Uskaltaakohan Tori.fi ostaa näytönohjainta. Onko kenelläkään hyviä kokemuksia? 1080 ti ois kyseessä. Kaupat ois naamatusten ja samassa kaupungissa asutaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän, kun kerta noutokaupat kyseessä.Uskaltaakohan Tori.fi ostaa näytönohjainta. Onko kenelläkään hyviä kokemuksia? 1080 ti ois kyseessä. Kaupat ois naamatusten ja samassa kaupungissa asutaan
Jos tilaamaan päädyt niin varmuudeksi maksaisin myyjälle ensin vaan sen verran että saa paketin postiin postiennakkona... ei harmita niin paljoa jos joku kusettaja sattuu kohdalle.
Pikaisena offtopiccina, kuinka kauan meni ennen kun kuului rikosilmoituksen jälkeen?Itse muutaman ostanut postituksella torista ja menny putkeen. Kerran kusetettu, mutta taukki kusetti omalla nimellään ja joutunee vastuuseen, kun oli tehnyt noita useampiakin kuulemma.
Torilla on kyllä pitkä matka huuto.netin käytettävyyteen. En tajua miten tori muodostui edes suositummaksi kuin huutonet, jossa voi ostaa ja myydä tavaraa myös suoraan ilman huutokauppaa.
Pikaisena offtopiccina, kuinka kauan meni ennen kun kuului rikosilmoituksen jälkeen?
Minä jouduin kanssa vastaavan kusetuksen uhriksi noin 10kk sitten eikä ole kuulunut vielä mitään. Omalla nimellä kusetti ja jätti noin 500e arvoisen tuotteen lähettämättä ja katkaisi yhteydenpidon.
Mulla meni muutama viikko että Poliisilta soittelivat. Meni syyttäjälle johonkin listan jatkoksi kun ilmeisesti paljon muitakin oli rahojaan vastimassa. Tuskin tulee rahoja koskaan.Pikaisena offtopiccina, kuinka kauan meni ennen kun kuului rikosilmoituksen jälkeen?
Minä jouduin kanssa vastaavan kusetuksen uhriksi noin 10kk sitten eikä ole kuulunut vielä mitään. Omalla nimellä kusetti ja jätti noin 500e arvoisen tuotteen lähettämättä ja katkaisi yhteydenpidon.
Mulle taas pankki sanoi, ettei voi antaa mitään tietoja ja poliisille voi vaan luovuttaa. Aika kyseenalaiselta kyllä kuulostaa, että pankki luovuttaa sinulle toisen asiakkaan kotiosoitteen.Vuosi.
Hupaisinta oli pankin "apu", kun yritin sitä kautta saada rahojani takaisin. Maksullinen palvelu eikä mitään takeita. Vastaus oli "ei saatu takas, mutta tässä sen nimi ja kotiosoite". Mitäköhän vittua mun olis niillä tarkoitus tehdä?