• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Trust GXT 38 2.1 60W kaiuttimet (aika hyvät), 29,90€

Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242
Tuote: Trust GXT 38 2.1 60W kaiuttimet
Tarjoushinta: 29,9
Normaalihinta: Ei koskaan olle alle 60€ ollut
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 8.5 asti
Linkki: Trust GXT 38 2.1 60W kaiutinjärjestelmä - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Jos ei ole kohtuullisia 2.1 kaiuttimia PC:n yhteydessä niin tässä sellaiset, tai ovat myös paljon paremmat kuin minkään normi TV:n kaiuttimet jos saa äänenvoimakkuuden säätönupin sopivasti asemoitua. Olin itse yllättynyt miten hyvät ovat 70€ setiksi ja miten 7" bassosta löytyy potkua. Saatavuutta on enää pari settiä verkossa, mutta myös tosi monessa myymälässä on hyllyssä. Olen käyttänyt useamman tonnin kotiteatteriin ja toista tonnia kuulokkeisiin yms. Ja ihan mielellään tällä setillä kuuntelee pienessä toimistossa musiikkia silloin tällöin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
78
Kuinka pitkä tässä on tuon äänenvoimakkuuden säätimen johto?
Ei ollut kovin pitkä mielestäni. Itellä pöytäkone pöydän päällä ja sai sen äänenvoimakkuuden säätimen hyvään paikkaan siihen komentokeskukseen käden ulottuville, mutta kyllä ongelmia tulisi jos subbarin haluaisi jonnekin muualle kuin omien jalkojen alle sijoittaa.

Erityiskiitos tarjouksen vinkkaajalle. Yllättävän hyvät kajarit tosi hyvään hintaan! Täyttä hintaa en olisi maksanut, mutta ei 30€ hintaluokkaan varmasti parempia saa.
 
Liittynyt
24.10.2018
Viestejä
60
Erityiskiitos tarjouksen vinkkaajalle. Yllättävän hyvät kajarit tosi hyvään hintaan! Täyttä hintaa en olisi maksanut, mutta ei 30€ hintaluokkaan varmasti parempia saa.
Sama! :):thumbsup:
Hyvät on tähän hintaan ja pidän myös tuosta äänenvoimakkuussäätimestä pöydällä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 609
Viestejä
4 206 194
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom