Mahdollisesti? Lounaspaikat laskuttavat yleisesti hieman alle kymmenen euroa luonaasta ja seisovassa pöydässä annosten määrää ei ole rajoitettu. Salaatteja on tarjolla ehkä kymmenkunta, paremmissa paikoissa ei puhuta pakastevihanneksista vaan pikemminkin ruokalajeista. Eri ruokalajeja on kaksi tai enemmän. Lihaa on oman kokemukseni mukaan ollut hyvin saatavilla, juomana kotona harvemmin käytetty kotikalja on yleinen ja kahvissa säästää sen pari euroa + santsikupit, mitä se erikseen ostettuna maksaisi.
Kaupassa jo pelkkään (täys-) lihaan kuluu helposti 5-10 euroa, tähän lisäksi muut tarvikkeet ja ruoanlaittoon käytetty aika. Eineksiä en itse käytä, enkä vähän lihaa sisältäviä lihajalosteita. Toki ruokaa voi itse valmistaa suuremman satsin, mutta hinta kohoaa samassa suhteessa ja ravintolassa tulee varmaan syötyä reilummin.
Kaupassa jo pelkkään (täys-) lihaan kuluu helposti 5-10 euroa, tähän lisäksi muut tarvikkeet ja ruoanlaittoon käytetty aika. Eineksiä en itse käytä, enkä vähän lihaa sisältäviä lihajalosteita. Toki ruokaa voi itse valmistaa suuremman satsin, mutta hinta kohoaa samassa suhteessa ja ravintolassa tulee varmaan syötyä reilummin.
Viimeksi muokattu: