Espoon Lippulaivan pisteessä ( 56 liikkeessä mukaan lukien kaikki Espoon myymälät varastosaldo vihreällä )
myyjä löntysteli takahuoneeseen ja vähän tuntui että ei edes etsinyt...ei löydy.
Ei mitään kiinnostusta auttaa selvittämään että onko esimerkiksi 5km päässä Iso-Omenassa laitetta noudettavissa jossa myös varastosaldo vihreällä
Ei kuulemma ole edes numeroa siihen liikkeeseen ja juuri aloittanut kesätyöt (vaikka olen nähnyt tyypin jo mielestäni kuukausia liikkessä myyjänä)
DNA nettisivuilta Chattiin yhteyttä josko siellä olisi joku muu vähemmän kädettömämpi ja veikkaisin n. 40min odottelun jälkeen oli tulos: ei oota myös Iso-Omenan liikkessä
ja ei tullut selvyyttä että mistä niistä 56 liikkeestä jossa tuotetta lukee olevan saatavilla voisi noutaa
DNA Chatin kaveri oli "laittanut asian selvitykseen" mutta ei (kysyessäni ovatko yhteydessä kun selviää mistä voi noutaa ?)
kuulemma pysty siitä "automatisoimaan vastausta tai yhteydenottoa kun tilanteeseen jotain selvyyttä tulee" ja suositteli sähköpostia
palvelu@dna.fi ja chatti kiinni.
Eli ihan turhan kanssa oli lähteä hakureissulle, pitihän se arvata. Varastosaldosysteemi yllättäen ihan huuhaata tms.. ja huvittavaa on ettei sitä virheellistä varastosaldoa tunnu pystyvän/osaavan kukaan päivittää Loppu - tilaan, vaan saman "vahinko" vain jatkaa kiertoaan.
Aika yleistä nykyään. Aina voi mainostaa vaikka että ilmaiseksi saat uuden iphone 17 mutta se on aina loppu
Eli onnea selvitykseen mistä sitä oikeasti voi noutaa ja kertokaa minullekin jos Espoosta sitä löytyy, tässä vaiheessa ihan vain jo mielenkiinnon takia
siihen että onko sitä oikeasti käytännössä missään vai onko kaikkien 56:n liikkeen varastosaldo väärässä
Missään nimessä en suosittele lähteä kysymättä matkaan JOS jostain aspan kautta saatte edes yhteyttä liikkeeseen koska niihin ei ole suoria numeroita

eivätkä liikkeestä pääse edes puhelinyhteyteen toiseen liikkeeseen (muka)