• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Touhupassi Leos Leikkimaa & Hoplop 44,90€

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Tuote: Touhupassi Leos Leikkimaahan &Hoploppiin
Tarjoushinta: 44,90€ sis. vapaan pääsyn joka päivä 1 lapselle ja kahdelle aikuiselle 23.6.24 asti
Normaalihinta: 18,90-20,90€ / kerta
Kauppa: Leo's & HopLop Leikkimaa – Leiki ja seikkaile
Voimassa: 7.4.24 tai kunnes tarjouserä myyty loppuun
Linkki: Buy entrance ticket | Leo's Playcenter
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Kevään touhupassi myynnissä, lapsiperheille ehdoton ostos. Tällä voit käydä vaikka joka päivä molemmissa leikkipuistoissa lapsen kanssa. Passi on voimassa 23.6 asti.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 171
Mahtaako tänä vuonna tulla kesäpassia myyntiin kun tämä menee nyt vain kesäkuun loppuun. Yleensä on hankittu kesäpassi joka on ollut voimassa toukokuusta elokuun alkuun koko kesäloman, mutta tämä katkeaa nyt vähän kesken kesän...
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Mahtaako tänä vuonna tulla kesäpassia myyntiin kun tämä menee nyt vain kesäkuun loppuun. Yleensä on hankittu kesäpassi joka on ollut voimassa toukokuusta elokuun alkuun koko kesäloman, mutta tämä katkeaa nyt vähän kesken kesän...
Jaa a, paha mennä sanomaan. Voihan se olla että tulee joku kesäpassi ja sitten loppusyksyllä syyspassi. Itsellä oli viime syksynä passi joka oli joulukuuhun asti voimassa, muistaakseni 19.12 asti.

Nämä kausipassithan maksaa itsensä takaisin jo parin kerran jälkeen, siitä eteenpäin on pelkkää ”voittoa”. Eli jos tietää käyvänsä kaksi/kolme kertaa nyt kevään/alkukesän aikana, kannattaa jo ostaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 171
Eipä sitä tosiaan taida tietää ennnen kuin tulee myyntiin tai jää tulematta. Passeja on tosiaan aika usein noilla eri vuodenaikoihin, tais meilläkin olla tuo syyspassi joskus. Mutta halpojahan nämä on, tälläkin voisi vapaasti käydä 3,5 kuukautta niin pitää harkita jos laittais. Normihintaan sen verran kallista lystiä että lähinnä passeilla käydään jos käydään…
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
18
Voiko minun puoliso käyttää passia jos minä olen sen ostanut? Tuolla ehdoissa luki myös että 2v tai sitä vanhemmalle lapselle, meillä täyttää poika 2v toukokuussa...
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Voiko minun puoliso käyttää passia jos minä olen sen ostanut? Tuolla ehdoissa luki myös että 2v tai sitä vanhemmalle lapselle, meillä täyttää poika 2v toukokuussa...
Voi käyttää. Itse olen lähettänyt vaimolle kuvan siitä passista ja qr-koodista. Ainoastaan lapsen pitää olla se passiin ilmoitettu.
Tuosta 2v rajasta kannattaa kysyä vaikka aspasta.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 383
Ei oikein tiedä uskaltaako ostaa, kun suurempi tarve olisi vasta kesällä. Viime kesänä oli kovalla käytöllä sadepäivinä ja muutenkin kiva piipahtaa pienissä erissä eikä 4h kerrallaan.
 
Liittynyt
17.11.2023
Viestejä
6
Ei liity sinänsä mitenkään tähän, mutta joitakin vuosia sitten oli HopLopilla vuosipassi ja se maksoi alle satasen (95-99 euroa, ei muista tarkkaan) vuodessa. Näyttää olleen keväällä 2019 tuo tarjous ja sen jälkeen hinnat lähti valtavaan nousuun kyseisessä puljussa.
 
Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
7
Ei liity sinänsä mitenkään tähän, mutta joitakin vuosia sitten oli HopLopilla vuosipassi ja se maksoi alle satasen (95-99 euroa, ei muista tarkkaan) vuodessa. Näyttää olleen keväällä 2019 tuo tarjous ja sen jälkeen hinnat lähti valtavaan nousuun kyseisessä puljussa.
Taitaa olla tuosta vuodesta eteenpäin ollut nousussa ihan kaikki. Joten sinällään ei ihme että tuollakin hinnat nousseet. Kertakäynnit on aika suolaisen hintaista, onneksi edes 5kerran liput "järkevän" hintaisia. Aika usein ollut näitä kesä/syksy passeja mitkä käteviä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 809
Viestejä
4 204 435
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom