• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka TP-Link Tapo L930 -WiFi-valonauha, 5 metriä, DNA, 16€

Tuote: TP-Link Tapo L930 -WiFi-valonauha, 5 metriä
Tarjoushinta: 16€
Normaalihinta: DNA väittää 52€ ja nyt tarjoushintana sama ~34€ mitä muuallakin ja siitä koodilla 18e pois
Kauppa: DNA
Voimassa:Voimassa 2.11.2025 asti. Saat koodilla kerta-alennuksen vain tästä laitteesta. Koodi L930ALE
Linkki
: TP-Link Tapo L930 -WiFi-valonauha, 5 metriä | DNA

Kommentti tarjouksesta:

KOODILLA L930ALE 18€ lisäalennus DNA asiakkaille. Mulla ainakin riitti pelkkä taloyhtiölaajakaista alennuksen käyttämiseen, varmaan riittää siis jos on joskus ollut jotain DNA:n liittymiä tai ostanut tuotteita käyttäjätilillä?

Ei mitään hajua millainen tää on lednauhana mutta oon ite ainakin ollut muihin Tapo roippeisiin tyytyväinen.

1kpl/tilaus mutta näyttäis antavan tehdä useita tilauksia jos siltä tuntuu.

Edit: Tuotetta tulossa pian lisää. Arvioitu lähetyspäivä 03.11.2025

Viimeksi muokattu:
Tuotesivu sanoo allaolevan kuvan mukaisesti, mutta tuon itse kupunkikoodin kun laittaa ostoskorissa saa täyden alennuksen.

1760947638402.png

Kiitos, tilattu yksi kappale. Ollut juuri tämmöinen hakusessa. Jos nyt on mistään kotoisin. Laitetaan lapsille jos ei sovellu itselle.

Edit, kirjautumatta sain 16e hintaan.

Kiitokset, 2kpl tilattu. Hyvältä tosiaan vaikuttaa ja tuohon hintaan ominaisuuksia, mitä yleensä paljon kalliimmissa nauhoissa, Hue, Nanoleaf jne.

EDIT: Aiempi L920 myös saanut hyviä arvosteluja esim Verkkokauppa, tuosta vanhemmasta puuttuu kuitenkin valkoiset LEDit, Apple Homekit tuki. Hinta ei ole koskaan mennyt alle 24e, joten siihenkin nähden hyvä diili uudesta/paremmasta L930 versiosta.

Viimeksi muokattu:
huomiona että tuotesivulle ilmestynyt teksti :"Tuotetta tulossa pian lisää. Arvioitu lähetyspäivä 03.11.2025"

Itselläni on näitä lukuisia ja olen ollut oikein tyytyväinen: nimenomaan hintaan nähden loistava. Asennus ei ollut helpoin mahdollinen, mutta onnistuu. Värit, kirkkaus ja liike säädettävissä todella monipuolisesti joko laajoista esivalittavista vaihtoehdoista, tai sitten voi leikkiä ja tehdä efektejä itse. Sovellus on ok. Miinukset: hallinta tapahtuu ainoastaan pilvipalvelun kautta kuten muissakin Tapo-laitteissa ja minimikirkkaus saisi olla vielä hiukan himmeämpi. Ensin mainittua voi mitigoida liittämällä valonauhan vierasverkkoon alusta alkaen pääverkon sijaan, jälkimmäisen kanssa voi elää.

Hyvää näissä on myös puhdas valkoinen valo erillisistä valoisista ledeistä, joiden ansiosta nämä sopivat myös miellyttävän perusvalaistuksen tuottamiseen. Käytän näiden tuottamaa valoa yleensä kattovalon sijaan, kun en tarvitse kirkkainta mahdollista valaistusta johonkin erityiseen.

Itselläni on näitä lukuisia ja olen ollut oikein tyytyväinen: nimenomaan hintaan nähden loistava. Asennus ei ollut helpoin mahdollinen, mutta onnistuu. Värit, kirkkaus ja liike säädettävissä todella monipuolisesti joko laajoista esivalittavista vaihtoehdoista, tai sitten voi leikkiä ja tehdä efektejä itse. Sovellus on ok. Miinukset: hallinta tapahtuu ainoastaan pilvipalvelun kautta kuten muissakin Tapo-laitteissa ja minimikirkkaus saisi olla vielä hiukan himmeämpi. Ensin mainittua voi mitigoida liittämällä valonauhan vierasverkkoon alusta alkaen pääverkon sijaan, jälkimmäisen kanssa voi elää.

Hyvää näissä on myös puhdas valkoinen valo erillisistä valoisista ledeistä, joiden ansiosta nämä sopivat myös miellyttävän perusvalaistuksen tuottamiseen. Käytän näiden tuottamaa valoa yleensä kattovalon sijaan, kun en tarvitse kirkkainta mahdollista valaistusta johonkin erityiseen.

Jep just näin, jos toi pilvipalvelu ei ole totaali no go niin hyviä laitteita nää tapot on yleisesti ollut, löytyy kasa sensoreita, pistokkeita ja imuri, on ollut, integroituu myös home-assistanttiin varsin kivasti kun toi tapo sovellus ei imo ole ehkä käytettävyydeltään paras mahdollinen mutta ei nyt paskimmasta päästä sekään. Jos en ihan väärin muista niin näihin on löytyy kans joku himmeli millä oli mahdollisuus pilven ohi ohjata mut vaatikohan toi jotain extra säätöä, tuli vastaan sillon kun tota imuria kattelin HA:n mutta en jaksanut säätää. Matter tuki myös ilmeisesti tuloillaan?

Miten tämä asennetaan käytännössä? Tarvitseeko muuntajan tms vielä erikseen?

Valonauhassa on toinen puoli itsekiinnittyvä. Jos kerran asentaa ja sitteen ottaa pois ja asentaa toisaalle, voi käyttää kaksipuolista teippiä.

Muutaja tulee mukana. Lisäksi tulee erillinen kontrolliyksikkö muuntajan ja nauhan väliin ja sitä varten kaksipuolinen tarra, joka on riittävän pitävä.

Jos haluaa asentaa muutajan ja valonauhan kauemmaksi toisistaan, standardi jatkokaapeli toimii. Esim. muutajan voi haluta jättää pistorasian viereen ja valonauhan viedä verholaudan alle, jolloin jatkojohdolla viedään virta ylös, kiinnitetään kontrolleri verholaudan alle ja vedetään siitä eteenpäin valonauha.

Valonauhan voi myös pilkkoa halutessaan. Esim. itse tein niin, että vedin kaksiosaisen TV-tason taakse molemmat puolet erikseen ja väliin jatkon, jolloin sen voi tarvittaessa avata, kun siirtää TV-tason puolia erikseen. Tämä kuitenkin vaatii hitusen askartelua. Kahta 5 metri nauhaa ei voi kuitenkaan ketjuttaa saman muutajan taakse, sillä sen teho ei riitä juuri yli sen 5 metrin.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
290 288
Jäsenet
79 769
Uusin jäsen
Moukku-Olli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom