Trader feedback rikki uusille käyttäjille

Liittynyt
11.09.2020
Viestejä
5
Moi,

ostin näytönohjaimen tältä foorumilta. Rekisteröidyin varta vasten.

Myyjän kanssa kaupat menivät putkeen ja pyysi antamaan hyvät palautteet. Sainkin mailinotifikaation että Trader Feedback pukkaa. Klikkasin linkkiä josta voisin puolestani palautteen antaa.

Oho! Törmäsimme ongelmaan.

Sinulla ei ole oikeuksia tämän toiminnon suorittamiseen.

No ehkä tässä on joku grace period ennen kun voi käydä spämmäämässä palautteita positiiviseksi, mutta informaatio ei tästä minulle ainakaan välity. Ehkä voin tehdä tämän myöhemmin, ehkä en?

Mikäli toiminnallisuus on oikein, niin ainakin käyttäjän saamaa viestiä voisi parantaa.
 
Uusille jäsenille on myynti osastolla pieni karenssiaika ennen, kun voi ilmoitella tavaraa myyntiin.
Liityisikö tämä siihen.
 
Itse sain annettua ostostani palautetta 7 vuorokauden jälkeen rekisteröitymisestäni.
 
Ongelma on varmaan kysyjällä jo ratkennut, vaikka ei ole palautetta antanutkaan.
 
Moi,

ostin näytönohjaimen tältä foorumilta. Rekisteröidyin varta vasten.

Myyjän kanssa kaupat menivät putkeen ja pyysi antamaan hyvät palautteet. Sainkin mailinotifikaation että Trader Feedback pukkaa. Klikkasin linkkiä josta voisin puolestani palautteen antaa.



No ehkä tässä on joku grace period ennen kun voi käydä spämmäämässä palautteita positiiviseksi, mutta informaatio ei tästä minulle ainakaan välity. Ehkä voin tehdä tämän myöhemmin, ehkä en?

Mikäli toiminnallisuus on oikein, niin ainakin käyttäjän saamaa viestiä voisi parantaa.
Tämä liittyy myyntialueen seitsemän päivän karenssiin, kuten tuossa edellä jo arveltiinkin.
 
Aloittajan pointtina kuitenkin oli, että voisiko tuohon:
Oho! Törmäsimme ongelmaan.

Sinulla ei ole oikeuksia tämän toiminnon suorittamiseen.
..eli backendiltä saapuvaan virheilmoitukseen lisätä tarkennuksen, että mistä kyseinen virhe johtuu? Vastaus on varmaan oletuksena joku 403, mutta mukana voisi kulkea myös tarkentava viesti?

Esim:
Oho! Törmäsimme ongelmaan.

Voit antaa palautteen aikaisintaan 14 päivää rekisteröitymisen jälkeen.

Vai meneekö liian vaikeaksi? :comp2:
 
Aloittajan pointtina kuitenkin oli, että voisiko tuohon:

..eli backendiltä saapuvaan virheilmoitukseen lisätä tarkennuksen, että mistä kyseinen virhe johtuu? Vastaus on varmaan oletuksena joku 403, mutta mukana voisi kulkea myös tarkentava viesti?

Esim:


Vai meneekö liian vaikeaksi? :comp2:
Tuo sama virheilmoitus liittyy moneen muuhunkin asiaan kuin 14 päivän uusien käyttäjien karenssiin
 
Tuo sama virheilmoitus liittyy moneen muuhunkin asiaan kuin 14 päivän uusien käyttäjien karenssiin
Niin, sen ymmärrän, mutta itseäni tarkentaen: virheilmoituksen viesteihin tarkennus, minkä takia juuri tämä kyseinen virhe tapahtui. Yleismallinen virhe on toki helppo ja uudelleenkäytettävä, mutta tietenkin antaisi käyttäjälle enemmän feedbäkkiä, jos viestejä saisi hieman yksilöityä tapahtuman mukaan. Mutta siis ymmärrän toki jos on liian hankalaa, en tunne kyseistä alustaa sen tarkemmin.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 411 037
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom