- Liittynyt
- 15.01.2017
- Viestejä
- 1 649
Meni tässä omat treblab J1 rikki sillä tavalla ettei toimi oikea kuuloke enää. Puhuin sitten aspan kanssa ja juttelin että voisinko lähettää takas vai miten saisin rahat takasin kun olen jo tilannut uudet kuulokkeet. Nooh he sanoivat että lähetä kuva jos ne ovat rikki jotenkin mutta visuaalisesti niissä ei ole mitään vikaa niin sitten pistivät tämmöisen viestin.
Kuulostaa vähän niin sanotusti "fishylta" ja en nyt ihan lähtisi sokeasti luottamaan
. Pistin kyselyä että mikä homma oikein. Ehkä muokkaan kuvan jossa olen leikannut jotenkin ja jos kusettavat niin lähetän sitten ehjistä. Mitähän tässä pitäisi tehdä.
"
Catherine (productechteam)
Sep 11, 22:57 EEST
Dear Kalle,
Thank you for the update.
You don't need to send us anything as the cost of international shipping would be very high. Instead, what we offer our customers outside of the US, is to destroy the earbuds themselves - e.g. cut the cord between them and send us a photo of the item.
As soon as we receive a photo of the headset with its cord cut, we will forward a request to our Finance team to issue a full refund of your purchase.
Looking forward to hearing from you soon!
Kind regards,
Catherine | Customer Care Agent | Productech
Edit. Noo laitoi nyt kuvan menemään ja vastaus tuli että lähetetty eteenpäin "financial" puolelle. Katsoo nyt jos tulee rahat takas ja miten kauan kestää.
Kuulostaa vähän niin sanotusti "fishylta" ja en nyt ihan lähtisi sokeasti luottamaan
![Er... what? o_O o_O](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f635.png)
"
Catherine (productechteam)
Sep 11, 22:57 EEST
Dear Kalle,
Thank you for the update.
You don't need to send us anything as the cost of international shipping would be very high. Instead, what we offer our customers outside of the US, is to destroy the earbuds themselves - e.g. cut the cord between them and send us a photo of the item.
As soon as we receive a photo of the headset with its cord cut, we will forward a request to our Finance team to issue a full refund of your purchase.
Looking forward to hearing from you soon!
Kind regards,
Catherine | Customer Care Agent | Productech
Edit. Noo laitoi nyt kuvan menemään ja vastaus tuli että lähetetty eteenpäin "financial" puolelle. Katsoo nyt jos tulee rahat takas ja miten kauan kestää.
Viimeksi muokattu: