Ratkaistu Toisen henkilön google kalenteri androidissa

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 629
En meinaa löytää ohjeita siihen miten näkisin toisen henkilön minulle jakamani kalenterin android äpissä. Selaimen kautta kalenteri näkyy, mutta ei luurissa
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 629
Mulla ei siis näy tämä toinen henkilö tuolla äpin listassa vaikka selaimessa näkyykin.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 978
Katsoitko tuolta asetuksien alta, etkä vain pelkästään menun listasta? Katsoitko myös nuo muut linkin vinkit? Sen verran ihmettelin, että aika monella ollut samaa ongelmaa. Ja varmistan nyt vielä, että onhan puhelimessa käytössä Googlen oma kalenteri appi?

Edit:
Ja näkyyhän kalenterissa omat merkinnät? Kokeile vaikka lisätä koneella ja katso synkkautuuko puhelimen kalenteriin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 629
Katsoitko tuolta asetuksien alta, etkä vain pelkästään menun listasta? Katsoitko myös nuo muut linkin vinkit? Sen verran ihmettelin, että aika monella ollut samaa ongelmaa. Ja varmistan nyt vielä, että onhan puhelimessa käytössä Googlen oma kalenteri appi?

Edit:
Ja näkyyhän kalenterissa omat merkinnät? Kokeile vaikka lisätä koneella ja katso synkkautuuko puhelimen kalenteriin.
Omat merkinnät näkyy ihan normaalisti, ei vaan kerrassaan mistään tuon mobiiliäpin asetuksista näy toinen kalenteri
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 382
Näkyyhän sulla siellä puhelimessa kalenterit "jonesky12345@gmail.com" alla eikä "puhelimen" alla? Ihan sillä että haetaanhan kalenterin tiedot googlen kautta eikä minkään sähköpostisynkan tms. kanssa.

Minulla on liputuspäivää tms. yleistä kalenteria lisättynä, niin puhelimessa näkyy sama lista kuin selaimessa "other calendars":n alla. En toki tiedä onko tuo sama kuin jaetut kalenterit.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 629
Näkyyhän sulla siellä puhelimessa kalenterit "jonesky12345@gmail.com" alla eikä "puhelimen" alla? Ihan sillä että haetaanhan kalenterin tiedot googlen kautta eikä minkään sähköpostisynkan tms. kanssa.

Minulla on liputuspäivää tms. yleistä kalenteria lisättynä, niin puhelimessa näkyy sama lista kuin selaimessa "other calendars":n alla. En toki tiedä onko tuo sama kuin jaetut kalenterit.
Löytyihän se sieltä, asetuksista piti mennä ja painaa kohtaa näytä enemmän ja sen alta löytyi sitten jaetut kalenterit jotka piti erikseen napauttaa päälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 519
Viestejä
4 235 624
Jäsenet
71 223
Uusin jäsen
Jonvali

Hinta.fi

Ylös Bottom