• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Torguard VPN -75% lifetime

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KLF
  • Aloitettu Aloitettu

KLF

Tuote: -75% alekoodi VPN tuotteisiin
Tarjoushinta: 30e/2 vuotta (todennäköisesti +alv suomessa) - myös muita palvelupaketteja saatavilla samalla alennuksella
Normaalihinta: 119e/2 vuotta
Kauppa: Torguard
Voimassa: black fridayn ajan
Linkki: https://torguard.net/black-friday-2025/

Kommentti tarjouksesta: kymmenisen vuotta käyttänyt tätä itse -50% alella, ei valittamista.

Tarjoushinta jää pysyväksi tulevaisuudessa.
1764278635112.png

Oudompi tapaus mulle. Kertokaa toki jotain laadusta..
Riippuu siitä, mikä sulla on laadun mittari. Hinta? Tää on yks halvimmista tällä tarjoushinnalla…

Nopeuden puolesta olen gigabitin kuidulla saanut useampia Linux imageja samanaikaisesti liki 980mbps vauhdilla alas.

Ensi keväänä tulee mulla 10 vuotta täyteen enkä äkkiseltään muista onko kertaakaan ollut mitään isoa ongelmaa.

Jos tuolta kaupasta valitsee sen vaihtoehdon anonymous vpn (joka täsmää bf hinnoittelun kanssa) niin tuleeko tilauksen jälkeen valittavaksi ne tarjouksessa näkyvät "free dedicated or residential ip" ja "free privatemail pro account". Ne ei näy siinä tuotelistauksella. Jos lisään ne molemmat lisukkeet ostokoriin, niin hinta nousee.

Jos tuolta kaupasta valitsee sen vaihtoehdon anonymous vpn (joka täsmää bf hinnoittelun kanssa) niin tuleeko tilauksen jälkeen valittavaksi ne tarjouksessa näkyvät "free dedicated or residential ip" ja "free privatemail pro account". Ne ei näy siinä tuotelistauksella. Jos lisään ne molemmat lisukkeet ostokoriin, niin hinta nousee.
Sivun alaosassa on mainittu, että IP:n saa tuesta pyytämällä, eli mahdollisesti tilaukseen käytetyn alennuskoodin perusteella tietävät ketkä on oikeutettuja?
Hieman sekava tuo kassajärjestelmä tosiaan, siellä olisi myös 3v tilaus halvemmalla, mutta kuuluuko siihen sitten samat kaupanpäälliset, kun ei ole BF sivulla tarjottuna kuin 2v?

1764316488129.png

Tuosta itselläni tosin heräsi lisäkysymys, että kannattaisiko tuossa sitten ottaa Dedicated vai Residential IP ja lisäksi sitten vielä pitääkö sille maa valita ja olet sitten lukittuna siihen?

Harvoin itselläni VPN:lle ylipäätään tarvetta, mutta pohtinut josko jonkin näistä lukuisista diileistä nappaisi 🤔

Itellä on residental IP USA ja UK, niillä on tähän asti ainakin auenneet kaikki palvelut. 5 vuotta ollut itelläkin jatkuva tilaus päällä tuollaisella alennuksella. Vaikka välissä käyttö vähäistä, niin olen pitänyt kuitenkin, kun toimii aina kun tarvii. Kerran oli IP blokattu ja uusivat sen minuuteissa. Eli ei ole mitään moitittavaa.

Onko kenelläkään kokemusta toimiiko Yle Areenan kaikki sisällöt ulkomailla tämän avulla ulkomailla kirjoilla olevalle käyttäjälle?

Kiitos ap, pistin tilaukseen oli sen verran edullinen verrattuna esim. nordvpn tarjouksiin.

Osaako kukaan sanoa, mistä ton privatemailin saa käyttöön? Luin redditistä, että pitäisi aktivoida käyttöön members arealta, mutta taidan olla sokea kun en moista mahdollisuutta löydä.

Onko kenelläkään kokemusta toimiiko Yle Areenan kaikki sisällöt ulkomailla tämän avulla ulkomailla kirjoilla olevalle käyttäjälle?
Ei toimi, joko Areena tunnistaa että käytän vpn:ää tai sitten en vaan osaa. Kännykällä tuli stream error ja tässä pöytäkoneella jää vaan ruutu mustaks eikä video ala pyörimään.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 406
Jäsenet
80 884
Uusin jäsen
jv72

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom