Trailer Park Boys

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
TPB oli kyllä jännä sarja. Ensin katsoin sitä satunnaisesti sivusilmällä tyyliin "tsiisös mitä halvalla tuotettua paskaa yksinkertaisille katsojille", kunnes tajusin että olinkin itse ollut ennakkoluuloinen typerys. Helvetin hauska sarja, mutta varoitus, tämä ei todellakaan sovi tosikoille. :D
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
172
Loistava sarja, varsinkin ensimmäiset 7 kautta täyttä kultaa.
Aluksi lähdin itsekin katsomaan hieman skeptisesti, mutta huomasinkin laittavani kokoajan uutta jaksoa pyörimään :D

 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
32
Tää on kyllä loistava mokumenttisarja. En ymmärrä miten tuommoisesta tyhjänpäiväisestä paskan jauhamisesta ja typeristä jutuista on saatu tehtyä noin viihdyttävää katsottavaa :D

Harmi kun John Dunsworth kuoli, oli sarjan kantavia voimia. Millainenhan tuleva kausi on ilman häntä? Hahmot kyllä aika tasapuolisesti hyviä. J roc, Ricky ja Ray tosin omat lempparit. Ja tietty Bubbles, kenenpä ei.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
259
Alkuun tämä oli hauska, mutta viimeisimmät kaudet on ollut silkkaa rahastusta. En ole tätä uusinta kautta edes jaksanut katsoa ensimmäistä jaksoa pidemmälle, kun alkoi jo vituttamaan.
Myönnän että kun sarja uudelleen avattiin netflixin toimesta, laatu oli selvästi kärsinyt, silti sanoisin että sarja on katsottavaa kamaa, varsinkin se viimeisin kausi on ihan hyvä verrattuna pariin aikasempaan, suosittelen sen viimeisimmän kauden katsomista. Kaudet 1-7 toki on ne parhaimmat, niihin ei kyllästy koskaan. Siellä on kuin kotona olisi.
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Tuli katsottua kaikki jaksot.. 1-7 kaudet täyttä timanttia.. Nämä uudet ni alkuun ei meinannu upota ollenkaan vähän väkisin tehtyä, mutta kyllä se taso parani loppua kohden taas. Kepeät mullat John Dunsworth!

Nämä kiertue jutut niin ei iske laisinkaan.. Muutaman jakson katoin ja thats it. Nyt tullut joku piirros TPB myös onko tätä kukaan kerenny katsomaan?
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
259
Tuli katsottua kaikki jaksot.. 1-7 kaudet täyttä timanttia.. Nämä uudet ni alkuun ei meinannu upota ollenkaan vähän väkisin tehtyä, mutta kyllä se taso parani loppua kohden taas. Kepeät mullat John Dunsworth!

Nämä kiertue jutut niin ei iske laisinkaan.. Muutaman jakson katoin ja thats it. Nyt tullut joku piirros TPB myös onko tätä kukaan kerenny katsomaan?
Se piirrossarja epäilytti minua suuresti. Mutta kovana fanina tietty aloin sitä katsomaan ja yllätyksekseni täytyy sanoa että se oli aika hyvä itse asiassa. Parempi melkeinpä kuin ne uudet kaudet, jos TPB kiinnostaa niin se animaatio oli oikeasti aika hyväkin. Suosittelen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Se piirrossarja epäilytti minua suuresti. Mutta kovana fanina tietty aloin sitä katsomaan ja yllätyksekseni täytyy sanoa että se oli aika hyvä itse asiassa. Parempi melkeinpä kuin ne uudet kaudet, jos TPB kiinnostaa niin se animaatio oli oikeasti aika hyväkin. Suosittelen.
Katselin sitä kanssa eilen muutaman jakson verran ja oli tosiaan ihan hyvää menoa. Ei olisi haitannut, vaikka olisivat antaneet mennä vielä vähän överimmäksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 492
Viestejä
4 164 106
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom