Tunnusta väriä (Team-nauhat käyttäjätunnukseen)

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Jos olet innokas alan harrastaja ja haluat tunnustaa väriä niin käyttäjätunnuksen yhteyteen on ostettavissa tiiminauha:

https://bbs.io-tech.fi/account/upgrades

Tällä hetkellä tarjolla on seuraavat Team-nauhat:
  • Team AMD
  • Team Android
  • Team Apple
  • Team Intel
  • Team NVIDIA
  • Team Ryzen
  • Team SER
Huom! Ostettavissa on vain yksi nauha per jäsen (poikkeuksena Intel + NVIDIA yhdistelmä). Myös tukijäsenyydet on säädetty niin, että jatkossa ostettavissa on vain yksi näkyvä jäsenyys per käyttäjä.

Nauhat saa halutessa poistettua näkyvistä profiilin sivustoasetuksista:

https://bbs.io-tech.fi/account/preferences
 

Team-demomies

Ylläpidon testitunnus
Team R&T
Team Ryzen
Team Intel
Team AMD
Team NVIDIA
Team Apple
Team Android
Team SER
Team Linux
Team Retro
Team Windows
Team Radeon
Apustaja
Team iPhone
Team H2O
Team Nokia
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
2
Tämä on demotunnus, josta näkee miltä nauhat näyttää.

Huom! Suositus vain 1 nauha per käyttäjä, valitse viisaasti!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
556
TEam Parrain? tuosta voisin euron jo maksaa, muuten täysin turhaa pasketta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
337
Tulee sen verran paljon ehdotuksia. Miten olisi hieman kalliimpi Custom Team -tagi, vakio värillä. Onko liian työläs toteutus?

E: Vie ehkä koko pointin. :confused:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Tulee sen verran paljon ehdotuksia. Miten olisi hieman kalliimpi Custom Team -tagi, vakio värillä. Onko liian työläs toteutus?

E: Vie ehkä koko pointin. :confused:
Tukijäsenyydellä saa itselleen muokattua haluamansa tittelin. Nauhan tekstiä ei pysty muokkaamaan itse.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Kunhan tuo upgrades-sivusto saadaan ulkoasultaan ryhmiteltyä ja selkeämmäksi niin harkitaan lisää ettei mene liian sekavaksi (on jo) :comp:
Tarvii rajoituksen että noita "Team ..." nauhoja voi olla vain kaksikappaletta kerrallaan näkyvissä (jos joku haluaa ostaa kaikki ja vaihdella niitä vaikka päivittäin niin se on hänen asiansa).

Sitten voisi harkita myös yhdistelmänauhoja Team Intel Radeon, Team Intel Nvidia, Team Ryzen Radeon, Team Ryzen Nvidia ja Team Rauta (ts kaikki neljä Intel, AMD/Ryzen, Nvidia ja Radeon) pointti on lähinnä se että nauhassa olisi ne väriraidat kaikista noista vaihtoehdoista (ts esim. Intel Radeon nauhassa olisi sininen ja punainen raita pysty tai vaaka suunnassa) se mitä nissä lukisi onkin siten ongelmallisempaa kun osa noista teksteistä on aivan liian pitkiä.


PS Mulle kelpais tuo Team Rauta (ts kaikki neljä Intel, AMD/Ryzen, Nvidia ja Radeon) kun mulla on tällläkinhetkellä käytössä kaikkia kyseisiä tuotteita (vaikka minut on tietyjentahojen toimesta leimattu AMD fanipojaksi niin totuus on se että kannatan sitä ihan itsekkaäitä syistä kun se on keino pitää myös Intelin ja Nvidian tuotteiden hinnat kohtuulisissa rajoissa pisemmällä tähtäimellä ja kannustaa kilpailua niin että tulee tehokkaampia tuotteita (kuten prosessoreja joissa Intel on himmaillut viimevuosina) jatkuvasti saataville).

PPS "Team Ribbonmies (Clippy for ever)" ;-p pitäähän Microsoftillakin olla nauhoissa virallinen kannattaja :rofl:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
836
Olisko mahdollista saada joku Bang 4 Buck nauha tai vaikka Pc Gamer tjsp jos ei koe omaksi jutukseen kannattaa vain yhtä valmistajaa ?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 656
Olisko mahdollista saada joku Bang 4 Buck nauha tai vaikka Pc Gamer tjsp jos ei koe omaksi jutukseen kannattaa vain yhtä valmistajaa ?
Joo, olen ostellut niin paljon punaista ja vihreää ristiin rastiin vuosien mittaan, etten lähde yhtä mainostelemaan. Pc Games/ Hardcore PC Enthusiast/ Pc Master Race ja niin edespäin voisi olla hauskoja :D

Itse taitaisin tykätä Hardcore PC Enthusiast -ideasta, mutta ymmärrän jos näitä ei voi hurjaa määrää tuonne laittaa vaihoehdoiksi. Tuo kuvaa ehkä parhaiten omaa harrastusta, kun kaikki, musiikin tekeminen, pelaaminen, leffat ynm pyörii tuon pirun masiinan ympärillä. Olisi sellainen mukavan kuvaileva, ja ostaisin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 342
Team retro -nauha jos tulee niin ostan heti. Tai Team C64. Tai Team MSX. Anna mun elää menneisyydessä, Sampsa!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Team Amiga tai Make Amiga Great Again tai Only On Amiga tai perus retro -nauha kiinnostaisi.

(Make Amiga Great Again osuu mahtavasti, etenkin kun pc junnut ovat ihmeissään miten pikku vampire kortti amigassa tarjoaa paljon vääntöä)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
42
Team retro -nauha jos tulee niin ostan heti. Tai Team C64. Tai Team MSX. Anna mun elää menneisyydessä, Sampsa!
Kannattaisin myös tuota "Team Retro"-nauhaa, "Team Commodore" kelpaisi myös kun "Team VIC-20" kysyntä voisi jäädä aika vähäiseksi.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Mitkäs olisi hyvät värit Team Retro -nauhaan? Ruskea-valkoinen? :kahvi:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Team retro -nauha jos tulee niin ostan heti. Tai Team C64. Tai Team MSX. Anna mun elää menneisyydessä, Sampsa!
Team Amiga tai Make Amiga Great Again tai Only On Amiga tai perus retro -nauha kiinnostaisi.

(Make Amiga Great Again osuu mahtavasti, etenkin kun pc junnut ovat ihmeissään miten pikku vampire kortti amigassa tarjoaa paljon vääntöä)
Kannattaisin myös tuota "Team Retro"-nauhaa, "Team Commodore" kelpaisi myös kun "Team VIC-20" kysyntä voisi jäädä aika vähäiseksi.
Eikös tuo entispäivien standardi SER-väritys ollut kermanvalkoinen tai vaaleanruskea, siihen vielä ruskealla tekstit ^^
Team Retro -nauha lisätty :comp:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
35
Tuolla maksulliesten jäsenyyksien sivuilla Team Linuxin kohdalta puuttuu kuvausteksti ja arvonlisäveron erittely.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Sama vihreän sävy kuin muinaisten näyttöjen tekstin väri ja koko näytön ainoa näyttämä väri oli.
Juu ja tekstin pitää perustua 8x8 matriisin pisteisiin ei mitään näitä uusia vektori ihmeellisyyksiä, 32 pistettä riittää mihintahansa nämä vetktorit on täysin turhanaikainen keksintö.
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 966
Mites Team Ultrawide?
Juu voihan sen lisätä mutta itse en sitä käyttäisi kaksimielisestä mielleyhtymästä riippuen silloin kun sitä käytetään henkilön aliaksen yhteydessä.

Ts. ei ole haluja kutsua itseäni "Ultrawide Icepen":iksi.
 
  • Tykkää
Reactions: nnh
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 339
Viestejä
4 157 817
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom