Turha raportti, ylläpidon häirintä. Mistö tietää mikä viesti?

Tila
Keskustelu on suljettu.
Veikkaisin, että olet raportoinut jotain, kun sinua on vaan häirinnyt se henkilö ja/tai se, että hän on kanssasi eri mieltä.

Jos pitää erikseen miettiä, mikä viesti -> niin olet raportoinut niin paljon, että pakosti on mukana pari hutia, joita ei olisi tarvinnut raportoida.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
309 297
Viestejä
5 246 440
Jäsenet
83 479
Uusin jäsen
P-Arska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom