Tuote: TP-Link Tapo L930 -WiFi-valonauha, 5 metriä
Tarjoushinta: 16€
Normaalihinta: DNA väittää 52€ ja nyt tarjoushintana sama ~34€ mitä muuallakin ja siitä koodilla 18e pois
Kauppa: DNA
Voimassa:Voimassa 2.11.2025 asti. Saat koodilla kerta-alennuksen vain tästä laitteesta. Koodi L930ALE
Linkki: TP-Link Tapo L930 -WiFi-valonauha, 5 metriä | DNA
Kommentti tarjouksesta:
KOODILLA L930ALE 18€ lisäalennus DNA asiakkaille. Mulla ainakin riitti pelkkä taloyhtiölaajakaista alennuksen käyttämiseen, varmaan riittää siis jos on joskus ollut jotain DNA:n liittymiä tai ostanut tuotteita käyttäjätilillä?
Ei mitään hajua millainen tää on lednauhana mutta oon ite ainakin ollut muihin Tapo roippeisiin tyytyväinen.
1kpl/tilaus mutta näyttäis antavan tehdä useita tilauksia jos siltä tuntuu.
Edit: Tuotetta tulossa pian lisää. Arvioitu lähetyspäivä 03.11.2025
Tarjoushinta: 16€
Normaalihinta: DNA väittää 52€ ja nyt tarjoushintana sama ~34€ mitä muuallakin ja siitä koodilla 18e pois
Kauppa: DNA
Voimassa:Voimassa 2.11.2025 asti. Saat koodilla kerta-alennuksen vain tästä laitteesta. Koodi L930ALE
Linkki: TP-Link Tapo L930 -WiFi-valonauha, 5 metriä | DNA
Kommentti tarjouksesta:
KOODILLA L930ALE 18€ lisäalennus DNA asiakkaille. Mulla ainakin riitti pelkkä taloyhtiölaajakaista alennuksen käyttämiseen, varmaan riittää siis jos on joskus ollut jotain DNA:n liittymiä tai ostanut tuotteita käyttäjätilillä?
Ei mitään hajua millainen tää on lednauhana mutta oon ite ainakin ollut muihin Tapo roippeisiin tyytyväinen.
1kpl/tilaus mutta näyttäis antavan tehdä useita tilauksia jos siltä tuntuu.
Edit: Tuotetta tulossa pian lisää. Arvioitu lähetyspäivä 03.11.2025
Viimeksi muokattu: