitä että sulla on silloinen sessio mennyt vanhaksi. Eli sulla on tabi auki, mutta et ole päivittänyt sitä pitkään, tai kenties selain on ollut suljettuna. Sitten sulla on kuitenkin se automaattinen kirjautuminen päällä, joten kun päivität sen sivun, niin se heittää uuden session ja on tyytyväinen.

Mulla on myös Opera, en usko että se on selaimesta riippuivainen, vaan siitä miten käyttää sitä ja tätä foorumia.
Tämä siis tulee useimmiten silloin kun käynnistän koneen ja avaan ensimmäistä kertaa tän. En pidä konetta mitenkää paljoa turhaan auki tai selaintakaan.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Joskus tää on tullut ihan kategorisesti vaikka jonkun tietyn ketjun ensimmäisen sivun viesteihin vastausta yrittäessä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 386
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom