Treblab asiakaspalvelu

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 610
Meni tässä omat treblab J1 rikki sillä tavalla ettei toimi oikea kuuloke enää. Puhuin sitten aspan kanssa ja juttelin että voisinko lähettää takas vai miten saisin rahat takasin kun olen jo tilannut uudet kuulokkeet. Nooh he sanoivat että lähetä kuva jos ne ovat rikki jotenkin mutta visuaalisesti niissä ei ole mitään vikaa niin sitten pistivät tämmöisen viestin.

Kuulostaa vähän niin sanotusti "fishylta" ja en nyt ihan lähtisi sokeasti luottamaan o_O. Pistin kyselyä että mikä homma oikein. Ehkä muokkaan kuvan jossa olen leikannut jotenkin ja jos kusettavat niin lähetän sitten ehjistä. Mitähän tässä pitäisi tehdä.

"

Catherine (productechteam)

Sep 11, 22:57 EEST

Dear Kalle,

Thank you for the update.

You don't need to send us anything as the cost of international shipping would be very high. Instead, what we offer our customers outside of the US, is to destroy the earbuds themselves - e.g. cut the cord between them and send us a photo of the item.

As soon as we receive a photo of the headset with its cord cut, we will forward a request to our Finance team to issue a full refund of your purchase.

Looking forward to hearing from you soon!

Kind regards,

Catherine | Customer Care Agent | Productech

Edit. Noo laitoi nyt kuvan menemään ja vastaus tuli että lähetetty eteenpäin "financial" puolelle. Katsoo nyt jos tulee rahat takas ja miten kauan kestää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
2 133
Pyytävät että fyysisesti rikot ne ja sitten palauttavat rahat.

Esim Fractal tekee näin jos esim kotelon tuuletin on rikki tjsp niin pyytävät että katkaiset lavan tai toisenkin ja pistät siitä kuvan heille jonka jälkeen lähettävät uuden tilalle.
Tai PortaPow ja microUSB piuhan sökö liitin, katkaise piuha ja pistä kuva jonka jälkeen lähettivät uuden piuhan.

Eli ei niin ihmeellinen asia loppuviimein. Yksi tapa yrittää estää niitä kusetuksia.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 610
Pyytävät että fyysisesti rikot ne ja sitten palauttavat rahat.

Esim Fractal tekee näin jos esim kotelon tuuletin on rikki tjsp niin pyytävät että katkaiset lavan tai toisenkin ja pistät siitä kuvan heille jonka jälkeen lähettävät uuden tilalle.
Tai PortaPow ja microUSB piuhan sökö liitin, katkaise piuha ja pistä kuva jonka jälkeen lähettivät uuden piuhan.

Eli ei niin ihmeellinen asia loppuviimein. Yksi tapa yrittää estää niitä kusetuksia.
Joo kattelin vähän netistä jälkeenpäin niin näköjään monessa paikassa yleinen juttu. Jännä vaan fiilis tulee että "juu katkaset vaa ja pistät kuvan niin pistetään uusi". Kun miettii että jos muuten vaan katkeaisi ni eihän se edes menisi takuun piikkiin. No toivottavasti tipahtaa rahat tilille ja saa sitten kuunnella parin pvän päästä nuforce EDC 3 napeilla jotka tilasin massdropista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 264
Viestejä
4 195 971
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom