Tuikitarpeelliset nettiselainten lisäosat (add-on)

Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 363
Kyllä YouTube näyttää minulle noiden kuvien mukaiselta ilman lisäosiakin, jos nyt ei jäänyt mitään yksityiskohtia huomaamatta. Joskus uuden ulkoasun tullessa oli mahdollisuus myös vaihtaa takaisin vanhaan eikä minulle ole sittemmin hieman yllättäen uutta pakotettu.
Itselläni tuhoutuu Youtuben keksit sun muut säännöllisen väliajoin joten tuo asetus ei oikein pysy ilman lisäosaa.

m: tilin asetuksissa varmaan on jokin sääntö mutta olen ottanut Alphabetin tilit pois käytöstä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 563
Itselläni tuhoutuu Youtuben keksit sun muut säännöllisen väliajoin joten tuo asetus ei oikein pysy ilman lisäosaa.

m: tilin asetuksissa varmaan on jokin sääntö mutta olen ottanut Alphabetin tilit pois käytöstä
Voipi tosiaan olla tilin asetuksissa, koska itse olen aina kirjautuneena eikä uudistunut ulkoasu ole tainnut oikeastaan missään vaiheessa palata.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 411
Onko kukaan löytänyt Chromessa keinoa piilottaa sis.rake. kääntäjän (Translate) ärsytttävä popup-ikkuna, joka tulee aina yläreunan navigaation päälle:



En siis halua kytkeä koko kääntämistä pois, se toki piilottaa ikkunan, vaan ainoastaan piilottaa tai siirtää ikkunan?

Löytyykö tuohon joku CSS häkki? Olen etsinyt, mutta en löytänyt.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
419
NextPlease
NextPlease! is a highly configurable extension that allows you to jump to next and previous links on search results pages, like Google, Yahoo, Ebay, Amazon, and many other sites.
NextPlease – Lataa tämä laajennus Firefoxille (fi)

Hiirikättä säästävä Firefox laajennus, jolla pystyy vaikka tällä foorumilla siirtymään ketjun seuraavaan/edelliseen sivuun pelkästään näppäinkomentoja käyttäen.
Itsellä käytössä Alt-z Alt-x Alt-c Alt-v (edellinen, seuraava, eka, vika sivu) näppäinkomennot, jotka toimivat kätevästi yhdellä kädellä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 177
Käytän ctrl+hiiren klikkaus avatakseni linkkejä välilehtiin ja ärsyttää kun joillain sivustoilla se on blokattu. Onko jotain lisäosaa joka auttaisi tuohon ja joka löytyisi Firefoxille sekä Edgelle?
Firefoxissa ainakin hiiren keskimmäisellä napilla linkki avautuu uuteen välilehteen.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Mielipiteitä... onko noscript tätä nykyään mitenkään tarpeelinen juttu? Olen käyttänyt sitä pitkään, mutta tätä nykyään sitä saa aina säätää. Tulee sivuja vastaan jotka ei toimi kunnolla vaikka whitelist kaiken mitä noscript sanoo blokkaavansa. Toisella selaimella toimii normisti.

Toisin sanoen, mikä toimi kunnolla ennen ja sai kaikki toimiin helposti mitä pitikin, nyt on alkanut tuottaan ärsyttäviä ongelmia. Ennen ei ole ollut syytä ajatella sen poistamista, mutta nyt on.
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 268
Laittaa vihjeitä toimivasta youtbe-downloadersita ja samoin youtube-mainosblokkerista, kiitos.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Hidastaako tämä muilla Firefoxin käyttäjillä huomattavan paljon selainta?
No varmasti hidastaa, ku lukee, että miten se ton tekee, eli se lennossa muokkaa sivustoja, eli syö varmasti resursseja reilusti.
enables night mode creating dark themes for websites on the fly.

Ja näyttäs rikkovan melkosesti sivustoja siinä sivussa, ainakin porukka valittaa kovasti...
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 255
Hidastaako tämä muilla Firefoxin käyttäjillä huomattavan paljon selainta?
No ei ainakaan mulla, Vivaldilla, eikä myöskään mobiilissa FF Betalla. Jos leiska rikkoutuu nii senkus ottaa sivustokohtaisesti pois päältä, ei oo iso homma. Myöskin monesti on auttanut asettaminen sivustokohtaisesti Dynamic-tilasta -> Filter tai Filter+

Itselleni ehkä se tärkein lisäosa, heti Bitwardenin jälkeen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Enhancer for Youtube ja Sponsorblock for Youtube.
Niin ja siis, tuo enhancer sisältää kaikkea TODELLA mukavaa hipelöitävää. Viideoiden isontamisesta automaagisesti, about kaikenlaiseen muuhunkin.
Tuohon Sponsorblockiin törmäsin Androidin Youtube Vancedissa (suosittelen kaikille Anteron omaaville henkilöille!).

On ihan pakkolisäri, joka poistaa (halutessa) jopa sisäiset mainokset, introt, outrot jne...
Tietenkin, kanavilla, joista pidät. Olisin sitä mieltä, että mahdollisuuksien rajoissa pidä pois päältä...
Mutta esim. töissä, jossa kuuntelen kaikenlaista, nuo ovat korvaamattomia lisäreitä. Koska mahdollistavat pelkän kuuntelun näyttö kiinni (No, tuo Vanced). Ja sitten varsinkin tämä Sponsorblock löi ällikällä! Suosittelen!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 050
Viestejä
4 189 991
Jäsenet
70 855
Uusin jäsen
Suiza58

Hinta.fi

Ylös Bottom