Toinen Nappikuuloke hiljenee puhelimen kautta käyttäessä ?

Semmonen ongelma, että aluksi nappikuulokkeet toimi ongelmitta reilun viikon ja sen jälkeen aina noin 5h kohdalla oikea nappikuuloke tiputti äänenvoimakkuuden erittäin alhaiseksi ä
Tätä kesti noin 2 viikkoa ja sen jälkeen 5h kohdalla kummatkin nappien äänet hiljeni niin, että jos laitan kännykästä äänet täysille niin äänet kuuluu suurinpiirtein yhtä kovalla voimakkuudella kuin ennen hiljenemistä. Nyt sitten vain vasemman napin äänet hiljenee ja ehtii kuunnella noin 1-3h.

Ps. Siis tekee tätä ainoastaan kännykän kautta ja äänet palautuu normaaliksi reilun tunnin jälkeen kun olen ollut käyttämättä.

Toisia kuulokkeita ei ainakaan vielä ole joten en voi vielä kokeilla.

Ps2. Kuulokkeet on Meze Alba napit ja pari kuukautta vanhat ja kännykkänsä OnePlus 13.

Oletko kokeillut irroittaa kuulokkeiden kaapelin luurista ja laittaa uudelleen kiinni, oma veikkaus että voisi johtuu tuosta 3,5mm - USB-C adapterista.

Oletko kokeillut irroittaa kuulokkeiden kaapelin luurista ja laittaa uudelleen kiinni, oma veikkaus että voisi johtuu tuosta 3,5mm - USB-C adapterista.

Olen kokeillut monesti ja kahdella eri adapterilla.

Niin ja unohtu vielä mainita, että tässä on irrotettavat napit eli jos vaihdan vasemman napin oikeaan johtoon kiinni niin se on silti hiljainen.

"tässä on irrotettavat napit eli jos vaihdan vasemman napin oikeaan johtoon kiinni niin se on silti hiljainen." Tästä sellainen kysymys, tarkoitatko tilannetta missä toisesta napista ääni vaimenee ja toisessa pysyy normaalina, silloin kannattaa vaihtaa napit ristiin että selviää onko ongelma itse napissa, eli se nappi missä normaali ääni molempiin johtoihin vuorotellen kiinni ja sama toiselle, silloin jos napissa on ongelma ääni on vaimea molemmissa johdoissa ja taas napissa missä ääni oli normaali niin se sitä myös molemmissa johdoissa.

Viimeksi muokattu:
"tässä on irrotettavat napit eli jos vaihdan vasemman napin oikeaan johtoon kiinni niin se on silti hiljainen." Tästä sellainen kysymys, tarkoitatko tilannetta missä toisesta napista ääni vaimenee ja toisessa pysyy normaalina, silloin kannattaa vaihtaa napit ristiin että selviää onko ongelma itse napissa, eli se nappi missä normaali ääni molempiin johtoihin vuorotellen kiinni ja sama toiselle, silloin jos napissa on ongelma ääni on vaimea molemmissa johdoissa ja taas napissa missä ääni oli normaali niin se sitä myös molemmissa johdoissa.

Tämä juuri eli jos vaihdan vaimentuneen napin toiselle puolelle niin on silti vaimea.

Aluksi siis toimii ihan normaalisti ja sitten menee x aika jolloin pikku hiljaa vaimenee ja korjaantuu sillä, että olen kuulokkeita käyttämättä tunnin verran. Aluksi tosiaan se teki sitä oikealla napilla ja kerran kummallakin yhtäaikaa ja nyt vain vasemman puoleisella.

Tämä aika oli aluksi aika tarkkaan 5h ja nyt 1-3h jolloin vaimenee.

Tämä juuri eli jos vaihdan vaimentuneen napin toiselle puolelle niin on silti vaimea.

Aluksi siis toimii ihan normaalisti ja sitten menee x aika jolloin pikku hiljaa vaimenee ja korjaantuu sillä, että olen kuulokkeita käyttämättä tunnin verran. Aluksi tosiaan se teki sitä oikealla napilla ja kerran kummallakin yhtäaikaa ja nyt vain vasemman puoleisella.

Tämä aika oli aluksi aika tarkkaan 5h ja nyt 1-3h jolloin vaimenee.
Kyllä noissa napeissa sitten on ongelma, voi olla esim. lämpenemisestä johtuva, kun aika kauan kestää ennen äänen vaimenemista ja palautuminenkin kestää yllättävän kauan, kannattaa olla yhteydessä myyjään jos uutena ostettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
311 161
Jäsenet
83 994
Uusin jäsen
T3MSS1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom