• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF TP-LINK TAPO P100 MINI SMART PISTORASIA

Tuote: TP-LINK TAPO P100 MINI SMART PISTORASIA
Tarjoushinta: 8,90
Normaalihinta: 14,90-18,90
Kauppa: Veikon Kone
Voimassa: 18.11-1.12.2024
Linkki: TP-LINK TAPO P100 MINI SMART PISTORASIA

Kommentti tarjouksesta: Hyväksi havaittuja wifi-pistorasioita hintahistorian halvimmalla hinnalla.
Ostin viime vuonna 4kpl samalla hinnalla ja vaikka tuoteselosteessa lukee ettei ulkokäyttöön niin kesti hyvin ulkovaloja vaikka pakkasta oli -27c Etelä-Suomessa (säältä suojattuna).
Kätevää säätää vaikka jouluvalot syttymään samaan aikaan ympäri kämppää / pihaa.

Viimeksi muokattu:
Tuote: TP-LINK TAPO P100 MINI SMART PISTORASIA
Tarjoushinta: 8,90
Normaalihinta: 14,90-18,90
Kauppa: Veikon Kone
Voimassa: 18.11-1.12.2024
Linkki: TP-LINK TAPO P100 MINI SMART PISTORASIA

Kommentti tarjouksesta: Hyväksi havaittuja wifi-pistorasioita hintahistorian halvimmalla hinnalla.
Ostin viime vuonna 4kpl samalla hinnalla ja vaikka tuoteselosteessa lukee ettei ulkokäyttöön niin kesti hyvin ulkovaloja vaikka pakkasta oli -27c Etelä-Suomessa.
Kätevää säätää vaikka jouluvalot syttymään samaan aikaan ympäri kämppää / pihaa.
Eiköhän se ulkokäyttökielto johdu siitä ettei ole IP-luokitusta, kyllähän sähkölaitteet pakkasta kestää

Siis eihän verkkovirta paljon pakkasesta välitä. Siksi pitää mainita ihan kaikkien turvallisuuden vuoksi että ei missään nimessä kannata ulos laittaa näitä muuta kuin täysin kuivalle paikalle. Veden eristävyyden vuoksi niitä ulkopistorasioita myydään

Edit. minuutin myöhässä :)

Joku muun valmistajan vastaava zigbee-vehje ei kestäny talvea lasitetulla parvekkeella, mut ymmv.

Onkohan näistä missään useamman palikan pakettia tarjolla?

Ja lisäyksenä vielä ylläolevaan, että suurin ero taitaa olla se, että P110 sisältää myös kulutusmittauksen. Kiva lisädata jos sillä mitään merkitystä on. Ja näillehän löytyy integraatio myös Home Assistanttiin, joka tuntuisi pelaavan (tosin itsellä ei ole nyt viimeiseen vuoteen ollut käytössä, olkoon tämä disclaimer).

Viimeksi muokattu:
IKEA:lla jatkuvasti Zigbee rasiat 7,99 €/kpl. Ei tosin ulkokäyttöä silläkään mutta loistavasti ovat toimineet omassa käytössä:

En tiiä oonko liian tarkka mutta itse en verkkovirtaan tulevia laitteita suoraan Aliexpressiltä tilaa, laatu voi olla mitä vaan ja kaiken lisäksi tilaaja toimii itse maahantuojana EU:n ulkopuolelta ostaessa joten kaikki vastuu esimerkiksi tulipalon syttyessä on itsellä. :speechless:

Julasta meinasin hakea kausivaloille etäohjausta varten ulkopistorasian. Aika harvassa on nämä pienemmän kokoluokan älyrasiat ulkokäyttöön.
Älypistorasia IP44 | Anslut Smart | Jula - 12,99 €

Ohjaa sovelluksella tai äänellä​

Aseta ajastin, aikataulu, skenaario tai käynnistä tai sulje virtakytkin, missä ikinä oletkin! Tuyan Smart Life -sovelluksessa asetat kaikki asetukset suoraan älypuhelimellasi. Se on myös yhteensopiva Google Assistantin tai Amazon Alexan kanssa, joten voit ääniohjata sitä.

Mittaa energiankulutuksen​

Tarkista, kuinka paljon laitteesi käyttävät energiaa! Kaukokytkin mittaa energiankulutuksen reaaliajassa tai kuinka paljon virtaa on käytetty.

Kuuluu Smart-sarjaan​

Tuote kuuluu Smart-sarjaan, joka sisältää tuotteita yhdistettyä kotia varten. Julan Smart-valikoimaa voi käyttää erikseen tai yhdistää muihin älylaitteisiin Tuya Smart Life -sovelluksessa.

En tiiä oonko liian tarkka mutta itse en verkkovirtaan tulevia laitteita suoraan Aliexpressiltä tilaa, laatu voi olla mitä vaan ja kaiken lisäksi tilaaja toimii itse maahantuojana EU:n ulkopuolelta ostaessa joten kaikki vastuu esimerkiksi tulipalon syttyessä on itsellä. :speechless:
Itse olen vuosia jo tilannut ilman ongelmia, myös verkkovirtaan tulevia, alilta. Mutta myyjiä kannattaa tutkia sekä palautetta ja kuinka kauan liike on ollut alissa.

IKEA:lla jatkuvasti Zigbee rasiat 7,99 €/kpl. Ei tosin ulkokäyttöä silläkään mutta loistavasti ovat toimineet omassa käytössä:

Itse erehdyin moisen ostamaan ja petyin kun siinä ei ollutkaan virrankulutusmittausta mikä löytyy noista TP-linkin laitteista. Siten ei aivan yhteismitallisia ole vaikka toki Zigbee vie voiton 5-4.

Tosin tuo P100:kin taitaa olla virrankulutusmittaukseton, joten sitten se on kallis enkä sitä suosittele kun samaan hintaan saa 110:aa tai 115:ta tarjouksessa

Itse erehdyin moisen ostamaan ja petyin kun siinä ei ollutkaan virrankulutusmittausta mikä löytyy noista TP-linkin laitteista. Siten ei aivan yhteismitallisia ole vaikka toki Zigbee vie voiton 5-4.

Tosin tuo P100:kin taitaa olla virrankulutusmittaukseton, joten sitten se on kallis enkä sitä suosittele kun samaan hintaan saa 110:aa tai 115:ta tarjouksessa
Uudemmassa Ikean palikassa lupaillaan mittaus olevan

Itse tosin pohtinut Meross:in pistokkeita, jotta saisi Homekit/Matter tuen vaikka onkin hieman arvokkaampia

Uudemmassa Ikean palikassa lupaillaan mittaus olevan

Itse tosin pohtinut Meross:in pistokkeita, jotta saisi Homekit/Matter tuen vaikka onkin hieman arvokkaampia
Näin ajattelin itsekin kun pari viikkoa sitten sen ostin mutta oli nähtävästi vanhaa erää( en ole tietoinen milloin moinen olisi tulossa mutta olin tietoinen tuosta maininnasta). Ostin tosin sen missä on ohjain mukana, joten ehkä tuo maininta koski ainoataan pelkkää kytkintä( tarvitsin kaukosäätimen ja ajattelin säästää huimat pari euroa ostamalla combon mutta pitäisi aina lukea mitä ostaa eikä luottaa ulkomuistiin tai mainoksiin).

Kulutustiedottomille minulla ei oikein ole käyttöä kotona kun pistorasiat saan muutenkin virrattomiksi mutta vaikka nyt on jo yli 20 induktiosilmukkaa käytössä niin näillä rasioilla on saanut tarkemmin eriteltyä huonekohtaisia kulutuskohteita.

Viimeksi muokattu:
Itse olen vuosia jo tilannut ilman ongelmia, myös verkkovirtaan tulevia, alilta. Mutta myyjiä kannattaa tutkia sekä palautetta ja kuinka kauan liike on ollut alissa.
Näissä on ongelmana sama kuin muissakin kiinavehkeissä - komponenttien varoetäisyydet voi olla mitä vaan.

Jos on samaa kamaa mitä täällä myydään CE-merkillä, niin voi olla ihan kuranttia (toki se ei takaa mitään niin kuin tusina TUKESin määräyksellä takaisinvedettyä kiinakamaa vuodessa kertoo).

Vakuutusyhtiöt ilmeisesti, ainakin osa, korvaa ilman alennuksia noitakin tulipaloja. Toki saattaa joutua selittelemään hieman enemmän - varsinkin jos on hyväksymätön sisäpistorasia ulkona. :D

Näin ajattelin itsekin kun pari viikkoa sitten sen ostin mutta oli nähtävästi vanhaa erää( en ole tietoinen milloin moinen olisi tulossa mutta olin tietoinen tuosta maininnasta). Ostin tosin sen missä on ohjain mukana, joten ehkä tuo maininta koski ainoataan pelkkää kytkintä( tarvitsin kaukosäätimen ja ajattelin säästää huimat pari euroa ostamalla combon mutta pitäisi aina lukea mitä ostaa eikä luottaa ulkomuistiin tai mainoksiin).
Ne on eri tuote, ei mitään väliä mitä erää ne on:
TRETAKT = ilman kulutusmittausta
INSPELNING = kulutusmittauksella

Jälkimmäiset myytiin kohtuu nopeasti kun tulivat myyntiin, näemmä seuraava erä tulossa joulukuussa.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 468
Jäsenet
74 243
Uusin jäsen
Alzu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom